Hívásszolgáltatások
Vissza

Mi az a Hívásértesítő, mennyibe kerül, hogy aktiválhatom és törölhetem?

Ha előfizetésén aktív a hívásértesítő szolgáltatás, egy SMS-t kap arról, hogy ki, mikor és hányszor hívta Önt, amíg nem volt elérhető. Az SMS-t csak akkor tudjuk elküldeni, ha a hívó fél engedélyezte hívószáma kijelzését.

A hívásértesítő aktiválásához küldje a  HE  kódot SMS-ben a 1270-re. A szolgáltatást lemondani a 1270-re küldött  XHE  kóddal tudja SMS-üzenetben.

Fontos! A hívásértesítő szolgáltatás kizárólag akkor küld SMS-t, ha nem volt elérhető, tehát például ha ki volt kapcsolva, vagy lefedettségi területen kívül volt a készüléke és ezalatt hívták Önt. Ha éppen hívásban volt, és azalatt volt egy másik bejövő hívása, akkor arról nem tájékoztatunk a hívásértesítő SMS-sel. Erre a Hívásvárakoztatás szolgáltatásunk tud segítséget nyújtani.

A Hívásértesítő szolgáltatás díjmentes.

Hogy kapcsolhatom ki a saját telefonszám küldését?

A saját telefonszám küldésének lehetőségét a legegyszerűbben telefonja menüje segítségével állíthatja be, rendszerint a Beállítások menüben, a hívásbeállítások alatt.

A telefonszám elküldését emellett központilag is letilthatja, ha a 1270-es számra SMS-ben az  XHK  kódot elküldi. Ezt követően, ha felhív valakit, akkor még abban az esetben sem láthatja a telefonszámát, ha egyébként a telefon menüjében a saját szám kijelzését állította be.

Ha a szám kijelzésének tiltását fel szeretné oldani, küldje a  HK  kódot SMS-ben a 1270-re.

A telefonszám elküldésének engedélyezését és tiltását a tárcsázás során is beállíthatja az alábbiak szerint.

  • Saját szám elküldésének tiltása: a hívott szám elé írja be a #31# kódot (például #31#+36701234567) és indítsa a hívást.
  • Saját szám elküldésének engedélyezése: a hívott szám elé írja be a *31#  kódot (például #31#+36701234567) és indítsa a hívást.

Hívástartás és hívásvárakoztatás. Mire jó ez a két szolgáltatás?

Ha éppen beszél a mobilon, de közben fel kell hívnia valakit, akkor a  Hívástartás sal ezt anélkül megteheti, hogy a folyamatban lévő hívást megszakítaná. Ehhez a telefon megfelelő utasításával tartásba teheti az aktív hívást, és már tárcsázhatja is az új számot. A két beszélgetés között válthat is a megfelelő gombokkal anélkül, hogy bármelyiket megszakítaná.

Hívásvárakoztatás sal akkor is fogadhat hívást, ha éppen beszél a telefonon. A hívó fél hagyományos kicsörgést hall, ha olyankor hívja Önt, amikor éppen mással beszél, Önt pedig hangjelzés figyelmeztet az újabb bejövő hívásra. Az új beszélgetés fogadásához az éppen folyamatban lévő hívást sem szükséges megszakítani, csak tartásba teheti azt.

A Hívástartást és a Hívásvárakoztatást alapszolgáltatásként biztosítjuk, és díjmentesek, a funkciókat pedig telefonja menüjében kapcsolhatja be.

A Hívástartás esetében ne feledje, hogy amennyiben mindkét folyamatban lévő hívást Ön kezdeményezte, akkor azokat külön-külön számlázzuk a tarifacsomag díjszabása szerint!

A Hívástartás és a Hívásvárakoztatás használatáról részletes információt készüléke használati útmutatójában találhat.

Hogyan állíthatok be hívásátirányítást? Hogy kapcsolhatom ki? Milyen típusú hívásátirányítások vannak?

Hívásátirányítást alapszolgáltatásként biztosítjuk, így külön opciót nem kell megrendelnie hozzá.

Az átirányításokat legegyszerűbben a telefonja menüje segítségével állíthatja be, melyhez részletes útmutatót készüléke használati utasításában találhat.

Az átirányítást ezen kívül hálózati – úgynevezett MMI - kódok segítségével is elvégezheti. Ehhez a tárcsázóban az alábbi kódot kell beütni:

**átirányítási kód*céltelefonszám# , végezetül pedig a hívásindítás gomb. (Például: **21*+36701234567)

Az alábbi átirányítása kódokat használhatja:

  • Minden bejövő hívás: 21
  • Bejövő hívások, ha a telefonod foglalt: 67
  • Bejövő hívások, ha nem veszed fel a telefonodat: 61
  • Bejövő hívások, ha nem vagy elérhető: 62

Az átirányítások törlését szintén elvégezheti telefonja menüjéből. Ha hálózati kóddal szeretne átirányítást törölni, azt az alábbiak szerint teheti meg:

  • ##002# , hívásindítás gomb - az összes aktív átirányítás törléséhez
  • ##átirányítási kód#  - egy kívánt aktív átirányítás törléséhez.

A Hívásátirányítás segítségével az alábbi bejövő hívások átirányítására van lehetőség:

  • Minden bejövő hívás
  • Bejövő hívások, ha a telefon foglalt
  • Bejövő hívások, ha nem veszi fel a telefonodat
  • Bejövő hívások, ha nem elérhető

A bejövő SMS-ek és MMS-ek nem irányíthatók át.

Minden átirányított hívást számlázunk előfizetésén, feltöltőkártyás díjcsomag esetében ugyanazzal a percdíjjal, amellyel a tarifacsomagod alapján a céltelefonszámot hívod.

Havidíjas előfizetések esetében a belföldi, nem emelt díjas irányokba történő átirányításért percenként bruttó 50 forintot számlázunk (a számlázás 1 perces egységekben történik), egyéb irányok esetén az adott tarifacsomag hívásirányainak megfelelően történik az árazás.

Mi az a Hangposta, és hogy működik?

A Hangposta egy hagyományos üzenetrögzítőhöz hasonlít. Ha felhívják Önt, de nem elérhető, akkor a Hangpostával üzenetet hagyhatnak a postafiókjában. Ha új üzenet érkezik a hangpostafiókba, akkor küldünk egy SMS-t. A hangüzeneteket a 170-es számon hallgathatja meg. A hangposta hívásának díja egyes tarifáknál eltérő lehet. A hangposta hívás percdíja feltöltőkártyás ügyfeleink számára 35 Ft / perc.

Ezekben az esetekben lehet irányítani a hangpostára a hívást:

  • Nincs válasz (ha nem veszi fel)
  • Foglalt
  • Nem elérhető (ha ki van kapcsolva a telefon, lefedetlen területen tartózkodik, stb.)
  • Feltétel nélkül (minden hívás átirányítása)

Külső hálózatból a +36 70 9090170-es számot hívhatja fel (a beazonosítás a mobilszám+postafiók száma+hangposta kódszámmal történik).

Lehetőség van közvetlen, tehát a tulajdonos felhívása nélküli üzenethagyásra is a +36 06 70 9090777-es telefonszámon (meg kell adni a telefonszám utolsó kilenc számjegyét az üzenethagyáshoz).

Lehetséges hívásszűrést beállítani, hogy bizonyos telefonszámok ne tudjanak felhívni?

Szolgáltatói oldalról adott telefonszámokra való hívásszűrést nem tudunk aktiválni . Egyes készülékek technikai beállításai ezt lehetővé tehetik. Erről a készülék gyártójánál kaphat bővebb felvilágosítást.

Ha okostelefonnal rendelkezik, akkor az alkalmazás áruházakból telepíthető hívásszűrő alkalmazás, amely akár telefonszámonkénti beállításokat is támogat.