Számlabefizetés
Vissza

Hogyan fizethetem be telefonszámlámat?

A számlabefizetés legkényelmesebb módja a honlapunkon történő elektronikus fizetés, bankkártya segítségével,  ezen az oldalon , vagy e-számlás ügyfél esetén az  E-számla  oldalra bejelentkezve.

Számládat kiegyenlítheted továbbá az alábbi módokon:

  • Banki átutalással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)

A számlavezető bankfiókodban, internetbankodon vagy bankod telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is kiegyenlítheted a számládat. 
A Vodafone Deutsche Banknál vezetett számlaszáma:  16300000-04009163-90106414 .
Banki átutalás esetén fontos, hogy a közlemény rovatban feltüntesd a következő információt:  AZ: számlafizető azonosító .
Számlafizető azonosítód egy nyolcjegyű számsor, melyet telefonszámlád fejlécében találhatsz meg.
A legtöbb banknál lehetőséged van arra is, hogy egy űrlapon keresztül feltöltsd az adataidat, és a következő alkalommal már ezt az űrlapot használd.

  • My Vodafone  alkalmazáson keresztül/WEB-en keresztül - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • Bármelyik OTP bankautomatánál - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • A papíralapú számládhoz mellékelt csekkel - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
  • Bármilyen bankkártyával, vagy készpénzzel személyesen márkaképviseleteinkben, vagy viszonteladóinknál. - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
  • Csoportos beszedési megbízással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • Immedio/Relay üzletekben készpénzben- nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)

Nincs meg a számlámhoz mellékelt csekk. Hogyan kérhetek másikat?

Kérjük, tartsd szem előtt, hogy postai csekket csak a nyomtatott számla mellé csatolunk! E-számládat számos más módon, például a  My Vodafone  alkalmazáson keresztül,  Számlabefizetés oldalunkon  vagy bankautomatákon egyenlítheted ki.

Ne feledd, hogy postán kapott számládat is bármilyen csatornán rendezheted, így nincs szükség feltétlenül a csekkre, ha be szeretnéd azt fizetni.

Megkaptam a számlámat, meddig tudom befizetni?

Számláid fizetési határidejét megtalálod a Fedőlapon illetve a Számla oldalon, illetve a kiküldött SMS értesítésben is szerepel, hogy meddig szükséges rendezned az aktuális számládat.

A fizetési határidő az a dátum, ameddig az általad befizetett összegnek le is kell könyvelődnie, azaz be kell érkeznie hozzánk. Fontos, hogy ez nem egyenlő a befizetés pillanatának dátumával (például amikor feladod a csekket) és a magánszemélyek nevén lévő bankszámlák közötti 4 órás átfutási idővel!

Minden befizetési módnak különböző lekönyvelődési ideje van, amelyek a következők:

 

Tehát ha például a számlád fizetési határideje március 23-a, és ATM-en szoktál fizetni, akkor ahhoz, hogy időben beérkezzen hozzánk, érdemes néhány nappal a határidő dátuma előtt megtenned a befizetést.

  • OTP ATM: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • WEB: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Vodafone üzletben bankkártyával: 2-3 munkanap (NEM elektronikus befizetés)
  • Vodafone üzletben készpénzzel: Azonnal  (NEM elektronikus befizetés)
  • Csoportos beszedés: 8 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Saját NETbankból indított kártyás fizetés (Csekkrendező): 2-3 munkanap  (NEM elektronikus befizetés)
  • Banki átutalás: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Sárga csekk: 5 munkanap/1 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Bianco csekk: 10 munkanap/2 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Rózsaszín csekk: 3 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Immedio/Relay üzletekben készpénzben: 2-3 munkanap  (NEM elektronikus befizetés)

Tehát ha például a számlád fizetési határideje március 23-a, és ATM-en szoktál fizetni, akkor ahhoz, hogy időben beérkezzen hozzánk, érdemes néhány nappal a határidő dátuma előtt megtenned a befizetést.

Mi az a Gyorsfizetés?

Havidíjas előfizető ügyfélként is biztosíthatod, hogy mindig tudd használni a telefonod, és bármikor és bárhol kényelmesen befizethesd a Vodafone-os számládat.

Ehhez nem kell mást tenned, mint regisztrálni a bankkártyád* a Vodafone  Online ügyfélszolgálatán , az  Online fizetési beállítások  menüpontban. Ennek köszönhetően az Online Ügyfélszolgálat főoldalán található  Gyorsfizetés  gombra csupán pár kattintás elegendő ahhoz, hogy befizesd a számlád, még akkor is, ha éppen nincs nálad a bankkártyád.

A bankkártyával történő fizetésért a kártyakibocsátó bankok általában nem számolnak fel tranzakciós költséget, azonban ez bankonként eltérő lehet. A bankkártyádra vonatkozó díjakról és használati feltételekről arra kérünk, hogy a kártyát kibocsátó banknál érdeklődj.

*A Vodafone bankkártya adatokat nem kezel és nem tárol, a regisztrációkor egy egyedi azonosító generálódik, amivel a Vodafone azonosítja a bankkártyát. A bankkártya adatok megadásához átirányítunk az OTP Bank oldalára.

Mi az az Ismétlődő tárolt bankkártyás fizetés?

A Gyorsfizetés alatt beállítható, hogy a regisztrált bankkártyáról, automatikusan, minden hónapban levonjuk az elkészült számla összegét, amennyiben a megfelelő fedezet rendelkezésre áll a folyószámlán.

Mennyi bankkártyát regisztrálhatok a Gyorsfizetés funkción belül?

Bármennyit. Amennyiben több bankkártyát is regisztráltál az online felületen, egyet ki kell választani alapértelmezett bankkártyaként, így ez a kártya lesz automatikusan a „fizető” kártya a  Gyorsfeltöltés  és az  Ismétlődő feltöltés  funkció használata esetén is, amíg meg nem változtatod.

Az alapértelmezett bankkártyát a Vodafone  Online Ügyfélszolgálatán , az  Online fizetési beállítások  menüpontban tudod módosítani.

Milyen bankkártyákkal fizethetem be számlámat? Hogyan működik a bankkártyás fizetés?

Honlapunkon keresztül a számládat bármely olyan kártyával befizetheted elektronikusan, amelynél a kibocsátó pénzintézet lehetővé teszi az internetes vásárlást. Ez a legtöbb Magyarországon forgalomban lévő bankkártyára igaz.

OTP ATM-en keresztül pedig bármelyik magyarországi pénzintézet által kibocsátott bankkártyával kiegyenlítheted a számládat. 

Bankautomatán keresztüli befizetés menete:  Bankkártyád behelyezése után válaszd a "Számlabefizetés", majd a "Vodafone" pontot. Ezután add meg kétszer egymás után telefonszámodat, és azt az összeget, melyet be szeretnél fizetni.

A megadott összeg levonásra kerül bankszámládról, és befizetésként könyvelődik le Vodafone-os folyószámládon.

Az interneten keresztüli befizetés menete:  a  Számlabefizetés  oldalon kétszer add meg a számlafizető azonosítóhoz tartozó telefonszámot, amelyre fizetni szeretnél, majd az összeget. Ekkor az OTP honlapjára irányít a rendszer. Itt is szükséges megadni egy, az adott számlafizető azonosítóhoz tartozó telefonszámot, a befizetni kívánt összeget, majd bankkártya számot, a bankkártya érvényességi idejét, és a bankkártyához tartozó CVC kódot. A CVC kód a kártya hátoldalán az aláírás felett jobb oldalon található, amennyiben ilyen kártyával rendelkezik. Ezen tranzakcióról is SMS értesítést küld a rendszer a megadott kapcsolattartónak, ennek hiányában pedig annak a telefonszámnak, amelyre a befizetés történt.

Milyen díja van a bankkártyás számlabefizetéseknek?

A bankkártyás számlabefizetés mind honlapunkon, mind az OTP bankautomatáknál vásárlási tranzakciónak minősül, ugyanúgy, mintha egy üzletben fizetnél kártyáddal. Ennek feltételeiről számlavezető bankodnál tájékozódhatsz.

Hogyan tudom beállítani a csoportos beszedési megbízást? Mennyi időn belül aktiválódik?

Beállítását a számlavezető banknál kérheted, az ügyintézéshez a következő azonosítókra van szükség:

  • A számlafizető azonosítóra (ez egy nyolc jegyű számsor, és a számlán található meg)
  • A Vodafone beszedési azonosítóra, amely az  A 11895927 

A megbízást az igény megérkezésétől számítva a lehető legrövidebb időn belül aktiváljuk.  Az igénylés utáni első számlád megérkezése után érdemes érdeklődni a beállítás megtörténtéről bankodnál , illetve a 1750-es telefonszámunkon is, amely belföldről díjmentesen hívható Vodafone hálózatán belülről, munkanapokon 08:30- 20:00 között.

5 munkanappal a számla befizetésének határideje előtt átküldjük a fizetendő összeget a banknak, amely a csoportos befizetési megbízást a számla befizetési határidejekor teljesíti.

A sikeres levonásról, valamint a sikertelen teljesítésről is a bank küld tájékoztatást SMS-ben.

Amennyiben az első levonás sikertelen volt, abban az esetben még egy alkalommal megpróbáljuk a levonást 8-10 nappal később. Fontos, hogy ha három hónapon keresztül hatszor nem sikerül a levonás, akkor a számla befizetésének módját automatikusan átállítjuk ATM-es befizetésre.