Központosított
Közbeszerzés Információk

Vodafone Magyarország Zrt. Központosított Közbeszerzés

Vodafone Magyarország Zrt. Központosított Közbeszerzés

A Vodafone Magyarország Zrt. – a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (DKÜ Zrt.), mint Beszerző által lefolytatott keretmegállapodásos eljárás Szállítójaként – több területen is képes kiszolgálni a központosított közbeszerzésre kötelezett és ahhoz önként csatlakozó intézmények igényeit. Célunk, hogy minél szélesebb választékban, első osztályú termékekkel és szolgáltatásokkal álljunk ügyfeleink rendelkezésére.

Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése (MSZOLG23)

Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése (MSZOLG23)

Időtartam:
24 hónap (egy alkalommal legfeljebb 6 hónappal meghosszabbítható azzal, hogy a meghosszabbítás miatt a keretmennyiség 30%-kal emelhető).

A keretmegállapodás hatálya:

  • Szerződéskötési időszak: 24 hónap
  • Teljesítési időszak: 24 hónap
  • Elszámolási időszak: 3 hónap
  • Keretmegállapodás azonosítója: DKM01MSZOLG23

Közbeszerzési projektiroda elérhetőségei és feladatai

A közbeszerzési iroda feladatai többek között:
DKR megrendelések visszaigazolása, Érintett Szervezetek tájékoztatása
a közvetlen megrendeléssel és versenyújranyitásokkal kapcsolatban,
az eljárással kapcsolatos szakmai információk biztosítása az Érintett Szervezetek részére. A tenderben ezt a feladatot a Vodafone alvállalkozójaként az Invitech látja el.

Telefon: +36 1 888 3878

Elérhetőség munkanapokon: 08:00-17:00 óráig

Kiemelt Ügyfélszolgálat feladatai és elérhetőségei

A Kiemelt Ügyfélszolgálat feladatai többek között:
az Érintett Szervezet Egyedi Előfizetői Szerződésének aláírását követően a szerződéshez kapcsolódó szolgáltatások aktiválása, deaktiválása,
SIM-kártya megrendelések kiszállítása, számhordozási folyamat lebonyolítása, a megkötött szerződésben szereplő díjcsomagokkal kapcsolatos tájékoztatás.

Telefonszám: Belföldről: 1445 / Külföldről : +36 1 877 4040
Elérhetőség:

az 5000-nél kevesebb SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
H-P 08:00-17:00 óráig

az 5000-nél több SIM-kártyával rendelkező Intézmények részére:
Munkanapokon H-P 08:00-17:00 óráig és ezen túli időszakban az adott ügyfélkörnek továbbra is rendelkezésére áll

E-mail:

dku.ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Többek között az alábbi témák ügyintézésében: bejelentés, észrevétel technikai jellegű, számlával, hálózattal, lefedettséggel kapcsolatban; folyószámla-kivonat kérése, PIN/PUK kód kérése, ügyfélbiztonsági kód módosítása, SIM és szám csere igények kezelése.

dku.backoffice.hu@vodafone.com
Az alábbi típusú igények kezelése esetén: SIM-kártya megrendelése, kapcsolattartó váltás, tulajdonjog átírás, számhordozások rögzítése.

Korlátozáskezelés, Panaszbejelentés:
Mobil Korlátozáskezelés:

vodakintkezcsop.hu@vodafone.com

Mobil technikai
panaszbejelentés form:

www.vodafone.hu/kozep-nagyvallalatok/dkupanaszkezeles

Telemetriai, tömeges sms
technikai panaszbejelentés:

dku.hiba.hu@vodafone.com

A keretmegállapodás alapján igénybe vehető termékek, melyeket 11 típusú szolgáltatási csomagban nyújtunk:

Mobil kommunikációs hang alapú szolgáltatás, ehhez kapcsolódóan csomagkapcsolt adatátviteli szolgáltatás, GPRS (Internet elérés) - 2,5G (EDGE) - 4G (LTE) - 5G

Telemetriai szolgáltatások (IoT)

Tömeges SMS szolgáltatás

További részletes információ a DKÜ honlapján érhető el.