HybrisVodafoneMainMenu

Vodafone Iroda - Vodafone.hu - Közép és nagyvállalatok - Szolgáltatások

Webes tartalom megjelenítése Webes tartalom megjelenítése

Vodafone Iroda

Új, átfogó irodai megoldások
a hatékonyság és a
költségtudatosság jegyében

  • Fejlett bejövő híváskezelés, így nincs vesztett hívás, nincs vesztett üzlet!
  • Interaktív Hangmenü – profi kapcsolattartás, hiszen a hívás mindig a megfelelő kollégánál csörög!
  • Beruházás nélkül


Miért jó a Vodafone Iroda?

Hatékonyság

Nincs vesztett hívás, vesztett üzlet.

Fejlett bejövő híváskezelés – mindig a legmegfelelőbb kolléga kapja a hívást!

Költségmegtakarítás

Nincs helyi alközpont beruházási/karbantartási/üzemeltetési költség!

Fejlett bejövő híváskezelés – mindig a legmegfelelőbb kolléga kapja a hívást!

Egyszerűség

Egy számla, egy ügyfélszolgálat, egy szerződés.

Mit tartalmaz a Vodafone Iroda?

Vodafone alközpont


Részletek

Irodai díjcsomag vezetékes telefonszám szolgáltatással

Részletek
-50%
3 hónapig, 2 év határozott idejű szerződéssel

Vezetékes telefonszám szolgáltatás

Részletek
-50%
3 hónapig, 2 év határozott idejű szerződéssel

Fax e-mailben
szolgáltatás

Részletek

Alközpont szolgáltatás: fejlett bejövő híváskezelés

  • A mellékek az előre beállított sorrendben csörögnek
    (párhuzamos, lineáris, körkörös csengetés)
  • A hívás átadás funkció használatával lehetőség van két párhuzamos hívást felépíteni, majd azok összekapcsolása után kilépni a beszélgetésből anélkül, hogy a hívás megszakadna
  • A beérkező hívásokról a rendszer statisztikát készít, a statisztika alapján készült hőtérképet és riportokat egy online felületről lehet lekérdezni.
  • Interaktív hangmenü (IVR) – egyszerre akár több egyidejű hívást is tud kezelni
  • A Contact Center mellék hasznos lehet a kis létszámú vevőszolgálati, ügyfélszolgálati vagy informatikai helpdeskek számára

Korlátlan beszélgetés a céges asztali és mobiltelefonok között

Nincs vesztett hívás:

A vezetékes szám csöröghet a mobilon is, illetve mind a vezetékes, valamint a mobilszámra érkező hívások fogadása lehetséges a Vodafone asztali készülékekkel. A megszokott vezetékes telefonszám megtartható (számhordozás), de akár új vezetékes számot is igényelhet.

Fax küldése és fogadása bárhol, bármikor, faxgép és papír nélkül - Akár 100 oldalas faxot is küldhetünk azzal az egyszerűséggel, mintha egy e-mailt küldenénk!

Hálózatsemlegesség - egységes internet szolgáltatás-leíró táblázat

Már Vodafone ügyfél?

Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk, kérjük,
hívja vállalati kapcsolattartóját vagy a 1788-as telefonszámot.

Még nem ügyfelünk?

Adja meg elérhetőségeit, és kollégánk konkrét ajánlattal keresi meg önt.

Ajánlatkérés
4g4Gaccessoriesicon-app-storeapple broadbandbundle Business_0.1calendarcallcallcenter camera chatchevron-down chevron-left chevron-right chevron-up circle-questionmark closecollect community-thin communityCompleted_0.1country dashboard-thin dashboard data deals delete delivery desktop devices downloadedit error-circle facebook-thin facebook family-two family filters gogoogle-plus-thin google-plus Grid_view_0.1v4grid-view-small heart Home_0.1info-circle kids landline Like_0.1location-regular location-thin location mail menu messagemobile-broadbandmobile my-vodafone network-thin network paygpayment photos icon-play-storeplayplusprint rating-filled ratingrefresh report reports roaming search Security_0 share shoppingsimspeech-bubble technology test_app text tick-bordered Tick_0.1tick-simple tick top-up-two copy top-up-two top-up tvtwitter-thin twitter unlimited copy unlimited users vodafonewarningwindow worldyou copy you youtube-thin youtube