Szolgáltatóváltás

Webes tartalom megjelenítése Webes tartalom megjelenítése

Üdvözlünk
a Vodafone-nál!

!

A Tesco Mobile 2016. április 16-tól megszünteti a szolgáltatás nyújtását, annak érdekében, hogy továbbra is magas minőségű kiszolgálásban részesülj, a Tesco Mobile szolgáltatásait a 2016. április 6-16. közötti időszaktól kezdve a Vodafone Magyarország zrt. veszi át.

Mivel jár a szolgáltatóváltás?

1
2
3
4

A váltás április 6. és 16. között történik, mely során Neked minimális teendőd lesz.

A hang és SMS szolgáltatás használatához Neked nincs tennivalód, az internet, MMS, hangposta beállításokkal minimális feladatod lesz, a részletekről lentebb tájékoztatunk.

A megszokott Dupla és Kedvenc tarifák továbbra is elérhetőek lesznek, változatlan percdíjakkal!

A Dupla tarifánál továbbra is jóváírjuk a feltöltés összegét a bónuszegyenlegeden.

A Kedvenc3 opció továbbra is elérhető lesz a Kedvenc tarifához.

Tesco Mobile Clubcard INGYENpercek opció április 1-jén megszűnik. A március havi vásárlások után az utolsó havi jóváírás április 5-ig megtörténik.

Vodafone Dupla és Kedvenc tarifák részletei a Vodafone Lakossági ÁSzF 1.számú Díjszabás Melléklet 2.5.20. és 2.5.21. pontjaiban találhatók meg

A Vodafone különleges ajánlatokkal várja a Tesco Mobile-tól érkező ügyfeleit:

1 GB belföldi adatforgalom
melyet a szolgáltatóváltást követően 2016. május 6-ig használhatsz fel. Ezt követően a Vodafone egyszeri vagy megújuló adatopcióit lehet igénybe venni.

3x havi 1000 Ft
lebeszélhető egyenleg

a szolgáltatóváltást követő három hónapban. 2016. május 6-ig használható fel az első 1000 Ft, ezt követően kétszer 30 napig, szintén 1000 Ft-1000 Ft kerül jóváírásra az egyenlegen. Az egyenleg belföldön használható fel, bármely normál díjas irányba.

A Vodafone ügyfeleként a 4G-t Európa legnagyobb partnerhálózatán élvezheted!

A magyarországi mobilszolgáltatók közül. 2015. augusztus 31-i adatok alapján a Vodafone 26 európai országban rendelkezik roaming partnerhálózattal. A 4G roaming partnerhálózatok országainak listája megtekinthető a weboldalunkon.

Hogyan történik a szolgáltatóváltás?

A Vodafone április 6-16. között veszi át a Tesco Mobile előfizetőit.

1
2
3

A szolgáltatóváltás megkezdését megelőzően és a sikeres szolgáltatóváltást követően is SMS értesítést küldünk Neked. A 2016. április 6. és a tényleges szolgáltatóváltás közötti átmeneti időszakban technikai okokból előfordulhat szolgáltatás kiesés az internet, MMS vagy hangposta szolgáltatásokban.

A szolgáltatóváltást követően a Vodafone értesít Téged és SMS üzenetben megküldi az új, megváltozott hálózati beállításokról szóló részletes tájékoztatást. Annak érdekében, hogy az internet és MMS szolgáltatásokat továbbra is használni tudd a Vodafone hálózatán, kérjük, kövesd az SMS-ben meghatározott utasításokat.

Hogy tudod magadnak frissíteni a hálózati beállításokat a szolgáltatóváltást követően?

Erről az oldalról készülékenként lekérhetőek a hálózati beállítások frissítéséhez szükséges útmutatók.
Emellett bizonyos készülékekhez www.vodafone.hu/tavbeallitas oldalról automatikusan is lekérheted a helyes beállításokat!

Manuálisan is tudod frissíteni a hálózati beállításokat.

Internet használatához APN módosítása szükséges: vitamax.internet.vodafone.net

MMS használatához APN és MMSC módosítása szükséges:
APN: mms.vodafone.net
MMSC: http://mms.vodafone.hu/servlets/mms

Amennyiben a beállítás során nehézségeid adódnak, vagy problémába ütközöl, a 1270 Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon további információkkal állunk rendelkezésedre!

Hogyan léphetsz velünk kapcsolatba?

A sikeres szolgáltatóváltást jelző SMS értesítés előtt a megszokott csatornákon tudod jelezni ügyfélszolgálati kérdéseid:

  • 1215 Tesco Mobile telefonos ügyfélszolgálat:
  • www.tescomobile.hu
  • Tesco vevőszolgálat
  • A Tesco Mobile egyenlegfeltöltés 2016. április 5-ig lesz elérhető a megszokott csatornákon.

A sikeres szolgáltatóváltást jelző SMS értesítést követően a Vodafone ügyintézési és feltöltési csatornái állnak rendelkezésedre:

  • 1270 Vodafone telefonos ügyfélszolgálat, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható
  • A Vodafone honlapján és a Mobil Vodafone applikáción keresztül regisztrációt követően akár online is intézheted ügyeidet
  • Vodafone márka- és viszonteladói üzletek, az ország több, mint 160 pontján: http://www.vodafone.hu/uzletkereso

Töltsd le a Mobil Vodafone alkalmazást!

A Mobil Vodafone segítségével egyetlen kattintással elérheted a legfontosabb információkat és intézheted ügyeidet telefonodról.
A Mobil Vodafone alkalmazás használata nem csökkenti a felhasználható adatkeretedet.


vagy küldd az "APP" szót a 1270-re

Tesco Mobile ÁSzF változás

Részletes tájékoztatás»

A főbb változtatások listája 2016. április 1-től:

  • A Kedvenc3 opció megváltozott feltételekkel lesz elérhető: felhasználható perceket felemeljük 400-ra, illetve egyszerűbb megrendelési folyamatot biztosítunk, 30 napos automatikus megújulással.
  • Az egyenleglekérdezés díja 49 Ft lesz
  • A percdíjakció meghosszabbításra kerül: Kedvenc tarifa percdíja továbbra is akciós 39 Ft;
  • Roamingnál az 1. zóna hívásindítási percdíja továbbra is: Kedvenc tarifával: 39 Ft, Dupla tarifával 59 Ft.
  • 30 napos, megújuló internetjegyek esetében a havidíjban foglalt adatmennyiség feletti adatforgalom 0/0 Mbit/s-ra korlátozódik a számlázási ciklus végéig

Az alábbi szolgáltatáselemek kivezetésre kerülnek:

  • havi 10 MB díjmentes adatforgalom Dupla és Kedvenc tarifacsomag esetén
  • Clubcard INGYENpercek opció
  • Hálón Belül opció
  • SMS Kosár 20
  • 2 GB internet opció
  • A Tesco Mobile 2016. április 16-tól megszünteti a Szolgáltatás nyújtását, április 1-től nincs lehetőség új előfizetői szerződéskötésre.

A Tesco Mobile 2016. április 5-től megszűnteti az egyenlegfeltöltés lehetőségét.

A módosításokra a Tesco Mobile, mint Szolgáltató érdekkörében felmerült, valamint belső körülményekben bekövetkezett lényeges változásokra figyelemmel került sor.
A módosítások indoka a fent meghatározott hivatkozásokon túl, hogy a Szolgáltató és a Vodafone Magyarország zrt. között 2011. augusztus 29. napján létrejött hálózati szerződés megszűnik, és a Vodafone Magyarország zrt. eltérő műszaki és informatikai adottságaihoz közelíti a szolgáltatást, továbbá egyszerűsíti a termék portfóliót. Amennyiben kérdése van a szolgáltatóváltással kapcsolatban, keressen minket a fentebb említett elérhetőségeinken!

Kérdések és válaszok
K: A szolgáltatóváltás következtében meg fog változni a telefonszámom?
V: Nem, mindenki megtarthatja a szolgáltatóváltás előtt is használt telefonszámot.
K: Szükséges-e kicserélni a SIM kártyám a szolgáltatóváltás miatt?
V: Nem szükséges.
K: A szolgáltatóváltást követően megtarthatom a jelenlegi tarifámat?
V: Amennyiben a szolgáltatóváltást megelőzően Tesco Mobile Dupla tarifát használsz, úgy azt követően a Vodafone Dupla tarifát veheted igénybe; Tesco Mobile Kedvenc tarifa esetében pedig a Vodafone Kedvenc tarifát.
K: Ha szeretnék kipróbálni egy másik Vodafone tarifát, a szolgáltatóváltást követően megtehetem?
V: A szolgáltatóváltást követően lesz lehetőséged másik feltöltőkártyás, vagy havidíjas Vodafone csomagra váltani, a kereskedelmi forgalomban elérhető csomagok közül. Azonban ha a váltás megtörtént, a Vodafone Kedvenc és Dupla tarifákra nem tudsz visszaváltani, mivel ezek nem lesznek kereskedelmi forgalomban elérhető tarifák.
K: A Tesco Mobile szolgáltató név nem változott meg a készülékemen, de a Vodafone kiküldte az SMS-t a sikeres szolgáltatóváltásról. Mi a teendő?
V: Nincs teendő ezzel kapcsolatban. A kezdőképen egyes készülékeknél a felirat nem fog megváltozni, ennek ellenére a sikeres szolgáltatóváltásról szóló SMS kiküldését követően a váltás ténylegesen is megtörtént.
K: A szolgáltatóváltás ideje alatt hogy tudom használni a telefonom?
V: A hanghívás és SMS szolgáltatással kapcsolatban nem lesz teendőd. Az MMS, internet, és hangposta használatához kövesd a szolgáltató váltás során megküldött üzenetekben leírtakat, és ez alapján frissítsd a hálózati beállításokat. A hálózati beállítások frissítését manuálisan is el tudod végezni, az oldalon fentebb leírtak szolgálnak segítségként.
K: Megrendeltem a Kedvenc3 opciót Tesco Mobile ügyfélként. Mi a teendő a Vodafone-nál?
V: Az új, Vodafone Kedvenc3 opciót automatikusan elérhetővé tesszük, a szolgáltatóváltással egyidejűleg. A korábban megadott számokat szintén automatikusan beállítjuk.
K: Ügyintézési kérdésem van, hol tudom feltenni?
V: A sikeres szolgáltatóváltásról szóló SMS értesítés előtt a megszokott Tesco Mobile csatornákon. Az SMS értesítést követően pedig már a Vodafone csatornák állnak rendelkezésedre.
K: Szeretném feltölteni az egyenlegem. Hol van erre lehetőségem?
V: 2016. április 5-ig a Tesco Mobile egyenlegfeltöltési csatornáin, ezt követően a Tesco Mobile egyenlegfeltöltés nem lesz elérhető. A sikeres szolgáltatóváltást követően minden Vodafone egyenlegfeltöltési csatornán fel tudsz tölteni. A legegyszerűbben ezen az oldalon: http://www.vodafone.hu/egyenlegfeltoltes
4g4Gaccessoriesicon-app-storeapple broadbandbundle Business_0.1calendarcallcallcenter camera chatchevron-down chevron-left chevron-right chevron-up circle-questionmark closecollect community-thin communityCompleted_0.1country dashboard-thin dashboard data deals delete delivery desktop devices downloadedit error-circle facebook-thin facebook family-two family filters gogoogle-plus-thin google-plus Grid_view_0.1v4grid-view-small heart Home_0.1info-circle kids landline Like_0.1location-regular location-thin location mail menu messagemobile-broadbandmobile my-vodafone network-thin network paygpayment photos icon-play-storeplayplusprint rating-filled ratingrefresh report reports roaming search Security_0 share shoppingsimspeech-bubble technology test_app text tick-bordered Tick_0.1tick-simple tick top-up-two copy top-up-two top-up tvtwitter-thin twitter unlimited copy unlimited users vodafonewarningwindow worldyou copy you youtube-thin youtube