Online Ügyfélszolgálat
Vissza

Hogyan tudok belépni az Online Ügyfélszolgálatba?

A bejelentkezés a www.vodafone.hu/online_ugyfelszolgalat linken keresztül, a telefonszám és regisztrációkor megadott 6-8 karakter hosszú (kisbetű, nagybetű, szám) jelszóval történik.

Ha még nem regisztrált, ezt könnyedén megteheti a "Hogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon?" cikkben leírtak szerint.

Ha elfelejtette Saját fiókod jelszavát, akkor a "Mit tegyek, ha elfelejtettem Saját fiók jelszavamat?" cikkben nyújtunk segítséget.

Mire használhatom az Online Ügyfélszolgálatot?

Online Ügyfélszolgálatunk segítségével folyamatosan nyomon követheti aktuális egyenlegét, felhasználható adatforgalmát, könnyedén kiegyenlítheti számlájá. Ezen kívül kényelmesen intézheti ügyeit: szolgáltatásokat rendelhet és módosíthat, kiegészítő adatot vásárolhat.

Online ügyfélszolgálatunkat  ide kattintva érheti el .

Részletesen:

Egyenleginformáció

  • Aktuális egyenleg
  • Számlázási ciklusból hátralévő napok száma

Számlainformáció

  • Befizetetlen számlák végösszege
  • e-számla  belépés, illetve regisztráció, fizetés, gyorsfizetés
  • Korábbi számlák megtekintése (e-számla felületen)
  • Számlamásolat igénylés
  • Számlázási ciklus módosítása
  • Hívásrészletező megtekintése ( e-számla  oldalra átirányítva)

Internet

  • Hátralévő adatforgalom
  • Aktív adatcsomag
  • Adatcsomag lejárata
  • Kiegészítő adat opciók vásárlása (egyszeri vagy megújuló adatvásárlás)

Tarifa, opciók és roaming

  • Jelenlegi tarifa és aktív szolgáltatások
  • Hangposta beállítása
  • Roaming megrendelése és lemondása
  • Egyéb szolgáltatások és opciók megrendelése és lemondása

Egyéb

  • Személyes adatok módosítása
  • Online fizetési beállítások
  • Dokumentum és nyilatkozat igénylés

Hogyan tájékozódhatok egyenlegemről az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Az Online Ügyfélszolgálatot a  www.vodafone.hu/online_ugyfelszolgalat linken keresztül telefonszáma és jelszava megadása után érheti el.

A 'Saját fiók' menüben tájékozódhat:

  • Befizetetlen számlái összegéről
  • Számlabefizetést indíthat (bankkártya adatai regisztrálásával Gyorsfeltöltésre is van lehetősége)
  • Jelenlegi tarifacsomagról
  • Aktív szolgáltatásairól

Hogyan tájékozódhatok számláimról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Előfizetéses és vállalati ügyfélként a befizetetlen számlái végösszegét a "Saját fiók" menüpontban, a "Befizetetlen számláid" összege rész alatt találja. Számlája részleteit a "Tovább az E-számlához" gomb megnyomásával éri el. Fizetni a "Fizetés", vagy regisztrált bankkártya esetén a "Gyorsfizetés" gombokkal tud.

Az E-számla felületen egy évre visszamenőleg elérheti az összes számláját. A felület a Vodafone Online Ügyfélszolgálatába való belépés után a "Saját fiók" menüből a "Befizetetlen számláid összege" rész alatti "Tovább az E-számlához" gombra való kattintással, vagy a "Számlázás" menüpont "E-számla" részéről érhető el.

Az E-számla felület "Elektronikus számlák" menüpontjában érheti el az eddigi számláit. A még be nem fizetett számlákat a fizetendő számla melletti doboz kipipálásával, és a "Kijelölt számlák befizetése" gombra való kattintással tudja kiegyenlíteni.

A számlák részletei megtekinthetőek egyesével az egyes számlákra való kattintással, illetve a számlák melletti doboz bepipálása után a "Kijelöltek letöltése" gomb segítségével letölthető a számlarészletező.

Előfizetéses és vállalati ügyfélként lehetősége van papíralapú számlamásolatot igényelni az Online Ügyfélszolgálat "Számlázás" menüpontjában. Csak meg kell adnia, hogy melyik időszakra kéri (maximum 1 évre visszamenőleg) és a "Küldés" gombra kattintani. A számla újranyomtatása bruttó 700 Ft.

Amennyiben számláit másik időpontban szeretné megkapni, a számlázási ciklust a "Számlázás" menüpont alatt a "Számlázási ciklus változtatás" résznél tudja módosítani.

Hogyan tudok számlát befizetni az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Az Online Ügyfélszolgálat on keresztül néhány gombnyomással befizetheti számláit.

  1. Az "Online fizetési beállítások" menüponton keresztül regisztrálhatja bankkártyájának adatait, így később a gyorsfizetés lehetőséggel könnyedén kiegyenlítheti számláit.
  2. Kattintson az "Új bankkártyát regisztrálok" gombra, adjon nevet kártyának majd átirányítjuk a banki fizetési oldalra, ahol megadhatja a terhelendő bankkártya adatait. Írja be a regisztrációhoz szükséges egyszeri jelszót, kattintson a Tovább gombra és hagyja jóvá a tranzakciót.
  3. Miután sikeresen regisztrálta bankkártyáját, az OTP visszairányítja az Online Ügyfélszolgálatba, ahol látható a mentett kártya.
  4. A "Saját fiók" menüponton belül a "Gyorsfizetés" lehetőséggel korábban mentett kártyájával egyszerűen elindíthatja a fizetést.

Számlabefizetést a következő linken keresztül is indíthat a telefonszáma és a befizetésre váró összeg megadásával:

https://www.vodafone.hu/en/szamlabefizetes

Hogyan tájékozódhatok adatcsomagomról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Hátralévő adatforgalmát bármikor megtekintheti az Online Ügyfélszolgálatba belépve. A "Saját fiókom" menüben a "Felhasználható egységek" részleg alatt találja már felhasznált és még fel nem használt adatmennyiségét.

Amennyiben megosztott adatcsomaggal is rendelkezik, úgy három számot talál, ahol:

  1. Az első szám mutatja a megmaradt egyedi adatot.
  2. A második szám a megosztott adatot.
  3. A harmadik szám a kettő összegét, azaz a teljes adatkeretet.

Aktív adatcsomagjáról további információkat az "Internet" menüpontban talál, ahol a felhasználható adatmennyiség mellett az adatcsomag lejártát is megtalálja, illetve további adatot vásárolhat.

Hogyan tudok adatot vásárolni az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Asztali böngésző segítségével:

  1. Lépjen be Online Ügyfélszolgálatunkra .
  2. "Internet" menün keresztül nyomon követheti adatforgalma alakulását és amennyiben elfogyott a csomagban lévő adatmennyiség, könnyedén rendelhet kiegészítő adatot.
  3. "Adatvásárlás" gombra kattintva megtalálhatja az egyszeri és megújuló adatopciókat.

 

My Vodafone alkalmazásban:

  1. Lépjen be a My Vodafone alkalmazásba
  2. Kattintson az adatkijelző mellett megjelenő + jelre, vagy válassza ki a menüben az "Adatvásárlás" pontot.
  3. A listából választhat egyszeri, megújuló, vagy ha elérhető, akkor osztható adatopciók közül.

 

A kiválasztott internet csomagot a megrendeléstől számított 48 órán belül használhatja. Az aktiválásról SMS üzenetben értesítjük.

Ha felhasználta a megrendelt internetmennyiség 80% illetve 100%-át, küldünk róla SMS-ben értesítést.

Az internet lemondásakor figyeljen arra, hogy a lemondani kívánt internetből van-e még felhasználható mennyiség, mert lemondás esetén a még elérhető adatmennyiséget is töröljük.

Hogyan tájékozódhatok tarifámról és aktív szolgáltatásaimról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Jelenlegi tarifáját és aktív szolgáltatásait az Online Ügyfélszolgálatba bejelentkezve a "Saját fiókom" menüpontban éri el a "Tarifák és Opciók" résznél, vagy "Szolgáltatás megrendelés, lemondás" menüpontban, ahol aktív szolgáltatásai mellett zöld pipa látható.

Hangposta szolgáltatás aktiválását vagy törlését a "Szolgáltatás megrendelés, lemondás" menüpontban a "Hangposta" lenyíló menüben teheti meg. A hangposta beállításához és az üzenetek meghallgatásához hívja a 170-et.

Mit jelent a "Havidíjon felüli költés"?

"Havidíjon felüli költéseit" nyomon követheti a My Vodafone alkalmazás Áttekintés oldalán vagy az Online Ügyintézés Saját fiók menüponton keresztül.

Minden aktuálisan elérhető havi előfizetéses tarifánkban biztosítunk egységeket (lebeszélhető percek, vagy SMS-ek) és internetet a havidíjadért cserébe. Csomagonként változik ezeknek mennyisége. Az aktuálisan elérhető tarifacsomagok tartalmának pontos leírását a honlapunk üzleti részén a Tarifák menüpontban találja meg.

A leforgalmazható egységek pontos felhasználását az előfizetői szerződése és az Üzleti Általános Szerződési Feltételek   díjszabás melléklete tartalmazza.   

Abban az esetben, ha már felhasználta ezeket az egységeket az adott számlázási ciklusban, vagy olyan számra indít hívást/SMS-t, amely nem normál díjas, és az plusz költséget generál az előfizetési díjon felül, azok a "Havidíjon felüli költések" részben megjelennek. Ezek mellett további díjakat jelent az is, ha egyéb vásárlást kezdeményez. Ilyen lehet például, ha plusz internetet rendel, mobilvásárlást indít (például lottó), esetleg nemzetközi hívást vagy SMS-t indít külföldi telefonszámra, és az nem díjmentes a tarifacsomag szerint. Egyes vásárlásokhoz tartozó kedvezményeket a számlazárás napján érvényesítjük, azonban a "Havidíjon felüli költések" részben a teljes díjat tüntetjük fel, az esetleges kedvezmények levonása nélkül.

Hol tartanak a költéseim az aktuális számlázási időszakban?

A havidíjon felüli, nyitott cikluson belüli költéseiről a  My Vodafone  alkalmazásban és  Online Ügyfélszolgálatunkon  is tájékoztatást kaphat.

A belépést követően a kezdőképernyőn a hívószámhoz tartozó, tarifán felüli költései összegét, valamint a még felhasználható egységeit jelenítjük meg. Fontos, hogy az itt látható összeg tájékoztató jellegű, és nem tartalmazza az esetleges, számlázási időszak végén levonásra kerülő kedvezményeket.

Hogyan tudom módosítani személyes adataimat?

Az Online Ügyfélszolgálat "Ügyintézés" menüpontjában a "Személyes adatok" részben az alábbi adataidat tudja egváltoztatni:

  • becenév,
  • e-mail cím,
  • Levelezési cím,
  • ügyfélbiztonsági kód,
  • Saját fiók jelszó,

Az  Online ügyfélszolgálat  használatához  regisztrációra van szükség; ezt a telefonszám és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kód segítségével tudja megtenni. Belépés után meg kell majd adnia egy legalább 8 karakterből (tartalmazzon kis és nagybetűt, valamint számokat, ékezetes karaktereket azonban ne) álló jelszót, amely ezután a telefonszámhoz tartozó jelszó lesz az Online ügyfélszolgálaton.

Az ügyfélbiztonsági kód módosítása abban az esetben lehetséges, ha ismeri a jelenlegi kódját.