VodafoneMainMenu

Vodafone

  • English
  • Kosarad tartalma

    A kosár jelenleg üres.

    van a kosaradban
    Átvételkor fizetendő:
    Havidíj:
    Részletek

Elérhetőségeink - Vodafone.hu

BreadcrumbPortlet

Elérhetőségeink

Webes tartalom megjelenítése Webes tartalom megjelenítése


Levelezési cím

Vodafone Magyarország Zrt. 1476 Budapest, Pf. 350

Telefonszám

  • 1270 (Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen hívható)
  • 06/1 288-1270 (normál díjjal hívható)
  • Központi telefonszám: 06/1 288-3288
  • Kiemelt Ügyfélszolgálat Vodafone Nagyvállalati Ügyfelek számára: 1788 (a Vodafone hálózatból belföldön díjmentesen hívható) Kérjük, készítse elő cégszintű ügyfélbiztonsági kódját az ügyintézéshez.

Kontakt kereső

Az oldalon megkeresheti az Önhöz legközelebbi Vodafone-üzletet és időpontot foglalhat, választhat Önt személyesen felkereső Telekommunikációs Partnert, vagy munkatársainkkal telefonon keresztül is egyeztetheti rendelését, amelyet kiszállítunk Önnek.

Kockázatkezelési csoport

  • Tel.: 06/1 288-1750 (normál díjjal hívható)
  • Tel.: 1750 (Vodafone hálózatából, belföldről díjmentesen hívható)

Közbeszerzések

  • Fax: 06/1 288-3149

Kérjük, a fenti faxszámot kizárólag közbeszerzési ügyekben használja, más témában ide érkező levelek továbbításáért felelősséget nem vállalunk.

Nyilvántartásba vevő bíróság neve: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság Cégjegyzékszám: Cg. 01-10-044159

Panaszkezelés

Az Előfizető bejelentéseit a Szolgáltató Ügyfélszolgálatánál, illetve értékesítési pontjain terjesztheti elő szóban vagy írásban, az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott elérhetőségeken. Az Előfizető által a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán tett szóbeli panaszt a Szolgáltató minden esetben 30 napon belül írásban válaszolja meg kivéve, ha a szóban bejelentett panaszban foglaltaknak a Szolgáltató nyomban eleget tesz. Szóbeli panasznak minősül a személyesen, telefonon, vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával szóban közölt panasz. Az írásbeli panasz kivizsgálási és megválaszolási határideje 30 nap. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, az Előfizetőt írásban tájékoztatja az elutasítás okáról.

Elektronikus kapcsolatfelvétel ügyfélszolgálatunkkal


Csekkes befizetés igazolások: szamlaleigazolas.hu@vodafone.com
A Vodafone Ügyfélszolgálat (lakossági ügyfél panaszok) faxszáma: 061288 – 4270
Szerződésbontások, szerződés hosszabbítások: 061288 – 3393
Számlaleigazolás faxon: 061288 – 3726

Amennyiben nem ért egyet panasza kezelésével, nézze meg, milyen szervekhez fordulhat!


Vodafone,
a Legek Hálózata

A Vodafone kültéri országos lakossági 3G lefedettsége 98,3%. A lefedettségi adat a három hazai mobilszolgáltató és az NMHH által elfogadott definíciók, illetve módszertan alapján előállított (2014. 02. 01-i) érték.

Tudj meg többet a hálózatunkról!