Kid Mobilirányító
Vissza

Mi történik, ha nem adom meg, hogy melyik felhasználó milyen jogosultsággal rendelkezzen?

Egy ügyfélszám alatt alaphelyzetben minden felhasználó teljes körű jogosultsággal rendelkezik, amíg azt az arra jogosult felhasználók valamelyike át nem állítja.

Csak egy előfizetésem van, át tudom magamat állítani korlátozott jogosultságúra?

Nem, amennyiben egy előfizetés tartozok az ügyfélszámod alá, úgy nem tudod átállítani a jogosultságokat.

Miért nem látom az ügyfélszámom alatti feltöltőkártyás telefonszámaimat?

A feltöltőkártyás telefonszámok más ügyfélszám alá tartoznak, így egy belépőkóddal nem látod őket.

Át tudom állítani az adatkártyás előfizetéseimre vonatkozóan is a jogosultságokat?

Igen, az összes havidíjas előfizetésre vonatkoznak a beállítások.

Ha átállítottam a jogosultságokat a My Vodafone Applikáción keresztül is, akkor máshol is érvényesek lesznek ezek a jogosultságok?

A jogosultságok beállításával az online felületeken korlátozod a felhasználót, az üzletben, illetve a 1270-en ügyfélbiztonsági kód megadásával azonban továbbra is lehetősége lesz teljes körű ügyintézésre. Fontos, hogy az egyedi ajánlatok elfogadását csak a My Vodafone Applikációra korlátozod a beállítással.

Ha az online ügyfélszolgálaton állítottam be a jogosultságokat, akkor máshol is érvényesek lesznek ezek a beállítások?

A jogosultságok beállításával az online felületeken korlátozod a felhasználót, az üzletben, illetve a 1270-en ügyfélbiztonsági kód megadásával azonban továbbra is lehetősége lesz teljes körű ügyintézésre. Fontos, hogy az egyedi ajánlatok elfogadását csak a My Vodafone Applikációra korlátozod a beállítással.

Mi történik, ha elfelejtettem a My Vodafone Applikáció/online ügyfélszolgálathoz tartozó jelszavamat, hogyan tudok módosítani a beállításokon?

A beállításokat csak te tudod módosítani – teljes körű hozzáférés esetén – így ha elfelejtetted a jelszavadat, használd a jelszó-emlékeztetőt, vagy igényelj új jelszót online.

Milyen tiltások vonatkoznak a korlátozott hozzáféréssel rendelkező felhasználókra?

Az egy ügyfélszám alatti, korlátozott jogosultsággal rendelkező havidíjas előfizető vagy SIM kártya használó (Felhasználó) számára az alábbi funkciók automatikusan tiltásra kerülnek:

My Vodafone Applikáció használatában

Adatvásárlás:

Az adott telefonszámra vonatkozó kiegészítő adatopció vásárlása a telefonszám felhasználója által.

Egyedi ajánlatok (például Te ajánlatod vagy JóDolgok):

A Vodafone által küldött egyedi ajánlatok elfogadása, illetve visszautasítása

Általános ügyintézés

Nem olvasható:

  • az ügyfélszám alatti további telefonszámok és az ezekre vonatkozó információk
  • az ügyfélszám alatti további telefonszámok nyitott számlára vonatkozó havidíjon felüli költései

Nem módosítható/nem kérdezhető le:

  • E-mail cím
  • levelezési cím
  • Ügyfélbiztonsági kód módosítása
  • Saját SIM-kártyához tartozó PIN-PUK-kód
  • Saját számra vonatkozó beállítások
  • Számlaáttekinthető PDF nem letölthető

Fizetéshez:

  • Mentett bankkártyával történő fizetés nem lehetséges (se számlabefizetés, se feltöltőkártya töltése)
  • Nem elmentett bankkártyával mind a kártyafeltöltés, mind a számlabefizetésre van lehetőség

Online Ügyfélszolgálat:

Adatvásárlás:

Az adott telefonszámra vonatkozó kiegészítő adatopció vásárlása a telefonszám felhasználója által.

Általános ügyintézés

Nem olvasható:

  • Ügyfélszintű költés
  • Számláim oldalon a számla részletei (a számla összege és fejléce továbbra is látható)

Nem módosítható/nem kérdezhető le az ügyintézés menüpont alatt:

  • e-mail cím és levelezési cím megváltoztatása
  • a telefonszámhoz tartozó jelszó megváltoztatása
  • ügyfélbiztonsági kód megváltoztatása
  • pénzügyi kapcsolattartó megadása
  • díjcsomag-módosítás
  • adatmódosításokról figyelmeztető SMS-küldés
  • automatikus beléptetés mobilnetről
  • becenév változtatása

Az ügyfélbiztonsági kód továbbá lehetőséget biztosít az előfizetésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézésre, ezért kérjük Előfizetőinket, fokozottan ügyeljenek arra, kinek adják ezt meg, főleg abban az esetben, ha egy ügyfélszám alatt több előfizetéssel rendelkeznek.

Felhívjuk továbbá Előfizetőink figyelmét, hogy az ügyfélbiztonsági kód birtokában, illetve bármely teljes körű jogosultsággal rendelkező SIM kártya használó (Felhasználó) átállíthatja az egy ügyfélszám alatti bármely más előfizetés státuszát. Ezt követően a korlátozott jogosultsággal rendelkező Előfizető és/vagy Felhasználó a My Vodafone Applikációban és az online ügyfélszolgálati oldalon a teljes körű jogosultágát visszaállítani nem tudja, ugyanakkor Előfizető számára az ügyfélbiztonsági kóddal beazonosítva magát személyes és telefonos ügyfélszolgálataink bármelyikén továbbra is teljes körű ügyintézésre van lehetősége.

Hol tudom beállítani a jogosultságokat?

A jogosultságokat a My Vodafone Applikációban az „Előfizetéseim beállítása” menüpontban, Familysként pedig a Vodafone Family menü „Kid MobilIrányító” felületen tudod beállítani.

Az online ügyfélszolgálaton pedig a „Beállítások” menüpontban érhető el.

Amennyiben az átállítást nem a Vodafone Family menüpontból indítod, úgy fontos, hogy az applikáció főoldalán, vagy az online ügyfélszolgálat bal oldali menüjében még az átállítás előtt ki kell választanod azt a telefonszámod, melynek a jogosultságát módosítani szeretnéd.

Hol tudom korlátozni a szolgáltatásokat?

A szolgáltatások korlátozása Familysként a My Vodafone Applikáción belül, a Vodafone Family, Kid MobilIrányító menüponton keresztül érhető el.

Az online ügyfélszolgálaton keresztül a szolgáltatásaim menüpontból tudod elérni.

Amennyiben az átállítást nem a Vodafone Family menüpontból indítod, úgy fontos, hogy az applikáció főoldalán, vagy az online ügyfélszolgálat bal oldali menüjében még az átállítás előtt ki kell választanod azt a telefonszámod, melynek a jogosultságát módosítani szeretnéd.

Vissza tudja valahogy állítani magát a korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználó teljes jogosultságúra?

Nem, a korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználó nem tudja magát visszaállítani, ezt csakis egy teljes körű jogosultsággal rendelkező felhasználó tudja megtenni.

Fontos, hogy a korlátozott szolgáltatásokat azonban az ügyfélbiztonsági kód segítségével a 1270-en keresztül vagy személyesen továbbra is meg tudja rendelni, amennyiben ő az előfizető, vagy meghatalmazással rendelkezik.

Milyen szolgáltatásokat tudok tiltani a korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználónak?

Korlátozott jogosultsággal az alábbi szolgáltatások automatikusan tiltásra kerülnek:

  • Adatvásárlás: Az adott telefonszámra vonatkozó kiegészítő adatopció vásárlása a telefonszám felhasználója által.
  • Egyedi ajánlatok elfogadása (például Te ajánlatod vagy JóDolgok): A Vodafone által küldött egyedi ajánlatok elfogadása, illetve visszautasítása a My Vodafone Applikáción keresztül.

Korlátozott hozzáféréssel további adminisztratív szolgáltatások elérése is limitált, ezekről a „Milyen tiltások vonatkoznak a korlátozott hozzáféréssel rendelkező felhasználókra?” cikkben találsz részletes információt.

Ezen felül élehetőséged nyílik Mobilvásárlás, Nemzetközi hívások és Emelt díjas hívások korlátozására is.

Pontosan mire vonatkozik a nemzetközi hívások tiltása?

A nemzetközi hívások tiltása szolgáltatás megrendelése esetén készülékeden letiltod a nemzetközi kimenő hívások elérését. Nemzetközi hívás az, amikor adott országból egy másik külföldi mobil- vagy vezetékes telefonszámot hívsz (például: Magyarországról Dániába vagy Németországból Ausztriába). Külföldi tartózkodáskor a tartózkodás helye szerinti ország telefonszámaira, valamint magyar telefonszámokra továbbra is lehetséges lesz a hívás.

A szolgáltatás abban az esetben is tiltásra kerül, amennyiben tarifacsomagod egyébként tartalmaz díjmentes nemzetközi hívásokat (pl. díjmentesen hívható EU-s számok).

Szeretném, ha a My Vodafone Applikációt más családtagom is használni tudná, de nem akarom megadni nekik az ügyfélbiztonsági kódot. Mit tegyek?

Ebben az esetben javasoljuk, hogy az alkalmazás telepítését és az első belépést te végezd el – így nem kell megadnod a felhasználónak az ügyfélbiztonsági kódot, és később az egyedi belépővel már a családtagod is be fog tudni lépni.

Olvastam a Kid Mobilirányítóról, de nem találom a szolgáltatást a My Vodafone Applikációban. Miért van ez?

A Kid Mobilirányító szolgáltatás csak Vodafone Familyseknek érhető el. Amennyiben nem vagy Vodafone Familys   honlapunkon  találsz róla részletesebb információt. Ha Vodafone Familys vagy, és mégsem látod a szolgáltatást, hívd a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-et.

Olvastam a Kid Mobilirányítóról, de nem találom a szolgáltatást az online ügyfélszolgálaton. Miért van ez?

A Kid MobilIrányító szolgáltatás ez alatt a név alatt csak a My Vodafone Applikációban érhető el, azonban a funkciókat a „Beállításaim” és a „Szolgáltatások” menüpontokon keresztül itt is állíthatod.

Kapok arról értesítést, ha egy korlátozott jogosultsággal rendelkező családtagom átkerült teljes jogosultsággal rendelkezőre?

A státusz változásáról csak annak megtörténtekor, az adott felületen adunk visszaigazolást az átállítást végző teljes körű felhasználónak.

Kap értesítést a családtag/felhasználó, ha átállítom korlátozott jogosultságúvá?

A státusz változásáról csak annak megtörténtekor, az adott felületen adunk visszaigazolást az átállítást végző teljes körű felhasználónak.