Informatikai átállásunk véget ért

Ezen az oldalon üzleti (kisvállalkozás) ügyfeleink tájékozódhatnak. Tovább a kiemelt üzleti oldalra.

2022. július 11-16. között informatikai átállást végeztünk, aminek hatására fontos változások történtek.

Kapcsolattartói adataid egyeztetése hiányában limitált az ügyintézés!

Annak érdekében, hogy a jövőben is megfelelően tudjunk tájékoztatni ügyfélszolgálatunkon és hozzájárulásod esetén ajánlatot tudjunk adni, az előfizetéseidhez tartozó céges képviselő vagy kapcsolattartásra meghatalmazott személy adatait frissíteni szükséges!

Milyen adatokat szükséges frissíteni?
A céges képviselő vagy kapcsolattartásra meghatalmazott nevét és személyazonosító adatait (anyja neve, születési neve, születési helye és ideje, kapcsolattartói email címe).

Milyen céges dokumentumok szükségesek az adatfrissítéshez?
Cégkivonat, a cég képviseletére jogosult aláírási címpéldánya, kapcsolattartói meghatalmazás.


Miután egyeztetted adataidat, állíts be hozzáféréseket!
A hozzáférések opció segítségével más felhasználóknak is adhatsz hozzáférést bármelyik szolgáltatásodhoz, amivel kapcsolatban a meghatalmazott online, telefonon vagy személyesen ügyet is intézhet. A hozzáféréseket beállíthatod új My Vodafone Fiókodban vagy személyesen, üzleteink egyikében.

Jó tudnod! A változásokról az informatikai átállás után is értesítünk e-mail címeden vagy telefonszámodon!

Milyen változások történtek az informatikai átállás következtében?

Új ügyfélszám

Az informatikai átállás után megváltozott vezetékes ügyfélszámod. Új ügyfélszámod e-mailben, de megtalálod az informatikai átállás után kiállított számlaleveleiden is.
Jó tudnod! Az ügyfélszám személyes azonosításra szolgál, a számlafizető azonosító pedig a számlák beazonosítására. Az olyan számlafizetéskor, amikor azonosításra van szükség (pl. utaláskor) ne ügyfélszámod, hanem számlafizető azonosítód add meg.

Új számlafizető azonosító

Az informatikai átállás után kizárólag új 10 jegyű számlafizető azonosítóddal tudjuk beazonosítani befizetésedet! Utalás esetén, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy új számlafizető azonosítódat add meg. Számlafizető azonosítódat kapcsolattartói telefonszámodra vagy e-mail címedre küldjük el, illetve megtalálod az informatikai átállás után kiállított első számlaleveleden is.

Díjnet

2022. július 1-től vezetékes szolgáltatásaidhoz tartozó új számláid már nem Díjnet fiókodba érkeznek, hanem My Vodafone fiókodba. Korábbi elektronikus számláid meghatározott ideig megnézheted és letöltheted Díjnet fiókodból.

Számlázás

Az informatikai átállás után előfordulhat, hogy számláidat a megszokottnál később kapod meg. Egyedi vezetékes (pl. ADSL) és vezetékes alapszolgáltatásaidat (pl. vezetékes internet) külön számlázzuk.
Számláid befizetési határidejét meghosszabbítottuk, így nem veszíted el e-Pack kedvezményed és késedelmi kamatot sem számolunk fel.
Az informatikai átállás után kiállított elektronikus számláidat új My Vodafone fiókodban találod. A fiókodba való belépéshez használd kapcsolattartói e-mail címed vagy telefonszámod. Ha bizonytalan lennél belépési azonosítóddal kapcsolatban, ellenőrizd e-mail üzeneteid vagy postai leveleid, hiszen az informatikai átállás után elektronikusan vagy postai levélben elküldtük azonosítód.
További számlázással kapcsolatos információkat itt találsz.

Ha egyedi vezetékes szolgáltatásod is van

Egyedi vezetékes szolgáltatás például az ADSL, ISDN, SIP TRUNK, FaxtoMail, Layer2, Layer3, Domain szolgáltatás, E-mail tárhely szolgáltatás, Web tárhely szolgáltatás, Virtuális magánhálózat, Bérelt vonali internet, Bérelt vonali összeköttetés, IP-VPN, MPLS-VPN, Üzleti Wi-Fi, Szerverszolgáltatások.

  • Amennyiben rendelkezel egyedi vezetékes szolgáltatásokkal, egyedi bankszámlaszámot állítunk ki. Kérjük, utalás esetén számláid erre a számlaszámra fizesd be.
  • Az informatikai átállás után kiállított első számlaleveled mellé vendor nyilatkozatot is küldünk, amivel igazoljuk, hogy az egyedi bankszámlaszám a Vodafone tulajdona.
  • Egyedi vezetékes szolgáltatásaidhoz tartozó számláid továbbra is kezelheted Díjnet fiókodban.
  • Már elérhető My Vodafone fiókod!

    My Vodafone online fiókodban könnyen és gyorsan intézheted ügyeidet, személyre szabhatod, módosíthatod szolgáltatásaidat, megtekintheted, befizetheted számláidat, vagy átírhatod adataidat.

    Hogyan tudok első alkalommal belépni?

    A My Vodafone bejelentkező felületen a Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek opció alatt válaszd ki a Még nincs My Vodafone fiókom lehetőséget. Add meg kapcsolattartói e-mail címedet vagy kapcsolattartói telefonszámodat, amire elküldjük az első belépéshez szükséges ideiglenes jelszavad.

    Az első belépés után állítsd be jelszavadat és a személyes biztonsági kódodat!
    Jó tudnod! A Személyes Biztonsági kód a telefonos ügyfélszolgálaton történő gyorsabb azonosítást segíti.

    További információk

    Több számlát kaptam az informatikai átállás után, mi a teendőm?
    Kérjük, minden esetben ellenőrizd a számlán lévő egyedi ügyfél adatokat. Azoknak az ügyfeleknek, akik rendelkeznek egyedi vezetékes szolgáltatásokkal (például : ISND, SÍP TRUNK, FAX TO MAIL, Layer 2, VPBX, DOMAIN csomag, MySQL szolgáltatás, MLLI (Bérelt vonali internet), MLLN vagy Carrier Ethernet (Bérelt vonali összeköttetés), IP-VPN, MPLS-VPN, Üzleti Wi-Fi, Szerverszolgáltatások) minden alkalommal két számlát fogunk kiállítani. Az egyik számla tartalmazza a Bussines termékeket, a másik számla tartalmazza az egyedi vezetékes szolgáltatásokat. Kérjük, ezen számlákat külön fizesd be, és lásd el a megfelelő azonosítókkal.
    Nem találom az új számláimat a korábban megszokott Díjnet fiókomban, mi a teendőm?

    Az informatikai átállás után a korábban megszokott Díjnet fiókba nem továbbítjuk az elektronikus számlákat. Ezeket 2022. július 17-e után a már számodra is elérhető My Vodafone fiókba továbbítjuk. My Vodafone fiókodba a kapcsolattartói email címeddel vagy mobil telefonszámoddal tudsz belépni.

    Ha rendelkezel egyedi vezetékes szolgáltatásokkal (például: ISND, SÍP TRUNK, FAX TO MAIL, Layer 2, VPBX, DOMAIN csomag, MySQL szolgáltatás, MLLI (Bérelt vonali internet), MLLN vagy Carrier Ethernet (Bérelt vonali összeköttetés), IP-VPN, MPLS-VPN, Üzleti Wi-Fi, Szerverszolgáltatások) akkor ezen szolgáltatások számláit továbbra is a Díjnet fiókodba továbbítjuk. Kérjük, mindig ellenőrizd elektronikus számlázás esetén a My Vodafone és Díjnet fiókodat is.

    Egyedi vezetékes szolgáltatások esetén kérjük, a számlán feltünetet egyedi bankszámlaszámra utald számlád összegét.

    Mi az az egyedi bankszámlaszám? Miért kaptam egyedi bankszámlaszámot?
    Az egyedi bankszámlaszám arra szolgál, hogy az egyedi vezetékes szolgáltatások befizetéseit azonosítani tudjuk. Kérjük, minden esetben erre a bankszámlaszámra utald a számlád összegét.
    Hogyan tudok a My Vodafone fiókomba belépni?
    My Vodafone fiókodba első alkalommal a kapcsolattartói email címeddel vagy mobilszámoddal fogsz tudni belépni. Első alkalommal szükséges jelszót módosítani, illetve egy négyjegyű egyedi azonosítót is megadni, ezt a számot kérjük, jegyezd meg, mert ez a szám fog segíteni beazonosítani az egyéb ügyfélszolgálati csatornákon.
    Hogyan tudom letölteni a korábban Díjnet fiókba továbbított számláiamt?
    Díjnet fiókodba természetesen továbbra is be tudsz lépni és azt ott lévő számlákat le tudod tölteni a Díjnet ÁSZF-ben foglalt ideig.
    Hogyan tudom számláimat befizetni az átállás után?
    Az infomatikai átállás után vezetékes papíralapú számláidat a korábban megszokott csatornákon tudod befizetni.
    Egyedi banki átutalás esetén kérjük, minden esetben tüntesd fel az egyedi új számlázási azonosítódat, melyet a számla felső részén fogsz megtalálni.
    Amennyiben rendelkezel egyedi vezetékes szolgáltatással, kérjük, a befizetéshez használd az egyedi bankszámlaszámot, melyet a számlád felső részén találsz.
    Több számlám is van a My Vodafone fiókban, szükséges mindegyiket kifizetni?
    Ha a Vodafone vezetékes szolgáltatásait több telephelyen/irodában is igényebe veszed, melyek eltérő szolgáltatási címen vannak, akkor a számlákat egyedileg, szolgáltatási címenkét állítjuk ki részedre. Kérjük, ezeket a számlákat ne vond össze.
    Csoportos beszedési megbízással rendelkezem, szükséges-e ezt módosítani az átállás után?
    A csoportos beszedési megbízásodat nem szűkséges módosítani.
    Szeretnék pénzügyi és műszaki kapcsolattarásra kollégákat meghatalmazni, hogyan tudom ezt megtenni?
    Minden esetben van lehetőség pénzügyi és műszaki kapcsolattarásra meghatalmazni kollégákat, ezt My Vodafone fiókodban tudod megtenni.
    A korábbi egyedi bankszámlaszámra utaltam, mi a teendőm?
    Ebben az esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kollégáink a megfelelő számlához tudják rendezni a befizetésed.
    Nem tudok telefonos csatornán csak limitáltan ügyet intézni, miért?
    Az informatikai átállás után a pontos beazonosításhoz szükséges a cég által meghatalmazott személy személyes beazonosítására, amennyiben ezek az adatok hiányoznak a rendszerünkből, akkor a törvényi előírásoknak megfelelően csak limitált kiszolgálást tudunk biztosítani telefonos csatornáinkon. Kérjük, a teljes ügyintézés érdekében keresd fel valamelyik hozzád legközelebbi Vodafone üzletet és egyeztesd a kapcsolattarásra jogosult személy adatait kollégáinkkal.
    Nem tudok belépni a My Vodafone fiókomban, miért?
    Kérjük, ellenőrizd, hogy korábban küldtünk-e részedre levelet melyben megadtuk a kapcsolattartási email címed és kapcsolattartási mobil számodat. Ezek használatával tudsz bejelentkezni. Ha hiányoznak ezek az adatok, kérd ügyintézőnk segítséget a 1420-as telefonszámon.