Egyenlegfeltöltés
Vissza

Milyen összegekkel és milyen módon tölthetem fel feltöltőkártyás egyenlegemet?

A feltöltések után járó egyenleg-felhasználási időszak számítása a Vodafone RED VitaMAX és a Vodafone Kid tarifák kivételével minden tarifacsomag esetében az általános szabályok szerint történik, a részleteket  az adott tarifacsomag leírásában , vagy  az ÁSZF 1. számú (Díjszabás) mellékletének B/1.7. pontjában  találod.

A honlapon keresztüli,  elektronikus feltöltésnél  te választhatod meg az összeget 1 000 forint és 99 999 forint között.

Más feltöltési módoknál az alábbi címletek közül választhatsz:

  • Preaktív feltöltés esetén a feltöltés összege nem lehet magasabb mint 6 000 forint, mely tartalmazza a SIM-kártyán lévő esetleges kezdőegyenleget is. Preaktív feltöltés a SIM-kártya érvényességi ideje alatt lehetséges.
  • Bankautomatáknál: 1 000, 3 000, 5 000, 7 500 és 12 500 forint.
  • Terminálokon (hírlapárusoknál, benzinkutakon, lottózókban): 1 000, 2 000, 3 000, 5 000, 7 000 és 12 000 forint.

Mi a teendő, ha lejárt érvényességi idejű feltöltőkártyás kártyát töltök fel?

A feltöltések után járó egyenleg-felhasználási időszak számítása a Vodafone RED VitaMAX és a Vodafone Kid tarifák kivételével minden tarifacsomag esetében az általános szabályok szerint történik, a részleteket  az adott tarifacsomag   leírásában, vagy  az ÁSZF 1. számú (Díjszabás) mellékletének B/1.7. pontjában  találod.

A feltöltőkártyás előfizetések egyenleg-felhasználási idejét az ÁSZF Törzsszöveg 2.3. pontjában leírtak alapján határozzuk meg. Miután ez az időszak lejárt, kártyádról nem tudsz díjköteles forgalmat indítani, és kezdetét veszi a 30 napos rendelkezésre állási időszak. Ennek során csak hívásfogadásra és SMS-ek fogadására van lehetőséged.

Ha a 30 napos rendelkezésre állási időszak lejártáig nem töltöd fel egyenlegedet, hogy ahhoz egyenlegfelhasználási időt kaphass, előfizetésed megszűnik, és a továbbiakban nem tudod használni SIM-kártyádat.

Fontos, hogy ha már a fent említett 30 napos időszakban töltöd fel egyenlegedet, akkor a feltöltési címlethez tartozó egyenleg-felhasználási időből annyi napot vonunk le, ahány nap már eltelt ebből a rendelkezésre állási időből. Az alábbi példán láthatod, hogy kisösszegű címlet esetén ilyenkor az is előfordulhat, hogy még a feltöltés után sem tudod használni előfizetésedet:

A fentiek elkerüléséhez kérjük, hogy ha már lejárt egyenleg-felhasználási időd, mindenképpen legalább egy összegben 3 000 forinttal töltsd fel egyenlegedet, mert ehhez a címlethez már 365 napos érvényességi időt biztosítunk!

Feltöltéseim után mennyi egyenleg felhasználási időt kapok?

1 000-től 1 999 forintos feltöltésig az egyenleg-felhasználási idő a feltöltés napjától kezdődően 30 nap, míg a 2 000 forint és afeletti feltöltési értékek esetén 365 nap. Az előfizetőre a feltöltést követően érvényes egyenleg-felhasználási időszak számítása, illetve a feltöltési címletek igénybevétele is az általános szabályok szerint történik, amelyről bővebb információt  az ÁSZF Díjszabás B/1.7. pontjában  találhatsz.

Mit jelent feltöltőkártyás telefonszámom esetében a rendelkezésre állási idő?

A feltöltések után járó egyenleg-felhasználási időszak számítása a Vodafone RED VitaMAX és a Vodafone Kid tarifák kivételével minden tarifacsomag esetében az általános szabályok szerint történik, a részleteket  az adott tarifacsomag leírásában , vagy  az ÁSZF 1. számú (Díjszabás) mellékletének B/1.7. pontjában  találod.

A kártyák felhasználását illetően kétféle időszakot különböztetünk meg: egyenleg felhasználási időszak illetve rendelkezésre állási időszak. Az egyenleg felhasználási időszakban 1 000-től 1 999 forintos feltöltésig az egyenleg 30 napig használható fel, míg 2 000 forintos vagy afeletti összegű feltöltés esetén 365 napig.  (A Vodafone RED Vitamax és a Vodafone Kid esetében az egyenleg-felhasználási időszak ettől eltérhet, bővebb információt  az ÁSZF 1. számú (Díjszabás) és 5. számú (Akciós) mellékletében  találsz).

Ha ezen időszak alatt nem történik további töltés, akkor az ún. rendelkezésre állási időbe kerül a kártya, ahol csak hívás és SMS fogadás lehetséges, hívásindítás nem, ez az időszak 30 nap. Ha ebben az időszakban történik egy újabb min. 3 000 forintos töltés, akkor a kártya és a korábbról megmaradt egyenleg ismét felhasználhatóvá válik, ha nem kerül feltöltésre a kártya, akkor az inaktívvá válik, és a telefonszám elvész.

Fontos: Vodafone Max, Vodafone+ és a VitaMAX Prémium tarifacsomagok esetében rendelkezésre állási időbe kerülés során, ha feltöltöd a kártyádat, akkor a fennmaradt egyenlegedet elveszíted!

A feltöltőkártyás telefonszámod egyenleg felhasználási idejét, valamint az érvényességi idejét az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül, egy rövid regisztrációt követően díjmentesen lekérdezheted.

Hogyan kaphatok áfás számlát a feltöltőkártyás egyenleg feltöltéséről és az egyenleg felhasználásról?

ÁFÁ-s számlát az egyenlegfelhasználásról tudunk kiállítani, a feltöltés összegéről nem. Igényedet  honlapunkon , előzetes regisztráció után a Saját fiók Online ügyfélszolgálatán keresztül kérheted.

A sikeres regisztrációt követően az "Online ügyfélszolgálat" menübe belépve, a "Számlázás" almenüben lesz megtalálható az áfás számla kérésének felülete. Az általad meghatározott naptári hónap egyenleg felhasználása alapján áfás számlát készítünk és azt kérésedre postai vagy elektronikus úton juttatjuk el számodra a teljesítést követő 15 napon belül. Lehetőség van akár 12 hónapra előre is jelezni a számla igénylését. A számlakiküldés nem jár semmilyen költséggel.

Mi az a Kenguru feltöltés?

Kenguru néven rugalmas szolgáltatást kínálunk azon előfizetéses ügyfeleink számára, akik szeretnék havonta feltölteni Vodafone feltöltőkártyás ismerősük egyenlegét. Mindez további költségek nélkül nyújt praktikus és könnyen használható lehetőséget például olyan családok számára, amelynek tagjai előfizetéses és feltöltőkártyás konstrukciót is használnak.

Miért jó?

Az egyenlegfeltöltés kényelmes és egyszerű, csak néhány gombnyomás az egész.

Havidíjas előfizetőként havonta 3 Vodafone feltöltőkártyás ismerősöd egyenlegét is egyszerűen feltöltheted.

6 feltöltési összeg közül választhatsz: 1 000 Ft, 2 000 Ft, 2 500 Ft, 3 300 Ft, 5 000 Ft, 10 000 Ft

A 2 500 Ft és az afeletti feltöltési értékekhez bónusz érték tartozik, mely a feltöltőkártyás ismerősöd egyenlegére kerül feltöltésre, az alábbiak szerint: 1 000 Ft, 2 000 Ft, 3 000 Ft, 4 000 Ft, 6 000 Ft vagy 12 000 Ft

Nincs tranzakciós díj, csak a feltöltési összeget kell kifizetned, amit havi előfizetéses számládon tüntetünk fel.

Ha megrendeled a szolgáltatást, akkor a kiválasztott feltöltési összeget nem azonnal, hanem a megrendelés utáni hónaptól kezdve, az adott hónap első napján, illetve legkésőbb az ötödik napjáig utaljuk át a megadott feltöltőkártyás mobilszám(ok)ra.

Hogyan rendelheted meg a szolgáltatást?

Legegyszerűbben az  Online ügyfélszolgálaton  keresztül rendelheted meg, vagy

havi előfizetéses mobilszámodról küldd el a megfelelő SMS-kódot egy díjmentes SMS-ben a 1270-re!

SMS-kódok:

Megrendelés: Kenguru + telefonszám + összeg, szóközzel elválasztva, pl. "Kenguru 707779999 3000"

Szolgáltatás lemondása: XKenguru + telefonszám, szóközzel elválasztva, pl. "XKenguru 707779999"

Kenguru csoportos opció aktiválása: KCS

Kenguru csoportos opció lemondása: XKCS

Kenguru szolgáltatás státuszának ellenőrzése: SKenguru

Mi az a Gyorsfizetés?

Feltöltőkártyásként is biztosíthatod, hogy mindig tudd használni a telefonod, és bármikor és bárhol kényelmesen feltölthesd a Vodafone-os egyenleged.

Ehhez nem kell mást tenned, mint regisztrálni a bankkártyád* a Vodafone  Online ügyfélszolgálatán , és beállítani a számodra leginkább megfelelő fizetési módot az  Online fizetési beállítások  menüpontban. Ennek köszönhetően az Online Ügyfélszolgálat fő oldalán található  Gyorsfeltöltés  gombra kattintva csupán pár kattintás elegendő ahhoz, hogy feltöltsd az egyenleged, még akkor is, ha éppen nincs nálad a bankkártyád.

A bankkártyával történő fizetésért a kártyakibocsátó bankok általában nem számolnak fel tranzakciós költséget, azonban ez bankonként eltérő lehet. A bankkártyádra vonatkozó díjakról és használati feltételekről arra kérünk, hogy a kártyát kibocsátó banknál érdeklődj.

*A Vodafone bankkártya adatokat nem kezel és nem tárol, a regisztrációkor egy egyedi azonosító generálódik, amivel a Vodafone azonosítja a bankkártyát. A bankkártya adatok megadásához átirányítunk az OTP Bank oldalára.

Mi az az Ismétlődő fizetés?

Ismétlődő feltöltés minimum egyenleg alapján:

Az Online ügyfélszolgálaton beállíthatsz egy minimum egyenleget, melyet ha elérsz, automatikusan feltöltődik az általad beállított összeg. Ez lehet 500, 1000, 2000, 3000, 5000 Ft. Ehhez bakkártyád adatait az Online ügyfélszolgálaton tárolnod kell.

A feltöltés eredményességéről SMS-ben értesítünk.

Ismétlődő feltöltés adott dátum alapján:

Az Online ügyfélszolgálaton beállíthatsz egy fix dátumot, ami alapján havi rendszerességgel a megadott dátumon feltöltésre kerül az általad megadott összeg, ami 1000 és 99999Ft között lehet, de maximum a bankkártyádon beállított napi vásárlási limit.

Mi az az Eseti feltöltés?

A szolgáltatás segítségével a havidíjas előfizetés terhére történhet meg egy kiválasztott feltöltőkártyás szám egyenlegfeltöltése.

Az eseti feltöltést kizárólag az Online Ügyfélszolgálat Szolgáltatás megrendelés, lemondás - Egyéb - Eseti Vitamax feltöltés menüpontján keresztül érheted el bejelentkezés után.

Az eseti feltöltés csak előfizetéses számmal való belépés után jelenik meg, egy számlázási ciklusban legfeljebb 3 eseti feltöltést indíthatsz el, mely a soron következő számládban jelenik majd meg.

A feltöltés összeg 1000-9000Ft közötti lehet.