Számlabefizetés
Vissza

Hogyan fizethetem be telefonszámlámat?

A számlabefizetés legkényelmesebb módja a honlapunkon történő elektronikus fizetés, bankkártya segítségével,  ezen az oldalon , vagy e-számlás ügyfél esetén az  E-számla  oldalra bejelentkezve.

Számláját kiegyenlítheti továbbá az alábbi módokon:

  • Banki átutalással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)

A számlavezető bankfiókban, internetbankon vagy bankja telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is kiegyenlítheti a számládat. 
A Vodafone Deutsche Banknál vezetett számlaszáma: 16300000-04009163-90106414.
Banki átutalás esetén fontos, hogy a közlemény rovatban feltüntesse a következő információt: AZ: számlafizető azonosító.
Számlafizető azonosító egy nyolcjegyű számsor, melyet telefonszámlája fejlécében találhat meg.
A legtöbb banknál lehetősége van arra is, hogy egy űrlapon keresztül feltöltse az adatait, és a következő alkalommal már ezt az űrlapot használja.

  • My Vodafone  alkalmazáson keresztül/WEB-en keresztül - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • Bármelyik OTP bankautomatánál - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • A papíralapú számlához mellékelt csekkel - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
  • Bármilyen bankkártyával, vagy készpénzzel személyesen márkaképviseleteinkben, vagy viszonteladóinknál. - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)
  • Csoportos beszedési megbízással - elektronikus fizetésnek minősül (e-Pack)
  • Immedio/Relay üzletekben készpénzben - nem minősül elektronikus fizetésnek (e-Pack)

Nincs meg a számlámhoz mellékelt csekk. Hogyan kérhetek másikat?

Kérjük, tartsa szem előtt, hogy postai csekket csak a nyomtatott számla mellé csatolunk! E-számlát számos más módon, például a  My Vodafone  alkalmazáson keresztül,  Számlabefizetés oldalunkon  vagy bankautomatákon egyenlítheti ki.

Ne feledje, hogy postán kapott számlát is bármilyen csatornán rendezheti, így nincs szükség feltétlenül a csekkre, ha be szeretné azt fizetni.

Megkaptam a számlámat, meddig tudom befizetni?

Számlái fizetési határidejét megtalálja a Fedőlapon illetve a Számla oldalon, valamint a kiküldött SMS értesítésben is szerepel, hogy meddig szükséges rendeznie azt.

A fizetési határidő az a dátum, ameddig az Ön által befizetett összegnek le is kell könyvelődnie, azaz be kell érkeznie hozzánk. Fontos, hogy ez nem egyenlő a befizetés pillanatának dátumával (például amikor feladja a csekket) és a magánszemélyek nevén lévő bankszámlák közötti 4 órás átfutási idővel!

Minden befizetési módnak különböző lekönyvelődési ideje van, amelyek a következők:

  • OTP ATM: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • WEB: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Vodafone üzletben bankkártyával: 2-3 munkanap (NEM elektronikus befizetés)
  • Vodafone üzletben készpénzzel: Azonnal  (NEM elektronikus befizetés)
  • Csoportos beszedés: 8 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Saját NETbankból indított kártyás fizetés (Csekkrendező): 2-3 munkanap  (NEM elektronikus befizetés)
  • Banki átutalás: 2-3 munkanap (elektronikus befizetés)
  • Sárga csekk: 5 munkanap/1 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Bianco csekk: 10 munkanap/2 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Rózsaszín csekk: 3 hét  (NEM elektronikus befizetés)
  • Immedio/Relay üzletekben készpénzben: 2-3 munkanap  (NEM elektronikus befizetés)

Tehát ha például a számlja fizetési határideje március 23-a, és ATM-en szokott fizetni, akkor ahhoz, hogy időben beérkezzen hozzánk, érdemes néhány nappal a határidő dátuma előtt megtennie a befizetést.

Mi az a Gyorsfizetés?

Havidíjas előfizető ügyfélként is biztosíthatja, hogy mindig tudja használni a telefonját, és bármikor és bárhol kényelmesen befizethesse a Vodafone-os számláját.

Ehhez nem kell mást tennie, mint regisztrálni a bankkártyáját* a Vodafone  Online ügyfélszolgálatán , az Online fizetési beállítások menüpontban. Ennek köszönhetően az Online Ügyfélszolgálat főoldalán található Gyorsfizetés gombra csupán pár kattintás elegendő ahhoz, hogy befizesse a számláját, még akkor is, ha éppen nincs Önnél a bankkártyája.

A bankkártyával történő fizetésért a kártyakibocsátó bankok általában nem számolnak fel tranzakciós költséget, azonban ez bankonként eltérő lehet. A bankkártyádra vonatkozó díjakról és használati feltételekről arra kérjük, hogy a kártyát kibocsátó banknál érdeklődjön.

*A Vodafone bankkártya adatokat nem kezel és nem tárol, a regisztrációkor egy egyedi azonosító generálódik, amivel a Vodafone azonosítja a bankkártyát. A bankkártya adatok megadásához átirányítjuk az OTP Bank oldalára.

Mi az az Ismétlődő tárolt bankkártyás fizetés?

A Gyorsfizetés alatt beállítható, hogy a regisztrált bankkártyáról, automatikusan, minden hónapban levonjuk az elkészült számla összegét, amennyiben a megfelelő fedezet rendelkezésre áll a folyószámlán.

Mennyi bankkártyát regisztrálhatok a Gyorsfizetés funkción belül?

Bármennyit. Amennyiben több bankkártyát is regisztrált az online felületen, egyet ki kell választani alapértelmezett bankkártyaként, így ez a kártya lesz automatikusan a „fizető” kártya a Gyorsfeltöltés és az Ismétlődő feltöltés funkció használata esetén is, amíg meg nem változtatja.

Az alapértelmezett bankkártyát a Vodafone  Online Ügyfélszolgálatán , az Online fizetési beállítások menüpontban tudja módosítani.

Milyen bankkártyákkal fizethetem be számlámat? Hogyan működik a bankkártyás fizetés?

Honlapunkon keresztül a számláját bármely olyan kártyával befizetheti elektronikusan, amelynél a kibocsátó pénzintézet lehetővé teszi az internetes vásárlást. Ez a legtöbb Magyarországon forgalomban lévő bankkártyára igaz.

OTP ATM-en keresztül pedig bármelyik magyarországi pénzintézet által kibocsátott bankkártyával kiegyenlítheti a számláját. 

Bankautomatán keresztüli befizetés menete:  Bankkártya behelyezése után válassza a "Számlabefizetés", majd a "Vodafone" pontot. Ezután adja meg kétszer egymás után telefonszámot, és azt az összeget, melyet be szeretne fizetni.

A megadott összeg levonásra kerül bankszámlájáról, és befizetésként könyvelődik le Vodafone-os folyószámláján.

Az interneten keresztüli befizetés menete:  Számlabefizetés  oldalon kétszer adja meg a számlafizető azonosítóhoz tartozó telefonszámot, amelyre fizetni szeretne, majd az összeget. Ekkor az OTP honlapjára irányítja a rendszer, ahol a szükséges bankkártya adatok megadása után indítható a befizetés. Ezen tranzakcióról is SMS értesítést küld a rendszer a megadott kapcsolattartónak, ennek hiányában pedig annak a telefonszámnak, amelyre a befizetés történt.

Milyen díja van a bankkártyás számlabefizetéseknek?

A bankkártyás számlabefizetés mind honlapunkon, mind az OTP bankautomatáknál vásárlási tranzakciónak minősül, ugyanúgy, mintha egy üzletben fizetne kártyával. Ennek feltételeiről számlavezető bankjánál tájékozódhat.

Hogyan tudom beállítani a csoportos beszedési megbízást? Mennyi időn belül aktiválódik?

Beállítását a számlavezető banknál kérheti, az ügyintézéshez a következő azonosítókra van szükség:

  • A számlafizető azonosítóra (ez egy nyolc jegyű számsor, és a számlán található meg)
  • A Vodafone beszedési azonosítóra, amely az  A 11895927 

A megbízást az igény megérkezésétől számítva a lehető legrövidebb időn belül aktiváljuk.  Az igénylés utáni első számlája megérkezése után érdemes érdeklődni a beállítás megtörténtéről banknál, illetve a 1750-es telefonszámunkon is , amely belföldről díjmentesen hívható Vodafone hálózatán belülről, munkanapokon 08:30- 20:00 között.

5 munkanappal a számla befizetésének határideje előtt átküldjük a fizetendő összeget a banknak, amely a csoportos befizetési megbízást a számla befizetési határidejekor teljesíti.

A sikeres levonásról, valamint a sikertelen teljesítésről is a bank küld tájékoztatást SMS-ben.

Amennyiben az első levonás sikertelen volt, abban az esetben még egy alkalommal megpróbáljuk a levonást 8-10 nappal később.

Fontos , hogy ha három hónapon keresztül hatszor nem sikerül a levonás, akkor a számla befizetésének módját automatikusan átállítjuk ATM-es befizetésre.