Autóipar - Vodafone.hu - Közép és nagyvállalatok - Szolgáltatások - M2M - M2M iparágak

Webes tartalom megjelenítése Webes tartalom megjelenítése

Autóipar

KIHÍVÁSOK

Milyen kihívásokkal néznek szembe az autóipar szerepelői; a gyártók, a dealerek, a biztosítók? Egyre nagyobb rajtuk a nyomás, hogy csökkentsék díjaikat, költségeiket, ám mindeközben megfeleljenek a vezető- és utasbiztonsági, illetve környezetvédelmi szempontoknak is. A versenyhelyzet miatt kieső bevételeik ellensúlyozására új üzleti modelleket kell bevezetniük, hogy megtartsák, fokozzák ügyfeleik elégedettségét. Az új bevételi források megteremtésével az M2M-technológia segít, hogy cégét Ready Business vállalkozássá formálja, mely felkészült a jövő kihívásaira.

MEGOLDÁSOK

Az autóiparban érintett vállalkozásoknak számos lehetőséget kínál az M2M-technológia. Segítségével megoldható például, hogy az autók vezeték nélkül kommunikáljanak a sofőrrel, a gyártóval, a márkaszervizzel, és baleset esetén a mentőkkel is. Hogy a biztosítók a megtett kilométerek után számolják fel díjukat, hogy a lopott jármű nyomon követhető legyen, és az is, hogy az autóból bekapcsolhassa az otthoni riasztót, ha indulás előtt elfelejtette volna. Vannak egyszerűbb, hétköznapibb megoldások, mint a navigáció vagy a célzott járműdiagnosztika. Ezen kívül léteznek innovatívabb eszközök és hozzáadott értékkel rendelkező szolgáltatások is, amelyek új szintre emelhetik a vezetés élményét, újradefiniálhatják az ügyfélkapcsolatot, sőt, plusz jövedelemre és versenyelőnyre is szert tehetnek általuk a vállalatok.

Flottakezelés

A flottakezelési szolgáltatásokkal eredményesebbé és biztonságosabbá teheti a gépjárművezetést, optimalizálhatja az útvonaltervezést és fokozhatja a hatékonyságot gépjárműflottája maximális kihasználtságával. Az általános nyomkövetési szolgáltatások mellett a komplex verziók már lehetőséget adnak az üzemanyagszint, az olajszint és a motor monitorozására, illetve kompatibilisek lehetnek az útdíjfizető rendszerrel is.

Használat alapú biztosítás

A használat alapú biztosítások segítségével csökkenthetőek a biztosítási díjak, és olyan, korábban nem mérhető szempontok is figyelembe vehetőek, mint az elszámoltathatóság, a munkahelyi egészségvédelem és a baleset-megelőzés.

Biztonsági és kényelmi szolgáltatások

A biztonsági és kényelmi szolgáltatásokkal például baleset vagy műszaki meghibásodás esetén helykoordinátákat, diagnosztikai adatokat továbbító, és így gyors autó- vagy életmentő szolgáltatást lehetővé tevő eCall és bCall vészhívó rendszerekkel a járművek tulajdonosai nagyobb biztonságban érezhetik magukat. Ráadásul általa a gyártók könnyebben megfelelhetnek a jogszabályi előírásoknak, és hatékonyabb mentési megoldásokat fejleszthetnek ki.

Távdiagnosztika és távoli karbantartási szolgáltatások

A távdiagnosztika és a távoli karbantartási szolgáltatások segítségével a járművek maguk ismerik fel saját műszaki meghibásodásaikat, és még az előtt azonosítják a problémákat, mielőtt gondot okozhatnának.

Legfrissebb hírek a témában
4g4Gaccessoriesicon-app-storeapple broadbandbundle Business_0.1calendarcallcallcenter camera chatchevron-down chevron-left chevron-right chevron-up circle-questionmark closecollect community-thin communityCompleted_0.1country dashboard-thin dashboard data deals delete delivery desktop devices downloadedit error-circle facebook-thin facebook family-two family filters gogoogle-plus-thin google-plus Grid_view_0.1v4grid-view-small heart Home_0.1info-circle kids landline Like_0.1location-regular location-thin location mail menu messagemobile-broadbandmobile my-vodafone network-thin network paygpayment photos icon-play-storeplayplusprint rating-filled ratingrefresh report reports roaming search Security_0 share shoppingsimspeech-bubble technology test_app text tick-bordered Tick_0.1tick-simple tick top-up-two copy top-up-two top-up tvtwitter-thin twitter unlimited copy unlimited users vodafonewarningwindow worldyou copy you youtube-thin youtube