Szerviz
Vissza

Mit vigyek magammal szervizeléshez?

Ha készüléked még jótállási időn belül van, és a hiba rendeltetésszerű használatból eredő, jótállásos javítást van lehetőséged kérni. Ehhez kérjük mindenképp hozd magaddal a készülékhez tartozó jótállási jegyet.

Ha készülékeden már nincs érvényes jótállási idő, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használatból eredő (törés, oxidáció, stb.) annak javítását csak térítés ellenében van lehetőséged kérni bevizsgálási és logisztikai díj megfizetése mellett. A javítás várható költségét a szerviz a készülék bevizsgálását követően állapítja meg.

Előfordulhat, hogy a készüléken tapasztalható rendellenes működést valamely tartozék (töltés hiba esetén a töltő, fülhallgató hibánál a headset, stb. ) okozza, emiatt annak bevizsgálása is indokolttá válhat. Kérjük, lehetőség szerint hozd magaddal ezen tartozékokat!

További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az  Okosoldalon  találsz.

Mit tegyek, ha nincs meg a jótállási jegyem?

Lehetőség van a jótállási jegy pótlására, ha szervizelésre leadod a készüléked. A pótlást a készülék, általunk nyilvántartott tulajdonosa kérheti az előfizetéshez tartozó ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítás után. Az ügyintézéshez kérjük hozd magaddal személyi igazolványod.

Hol adhatom le szervizelésre a készülékemet?

Készülékedet bármelyik  márkaüzletünkben vagy viszonteladónknál  leadhatod szervizelésre.

Ezen felül a meghibásodott telefont közvetlenül a gyártóhoz is beviheted. A gyártók az alábbi hivatalos szervizekkel működnek együtt:

  • Huawei: Huawei ügyfélszolgálati központ 1085 József krt. 17.
  • LG: LG Központi Márkaszerviz 1134 Budapest, Váci út 33.
  • Microsoft:  Microsoft szervizpontok és mintaboltok
  • Sony: Cordon Electronics Kft. 1045 Budapest, Széchenyi tér 9.
  • Samsung: több budapesti és vidéki szervizpont található az országban, melyet a Samsung Szervizpont kereső oldalán találhatsz meg.

Szervizeléssel kapcsolatban további információt  Okosoldalunkon  és a készülékedhez kapott Jótállási jegyen találsz.

Kaphatok kölcsönkészüléket a szervizelés idejére?

Amennyiben nem térítéses javításra adod le a készüléked, és az adott szervizponton rendelkezésre áll megfelelő készlet, igény esetén kölcsönkészüléket tudunk biztosítani.

Kérjük, tartsd szem előtt, hogy a kölcsönkészülékek elérhetősége és típusa üzletenként eltérő lehet, és minden esetben a készlet függvénye.

További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az  Okosoldalon  találsz.

Honnan tudhatom meg, hol tart a szervizfolyamat?

Készülék Szervizfigyelő  szolgáltatásunk segítségével a leadástól az átvételig nyomon követhető, hogy a szervizelésre küldött készülék hol tart a folyamatban.

Az alkalmazásba való belépéshez a leadott készülék IMEI-számát, valamint a leadáskor kapott átvételi elismervényen szereplő azonosítót szükséges megadni.

További, a készülékek szervizelésével kapcsolatos információt az  Okosoldalon  találsz.