Online Shop
Vissza

Mekkora a kiszállítási díj az Online Shopban leadott megrendelésekre?

Ha az Online Shopban vásárolsz, a megrendelt termék(ek)et díjmentesen házhoz szállítjuk Magyarország területén. Csak a csomagért kell fizetned, nincs semmilyen más költség.

Kell-e fizetnem a megrendelt készülék kiszállításáért?

Minden megrendelést díjmentesen biztosítunk számodra, az egész ország területére.

Miért nem tudok az Online Shop-ban a szállítási címemre kiszállítási időpontot választani?

Sajnos előfordulhat, hogy a futár nem tudja biztosítani címedre a kiszállítást a meghatározott időpontban. Ebben az esetben 8:00-18:00 között kézbesítik számodra a megrendelésed.

Hogyan fizethetem ki az Online Shopban vásárolt telefont vagy SIM-kártyát?

A megrendelt csomag árát lehetőséged van az online vásárlás során előre kifizetni bankkártyával, vagy a kézbesítéskor is kiegyenlítheted az összeget a futárnál készpénzzel illetve bankkártyával.

A vásárlásról számlát – a csomagról pedig átvételi elismervényt kapsz a futártól. 

Honnan tudom, hogy sikeres volt-e a készülék megrendelése?

Minden megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk neked az általad megadott e-mail címre.

Hol érdeklődhetek az online rendelésemmel kapcsolatban?

Online leadott rendeléssel kapcsolatban a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon tudsz érdeklődni. Amennyiben értesítést küldünk arról, hogy a csomagod a futárszolgálathoz került, akkor a Criterion ügyfélszolgálati telefonszámain tudsz érdeklődni a rendelésedről (70 669 8290, 1 238 0222).

Hol tudom megnézni, hogy hol tart a rendelésem?

Csomagkövetés felületen  a rendelési azonosítód megadásával folyamatosan figyelemmel kísérheted megrendelésed aktuális állapotát, és az általad megadott elérhetőségeken is folyamatosan tájékoztatunk.

Mit jelent a várható kiszállítási időpont az Online Shop-ban?

A várható kiszállítási időpont megmutatja, hogy a futár várhatóan mikor fogja kézbesíteni a megrendelésed.

Ha az Online Shopban vásárolsz, a megrendelt terméket díjmentesen házhoz szállítjuk Magyarország területén. 

Mit jelent az Online Shop-ban a meghatározott időpontra történő szállítás?

A megrendelés leadása közben, lehetőséged van kiválasztani, hogy milyen időpontban szeretnéd átvenni a futártól a csomagod.

Mikor kapom meg az Online Shopban rendelt telefont vagy SIM-kártyát?

A megrendelt terméket a rendelést követő 5 munkanapon belül házhoz szállítják, a megrendelői adatok helyes és hiánytalan rögzítése esetén. A szállítócég munkanapokon Budapesten  8:00 és 18:00 óra között, vidéken pedig 08:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat. Mielőtt a futár az általad megadott címre kiszállítaná a csomagodat, felhív az értesítési telefonszámon, hogy egyeztethessétek, melyik napszakban tudja kézbesíteni a megrendelt termék(ek)et. Amennyiben a megadott címen a futár nem tudja átadni a csomagot, akkor is felhív az értesítési telefonszámodon, és megbeszélhettek egy neked megfelelő következő időpontot.

Hogyan tudom átvenni az Online Shopban megrendelt csomagot?

Kizárólag neked (mint előfizetőnknek), személyesen lesz lehetősége a készülék és szerződés átvételre, futárunk ezért az általad megadott típusú személyi azonosító okmányt és lakcímkártyát fogja kérni tőled. Meghatalmazást sajnos nem tudunk elfogadni. Amennyiben futárunk az általad megadott címen nem tudja átadni a csomagot, értesítőt hagy számodra a következő kézbesítés időpontjáról. Ha a második kézbesítés is sikertelen volt, akkor felhív az értesítési telefonszámodon és megbeszélhettek egy neked megfelelő helyszínt és időpontot. Amennyiben az online vásárlás során nem egyenlítetted ki a megrendelt termékért fizetendő összeget, akkor lehetőség van a szerződés aláírása után a futárnál is kifizetni azt.

Hogyan aktiválhatom az Online Shopban vásárolt SIM-kártyámat?

Feltöltőkártyás:

Az Online Shopban megrendelt feltöltőkártyás csomagokban - készülékes, mobilinternet - található SIM-kártya aktív állapotban került kiszállításra. Ha inaktív Instant feltöltőkártyás SIM-ed van,  ezen az online felületen keresztül aktiválhatod .

 

Havidíjas:

Az Online Shop-ban megrendelt havidíjas csomagokban - készülékes, mobilinternet és netbook - található SIM-kártya aktív állapotban kerül kiszállításra, azonban biztonságod érdekében és a visszaélések elkerülése végett a SIM-kártyát szolgáltatástiltással látjuk el. A tiltást  ide kattintva törölheted a kártyáról .

 

Feltöltőkártyásról előfizetésre váltás:

Amennyiben az új előfizetéses SIM kártyádat még nem aktiváltad, akkor ezt könnyedén elvégezheted a https://shop.vodafone.hu/csomagkovetes oldalon keresztül. Ha az aktiválással elakadnál, kérlek, hívd a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámot.