Vodafone

  • English

Segíthetünk? - Vodafone.hu

Web Content Display Web Content Display

Előző
    Következő

    Daily Tip ${implementation.version}-r107

    Szeretsz 22 óra és 7 óra között telefonálni? Aktiváld az Esti percek opciót az Online Ügyfélszolgálaton!

    Web Content Display Web Content Display

    Új előfizetés

    Vodafone-üzletek, számhordozás, saját telefonszám, szükséges iratok

    Hívás- és üzenetkezelés

    Hívószámkijelzés, Hangposta, Videotelefonálás, Hívásvárakoztatás, MMS-küldés e-mail címre, emeltdíjas hívások

    Internet

    Vodafone Internet Start, MobilWeb Hobbi, MobilWeb Profi, WAP-beállítások, internetbeállítások

    Készülékek és szervíz

    Meghibásodott készülék, kölcsönkészülék, beállítási útmutatók, távbeállítás, 3G mobil

    Online Shop

    Kiszállítás, fizetés, költségek, online kedvezmény

    Számlázás

    Számla tartalma, havidíj számlázása, számlazárási nap módosítása, hívásrészletező, folyószámla-kivonat kérése

    Számlabefizetés és egyenlegfeltöltés

    Bankkártyák, bankok, elektronikus számlabefizetés, választható összegek

    Roaming

    A szolgáltatás aktiválása, Vodafone Passport, internet külföldön, adatroaming számlázási limit


    Web Content Display Web Content Display

    Ellenőrizheted a 2G és 3G lefedettséget, üzenetet helyezhetsz el ott, ahol hálózati hibát tapasztaltál, és megtalálhatod legközelebbi üzeleteinket is.


    Web Content Display Web Content Display


    Web Content Display Web Content Display

    Keresés

    Keresés

    Vodafone,
    a Legek Hálózata

    A Vodafone kültéri országos lakossági 3G lefedettsége 98,3%. A lefedettségi adat a három hazai mobilszolgáltató és az NMHH által elfogadott definíciók, illetve módszertan alapján előállított (2014. 02. 01-i) érték.

    Tudj meg többet a hálózatunkról!