Regisztráció Online Ügyintézéshez
Vissza

Hogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon?

Honlapunk Saját fiókjában történő regisztrációhoz az alábbiakra van szükség:

  • Vodafone-os telefonszám, 70-es formátumban (például 701234567),
  • ügyfélbiztonsági kód (4-6 számjegyű kód, amit a szerződéskötéskor adott meg. A kód előfizetői szerződésen is szerepel.),
  • egy legalább nyolc karakterből álló jelszóra, mely tartalmazzon kis-, és nagybetűt, valamint számot,
  • e-mail cím megadása nem kötelező.

A regisztrációt követően egyetlen bejelentkezéssel összes online (Online Ügyfélszolgálat, Netinfo, My Vodafone alkalmazás) szolgáltatásunkat elérheti.

A regisztrációt itt végezheti el.

Mit tegyek, ha elfelejtettem Saját fiók jelszavamat?

Ha elfelejtette a felhasználó fiókhoz tartozó jelszavát, ide kattintva tud új ideiglenes jelszót kérni. Ott meg kell adni telefonszámát és ügyfélbiztonsági kódját. Ezt követően kap egy SMS-t az ideiglenes jelszóval, amelyet az első bejelentkezés után szükséges megváltoztatni. Az új jelszava legalább 8 karakterből álljon (tartalmazzon kis és nagybetűt, valamint számokat).

Elfelejtett jelszó esetén az ügyfélbiztonsági kód ismerete mindenképp szükséges.

Miért nem tudok regisztrálni a telefonszámommal az online ügyintézéshez?

Új szerződés megkötése után technikai okok miatt szükséges 2-3 napot várni, amíg az Online Ügyfélszolgálaton vagy a My Vodafone alkalmazáson keresztül tud regisztrálni. A regisztráció menetéről a "Hogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon?" cikkben olvashat.

Természetesen az előfizetését már az aktiválást követően használhatja, kizárólag az online felületekre történő regisztráció végezhető el később.