Számlatartozás
Vissza

Korlátozták a kimenő forgalmaimat, mi az oka ennek?

Mit tegyek, ha minden hónapban csúszok a számláim befizetésével, mert számomra nem megfelelő a fizetési határideje?

SMS-t kaptam, hogy forgalmam elérte az egyedi értékhatár 80%-át. Mit jelent ez az SMS? Mi az az egyedi értékhatár?

Mit jelent a késedelmi kamat a számlámon? Miért számláztak Fizetési felszólítás eljárási díjat nekem? Nem kaptam felszólító levelet.

Mi az az Adminisztrációs díj, és miért számláztak ilyet nekem?

Tartozásom van, mit tegyek? Honnan tudom, hogy mennyi a tartozásom?

Hogyan fizethetem be a tartozásomat, hogyan igazolhatom le a befizetésemet?

Kifizettem a tartozásomat, de mégis korlátozták az előfizetésemet, ilyenkor mit tegyek?

Mi az a hóközi számla?

Mit jelent a korlátozás, mik a következményei?

Tartozás akadályozza-e a tarifacsomag-váltást?