Köss biztosítást céges telefonjaidra lopás, rongálás vagy véletlenszerű károsodás esetére!

  • Folyamatos üzletmenetet biztosít: kár esetén kicseréljük vagy megjavíttatjuk készülékedet.
  • Alacsony havidíjért biztonságban tudhatod készülékeidet.
  • Akár a vásárlás után is, még 60 napon belül megredelhető a Vodafone kínálatában található bármely, nálunk vásárolt telefonra.
  • Egyszerűen megrendelhető.
  • Gyors kárrendezés, egyszerű ügymenet.
Vodafone Eszközbiztosítás Alap+ Vodafone Eszközbiztosítás Extra+
Havidíj (Bruttó)Önrész (Bruttó)Havidíj (Bruttó)Önrész (Bruttó)
S készülék kategória havidíja*490 Ft4 500 Ft790 Ft6 000 Ft
M készülék kategória havidíja*1 090 Ft10 000 Ft1 690 Ft15 000 Ft
L készülék kategória havidíja*2 190 Ft23 000 Ft2 990 Ft30 000 Ft
XL készülék kategória havidíja*2 490 Ft30 000 Ft3 990 Ft36 000 Ft

Mire nyújt fedezetet a biztosítás jogos kárigény esetén?

Alap+ Extra+

Véletlenszerű károsodás

Elemi károk

Baleseti okokból történő károsodás

Folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodás

Rongálás

Gyári tartozékok sérülése az incidens során*

Betöréses lopás

Rablás

Zseblopás

Jogosulatlan hálózati díjak megtérítése 180 000 Ft értékig**


Az ÁFA mértéke a havidíj esetén 0%, az önrész esetén 27%. A havidíj tárgyi adómentes és tört havi. Az önrész jogos káresemény esetén, a kárrendezés során a Biztosított által fizetendő összeg. Az S, M, L, XL biztosítási besorolás: a Vodafone internetes honlapján (www.vodafone.hu), illetve a Vodafone készülék árlista kiemelt ügyfeleink részére című dokumentumban feltüntetett kategória besorolása, amely a biztosítási díj alapja.
A készülékbiztosítás szolgáltatás a Vodafone-tól 60 napnál nem régebben vásárolt készülékekre érvényes.
A szolgáltatás díja a havi számlával együtt fizetendő a szolgáltatás felmondásának vagy megszüntetésének napjáig. A szolgáltatás bármikor felmondható, 5 év elteltével a fedezet automatikusan megszűnik. Egy mobil-előfizetéshez (telefonszámhoz) egy időben csak egy Készülékbiztosítás szolgáltatás köthető.
*Azon tartozékokra vonatkozik, amelyek az eredeti termékcsomagolásban megtalálhatóak voltak és ugyanazon incidens során sérültek meg.
**Lopás esetén, amennyiben azok az ellopott SIM kártyáról történtek, a lopástól számított 48 órán belül.
A részletes készüléklistát innen töltheted le.

Információ eszközbiztosítást igénylő ügyfelek számára

Új eszközbiztosítások esetén az Assurant eszközbiztosítást aktiváljuk. Akár új Business Mobile Red szolgáltatáscsomag 24 hónapos hűséggel, eszközzel történő választásával - a tarifacsomag részeként igényled a biztosítást, akár bármely más szolgáltatáscsomag mellé addicionális szolgáltatásként, az Assurant Biztosító gondoskodik eszközöd biztosításáról.

Az Assurant Biztosító ügyfelei számára a Vodafone Ügyfélszolgálatán létrehozott "Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoport" végzi a károk elbírálását!

Panasz bejelentése céljából hívd üzleti ügyfélként a 1788-at, és válaszd a "Eszközbiztosítás" menüpontot!

A csoport elérhetősége: H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

További információt az Assurant Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Assurant készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Információ a Chubb European SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára

A Chubb European SE biztosító által nyújtott készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a biztosítási szolgáltatást, a kárrendezési tevékenységet pedig változatlanul a MARSH Kft. végzi.

Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot H-P: 9:00 - 17:00 között.

A legközelebbi szerződéshosszabbítás alkalmával, amikor új eszközt vásárolsz, a biztosítás új eszközre történő megkötésekor már az Assurant Biztosítóhoz fogsz szerződni.
További információt a Chubb Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Chubb készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Mit nyújt számodra a Vodafone Care biztosítás?

A Vodafone Care biztosítással - globális lefedettségünknek köszönhetően - bárhol is légy, eszközöd mindig biztonságban van!
Két biztosítási csomag, az Alap+ és az Extra+ közül választhatsz. Mindkettő fedezetet nyújt az alábbi káreseményekre:

  • véletlenszerű károsodásra, például ha véletlenül leejted a telefont és összetörik, vagy ha balesetet szenvedsz, és emiatt a telefonod is sérül;

  • folyadék- és vízkárokra (például ha elkap egy komoly vihar);

  • ha harmadik személy szándékosan megrongálja a eszközödet

  • elemi károkra

  • gyártói garancián kívüli meghibásodás

  • az eszköz gyári tartozékainak, az eszközzel együtt történő károsodására

A választott biztosítási csomagtól függően - kárigényed telefonos bejelentése és elbírálása után - az önrész kifizetése ellenében - mi megjavíttatjuk vagy kicseréljük a készülékedet.

Extra+ díjcsomag választása esetén lopásra, rablásra, betörésre és jogosulatlan hálózati díjakra is fedezetet nyújt a biztosítás.

Milyen feltételekkel igényelheted a szolgáltatást?

A biztosítást - üzleti - számlás Előfizetőink igényelhetik eszköz vásárláskor, vagy az eszközvásárlástól számított 60 napon belül. 
A szolgáltatást megrendelheted személyesen a Vodafone márkaboltokban, és a viszonteladóknál, telesales csatornánkon vagy online, az eszközvásárlással egyidejűleg.
Amennyiben a biztosítást nem az eszközvásárlással egyidejűleg igényled, be kell mutatnod a sértetlen és működőképes eszközt a szolgáltatás megrendelésekor. A biztosítás az eszközvásárlást követő - 60 napon belüli - utólagos megrendeléséhez az alábbiakat kell magaddal vinned:

  • Cég esetén: aláírási címpéldány + az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat + lakcímkártya (meghatalmazott esetén: az előbbiek mellett cégszerűen aláírt meghatalmazás)

  • Eszközvásárlás / szerződéshosszabbítás során kapott számla és jótállási jegy vagy előfizetői / szerződéshosszabbításról szóló szerződés

  • Maga a sértetlen, működőképes eszköz

A szolgáltatás szerződéshosszabbításkor történő eszközvásárlás esetén is megrendelhető ugyanezekkel a feltételekkel.
A Vodafone Care Csoportos eszközbiztosításba fedezet alá vonható eszközök listáját a mindenkori, hatályos „Eszközbiztosítási alapárlista” tartalmazza, amely letölthető innen ), vagy megtekinthető a Vodafone magyarországi üzlethálózatában.

Részletes biztosítási feltételek

A 2018. május 2. után igényelt ÚJ eszközbiztosítások esetén az Assurant General Insurance Limited által nyújtott eszközbiztosítást aktiváltuk 2020. november 2-ig. 2020. november 2. 23:59-kor minden Assurant General Insurance Limited által fedezett biztosítást átruházunk annak hollandiai székhelyű leányvállalatára az Assurant Europe Insurance N.V. biztosítóra. A 2020. november 3. után igényelt ÚJ eszköz-/készülékbiztosítások esetén az Assurant Europe Insurance N.V. által fedezett eszközbiztosítást aktiváljuk.

Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod.
Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod.
Az Assurant Europe Insurance N.V. Biztosító csatlakozási nyilatkozatának mintáját itt találod.

A 2018. május 2. előtt megkötött eszközbiztosítással rendelkező ügyfeleink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a szolgáltatást: A Chubb Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod.
A Chubb Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod.

Káresemény bejelentése - 2018. május 2. előtt kötött biztosítás esetén:

Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot, mely munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig érhető el!
A 2018. május 2. előtt megkötött eszközbiztosítással rendelkező ügyfeleink felé továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a szolgáltatást, és számukra a kárrendezést változatlanul a MARSH Kft. végzi.

Káresemény bejelentése - 2018. május 2. után kötött biztosítás esetén:

Kárigény- vagy panasz bejelentése céljából hívd üzleti ügyfélként a 1788-at, és válaszd a „Eszközbiztosítás" menüpontot!
A csoport elérhetősége: H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?

A biztosítási fedezetből való alapvető kizárások:
Mindkét biztosító esetén:

  • Amennyiben szándékosan tetted ki kockázatnak a készüléket, és nem vigyáztál rá az általában elvárható módon;

  • A készülék elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása, stb. esetén, vagy ha nem tudod bemutatni a sérült készüléket;

  • A telefonon tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítására;

  • A biztosítás Alap, Extra és Alap+ csomagok esetén a biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy külsérelmi nyomok okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a mobil készülék normál működését, pl. karcolások és horpadások;

  • A biztosítás Alap, Extra és Alap+ csomagok esetén nem fedezi az illetéktelen használatból eredő hálózati díjakat (hívások, adatforgalom, stb.) abban az esetben, ha készülékét lopás után használják. Az Extra+ biztosítás ezeket is fedezi a lopás eseményétől számított 24 órán belül generált maximum bruttó 180 000 Ft értékű forgalomig. Annak érdekében, hogy el lehessen kerülni havi számláján az illetéktelen használatból eredő tételeket, fontos hogy minél hamarabb, de az eseménytől számított legfeljebb 8 napon belül jelezd kárigényed a 1788-as telefonszámon.

Csak az Assurant Biztosító esetén:

  • Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit az Egyéb Szolgáltatások Szerződéses Feltételeinek 5. Eszközbiztosítás pontjában találod.

Panaszkezelés

Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a mobilkészülék biztosítás területén, bízunk benne, hogy közös szolgáltatásunkkal még tovább növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.
Panasz bejelentése céljából hívd a 1788-at, és válaszd az „Eszközbiztosítás" menüpontot!
A Vodafone Készülékbiztosítás és Kárrendezési Csoportjának elérhetősége:

H: 8:00 - 20:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30
Ezen kívül személyesen, bármely üzletünkben is bejelentheted panaszodat!

Amennyiben közvetlenül a biztosítónál szeretnél panaszt tenni:

Az Assurant Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. után kötött biztosítások esetén: www.assurant.hu/vodafonecare/

A Chubb Biztosító elérhetősége - 2018. május 2. előtt kötött biztosítások esetén:
Tel: +36 1 487 40 87 A hét első munkanapján: 8.00-20.00 óráig, a hét többi munkanapján pedig: 8.00-16.00 óráig.
Fax: +36 1 487 40 81
Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com