Mit tartalmaz a Virtuális Alközpont szolgáltatás?

Vodafone Iroda szolgáltatásunk egy olyan mobil alapú alközponti megoldás, amely fejlett bejövő híváskezelést tesz lehetővé. IP alapú Virtuális Alközponti szolgáltatásunkkal pedig vezetékes internet alapon biztosítjuk a teljes megoldást.

Vodafone alközpont

Mutass többet

Irodai díjcsomag

Mutass többet

Vezetékes telefonszám szolgáltatás

Mutass többet

Fax e-mail szolgáltatás

Mutass többet

Miért jó a Virtuális Alközpont?

Hatékonyság

Nincs vesztett hívás, vesztett üzlet. Fejlett bejövő híváskezelés – mindig a legmegfelelőbb kolléga kapja a hívást!

Költségmegtakarítás

Nincs helyi alközpont beruházási/karbantartási/üzemeltetési költség!

Egyszerűség

Egy ügyfélszolgálat, egy szerződés.
  • Jelenlegi elem

Már Vodafone ügyfél?

Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk, kérjük hívja vállalati kapcsolattartóját vagy a 1788-as telefonszámot.