Vodafone.hu - Lakossági -Telefonok és tarifák - Szolgáltatások - Készülékbiztosítás

BreadcrumbPortlet

Készülékbiztosítás

Webes tartalom megjelenítése Webes tartalom megjelenítése

Félted a telefonodat? Aggódsz, hogy vízbe esik, összetörik, vagy esetleg egy óvatlan pillanatban kiveszik a zsebedből? Biztosítsd be magad arra az esetre, ha megsérülne vagy ellopnák! Biztosítási csomagtól és a készülék biztosítási kategóriájától függő havidíjért, valamint meghatározott önrészért cserébe mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük készüléked, ha baj érné a régit.

Miért jó?
  • Véletlenszerű károsodás (beleértve a folyadékkal való érintkezést is), rongálás vagy lopás esetén – az önrész kifizetése ellenében – mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük készüléked.

Kiegészítő szolgáltatások

  • A Vodafone Contacts egy díjmentes szolgáltatás, mellyel a telefonkönyv és az arra elmentett kapcsolatok biztonságban, és bármikor hozzáférhető módon megmaradnak online felületünkön, bármi történjen a készülékkel. Ezáltal a kapcsolatok és névjegyek szinkronizálhatóvá válnak több készüléken, és módosíthatók akár az online felületen keresztül is.
  • A Vodafone Cloud tárhelyszolgáltatás segítségével fontos dokumentumaidat, képeidet, adataidat mindig biztonságban tudhatod, és bárhonnan elérheted. Nem kell többé külső fizikai tárhelyre menteni a képeket, videókat, mert a Vodafone Cloud szolgáltatással bárhonnan hozzáférhetőek lesznek.
  • A Vodafone Cloud szolgáltatás számítógépről és Android, Windows Phone, illetve iOS (iPhone) operációs rendszerrel működő okostelefonról egyaránt elérhető.

*Amennyiben nem elérhető azonos típusú készülék, úgy a bruttó biztosítási alapár lista alapján, az ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint választhatsz magadnak azonos kategóriájú készüléket.

Milyen típusú biztosítások közül választhatsz?

Két biztosítási csomag, az Alap és az Extra közül választhatsz. Mindkettő fedezetet nyújt a következő káreseményekre:

  • véletlenszerű károsodásra, például ha véletlenül leejted a telefont és összetörik, vagy ha veled történik egy baleset és emiatt a telefonod is sérül;
  • folyadék- és vízkárokra (például ha elkap egy komoly vihar);
  • ha harmadik személy szándékosan megrongálja
  • elemi károkra

Az Extra csomaggal mindezek mellett zseblopás, rablás vagy betörés esetén is jár a kártérítés.
A részletes biztosítási feltételeket a biztositási ÁSZF tartalmazza melynek rövid összefoglalóját is elkészítettük.

Mikor jön igazán jól, ha van biztosításod?

Ha például 2 éves határozott idejű szerződést kötöttél, és ez idő alatt a telefonod egy véletlen baleset folytán oly mértékben károsodik, hogy nem tudod használni, vagy mondjuk ellopják tőled, akkor is fizetned kell a havi előfizetési díjakat, vagy esetleges törlesztő részleteket a 2 év lejártáig. Ilyenkor jöhet jól a Készülékbiztosítás, hiszen az ilyen és hasonló esetekben a biztosítás segítségével napokon belül megjavíttatjuk vagy kicseréljük készüléked.

Kik vásárolhatják meg a szolgáltatást?

A készülékbiztosítást lakossági vagy üzleti számlás előfizetőink vásárolhatják meg.

Mikor vásárolhatod meg a szolgáltatást?

A biztosítást számlás előfizetőink vehetik igénybe készülékvásárláskor, vagy a készülékvásárlástól számított 60 napon belül. Ez utóbbi esetben be kell mutatnod a sértetlen és működőképes telefont a szolgáltatás megrendelésekor. Az ajánlat szerződéshosszabbításkor történő készülékvásárlás esetére is vonatkozik ugyanezekkel a feltételekkel.
A készülékvásárlást követő 60 napon belüli, utólagos biztosítás megrendeléséhez az alábbiakat kell magaddal vinned:

  • Magánszemély esetén: érvényes személyi igazolvány/jogosítvány/útlevél + lakcímkártya
  • Cég esetén: aláírási címpéldány + az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat + lakcímkártya (meghatalmazott esetén: az előbbiek mellett céges meghatalmazás)
  • Készülékvásárlás / szerződéshosszabbítás során kapott számla és jótállási jegy vagy előfizetői / szerződéshosszabbításról szóló szerződés
  • Maga a sértetlen, működőképes telefon
Hogyan vásárolhatod meg a szolgáltatást?

A szolgáltatást megrendelheted személyesen a Vodafone márkaboltokban, és a viszonteladóknál, vagy online készülékvásárlással egyidejűleg.

Mely készülékekre vásárolhatod meg a szolgáltatást?

A biztosítás minden jelenleg elérhető készülékre megköthető (kivéve a táblagépeket és a netbookokat).

  Vodafone Készülékbiztosítás Alap Vodafone Készülékbiztosítás Extra
  havidíj önrész havidíj önrész
S készülék kategória 490 Ft 4 500 Ft 790 Ft 6 000 Ft
M készülék kategória 1 090 Ft 10 000 Ft 1 690 Ft 15 000 Ft
L készülék kategória 1 990 Ft 20 000 Ft 2 590 Ft 25 000 Ft

A részletes készüléklistát innen töltheted le.

Még az adatok is biztonságban vannak!

Készülékbiztosítást kiegészítő szolgáltatások

A Vodafone Contacts egy díjmentes szolgáltatás, mellyel a telefonkönyv és az arra elmentett kapcsolatok biztonságban, és bármikor hozzáférhető módon megmaradnak online felületünkön, bármi történjen a készülékkel. Ezáltal a kapcsolatok és névjegyek szinkronizálhatóvá válnak több készüléken, és módosíthatók akár az online felületen keresztül is.

A Vodafone Cloud tárhelyszolgáltatás segítségével fontos dokumentumaidat, képeidet, adataidat mindig biztonságban tudhatod, és bárhonnan elérheted. Nem kell többé külső fizikai tárhelyre menteni a képeket, videókat, mert a Vodafone Cloud szolgáltatással bárhonnan hozzáférhetőek lesznek.

A Vodafone Cloud szolgáltatás számítógépről és Android, Windows Phone, illetve iOS (iPhone) operációs rendszerrel működő okostelefonról egyaránt elérhető.

Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?
Néhány gyakoribb kizárás:
  • A telefonon tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítására, ezért hívjuk fel a figyelmedet a Vodafone Contacts és Vodafone Cloud szolgáltatásokra.
  • ha nem tudod bemutatni a sérült készüléket;
  • ha 14 éven aluli kiskorúnál volt a készülék, amikor a károsodás vagy lopás megtörtént;
  • ha csak felületi vagy esztétikai sérülés keletkezett a telefonon, amely a működését nem befolyásolja;
  • ha őrizetlenül hagytad mások által is megközelíthető helyen;
  • ha egyszerűen nem találod, nem emlékszel, mi történt vele;
  • vagy ha közeli hozzátartozód rongálta meg a készüléket.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit a Vodafone Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételekben találod.

Mi a teendő káresemény esetén?

Először hívd a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a (+36 1) 477-4127-es normál díjas telefonszámon! Itt a Marsh Kft., aki a biztosítót képviseli a kárrendezés során, fogadja hívásod. Miután itt rögzítették az adatokat, és a Marsh Kft. által előzetes pozitív kárelbírálásban részesültél,keresd fel a Vodafone kárrendezési pontok valamelyikét. A kárrendezési pontok listáját itt találod. A kárrendezéshez vidd magaddal:

  • a személyazonosságot igazoló dokumentumot (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
  • a jótállási jegyet;
  • a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
  • lopás vagy rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
  • véletlenszerű károsodás vagy rongálás esetén a sérült készüléket;
  • a készülék összes meglévő gyári tartozékát.
Gyakori kérdések

A gyakori kérdések listáját innen letöltheted.

Egyéb információk

A biztosítási szolgáltatást az ACE European Group Limited és a Vodafone nyújtja, amelynek keretében a biztosított készüléket ért káresemény esetén a készülék – önrész megfizetése mellett történő - cseréjét vagy megjavíttatását a Vodafone intézi. A kárrendezés az ACE biztosító megbízottján, a MARSH Kft-n keresztül történik. A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül hivatalos ajánlattételnek. A szolgáltatás teljes körű feltételei a Vodafone márkaképviseletekben és viszonteladóknál, a www.vodafone.hu és a www.acegroup.com/hu-hu/ weboldalon, valamint a Vodafone belföldi hálózatból díjmentesen hívható ügyfélszolgálatán (1270) érhetők el. A havidíj tárgyi adómentes és tört havi. Az önrészt jogos káresemény esetén, a kárrendezés során kell megfizetni. A szolgáltatás díját a havi számlával együtt kell megfizetned a szolgáltatás felmondásának vagy megszűnésének napjáig. A szolgáltatás bármikor felmondható. Egy mobilelőfizetéshez (telefonszámhoz) egy időben csak egy készülékbiztosítás szolgáltatás köthető.

Figyelem!

Az ACE European Group Ltd. Magyarországi Fióktelepének székhelye 2013. május.1-től az alábbira változott: 1054 Budapest, Szabadság tér 7., Bank Center, Gránit Torony


4g4Gaccessoriesicon-app-storeapple broadbandbundle Business_0.1calendarcallcallcenter camera chatchevron-down chevron-left chevron-right chevron-up circle-questionmark closecollect community-thin communityCompleted_0.1country dashboard-thin dashboard data deals delete delivery desktop devices downloadedit error-circle facebook-thin facebook family-two family filters gogoogle-plus-thin google-plus Grid_view_0.1v4grid-view-small heart Home_0.1info-circle kids landline Like_0.1location-regular location-thin location mail menu messagemobile-broadbandmobile my-vodafone network-thin network paygpayment photos icon-play-storeplayplusprint rating-filled ratingrefresh report reports roaming search Security_0 share shoppingsimspeech-bubble technology test_app text tick-bordered Tick_0.1tick-simple tick top-up-two copy top-up-two top-up tvtwitter-thin twitter unlimited copy unlimited users vodafonewarningwindow worldyou copy you youtube-thin youtube