Szerződéshosszabbítás
Vissza

Milyen dokumentumokra van szükség szerződéshosszabbítás esetén?

Magánszemélyek esetén személyi igazolvány (vagy új típusú jogosítvány vagy útlevél) és lakcímkártya.

Meghatalmazással is lehetséges a hosszabbítás, amennyiben üzletben, személyesen történik az ügyintézés.

Az Online shopban vagy a 1401-en kötött szerződéshosszabbítások esetén magánszemélyeknek nincs lehetőség meghatalmazásra.

Hogyan juthatok kedvezményes kuponkódhoz?

Amennyiben igénybe vehetsz valamilyen kuponkóddal érvényesíthető kedvezményt, e-mail formájában küldjük el számodra.

Hogyan tudom beváltani a kapott kuponkódomat?

A megadott kuponkódot a hosszabbítás során a Webshop-ban a "Kosaram" oldalon tudod érvényesíteni: először a kódbeváltás rubrikába másold be a kódot, majd az oldalon fentebb, a legördülő menüből válaszd ki a "Kedvezmények" lehetőséget, és kattints a "Kérem" gombra.

Ha szerződéshosszabbításkor nem választottam készüléket, van lehetőségem utólag készüléket vásárolni?

Igen, van, első számlazárást követően bármikor választható a csomaghoz készülék. Amennyiben új készüléket vásárolsz, a vásárlás napjától számítjuk a határozott idejű szerződést (2 év).

Fontos, hogy utólagos készülékvásárlásra Online Shopunkkon keresztül nincs lehetőség. Ebben az esetben bármelyik magyarországi Vodafone üzletünkben tudunk a segítségedre lenni.

Mikortól hosszabbíthatom meg szerződésemet?

Amennyiben lejárt a szerződésed, lehetőséged van újabb határozott idejű szerződést kötni.

Fontos, hogy nem kell megvárnod, míg lejár szerződésed, hiszen akár már három hónappal az eredeti szerződés lejárata előtt van lehetőséged a hosszabbításra.

A szerződéshosszabbítás történhet:

  • Készülékkel.
  • Készülékvásárlás nélküli határozott idejű tarifával.

Amennyiben a szerződéshosszabbítás a szerződés lejárata előtti 3 hónapban történik, az újabb 1 vagy 2 éves határozott idejű szerződés az eredeti lejáratához adódik hozzá (tehát nem a hosszabbítás megtörténtének dátumától indul az újabb határozott idejű szerződés, hanem az eredeti lejárati dátumtól).

A személyreszabott ajánlatainkról legegyszerűbben Vodafone mobilalkalmazásunkon belül, az Ajánlatok menüpontra koppintva (bal felső sarokban található gyorsmenüből érhető el) tekinthetőek meg személyreszabott ajánlataink.

Magánszemélyek esetén személyi igazolvány (vagy új típusú jogosítvány vagy útlevél) és lakcímkártya szükséges az ügyintézéshez, illetve meghatalmazást is elfogadunk.

Amennyiben segítségre van szükséged a szerződéshosszabbításhoz kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre a 1401-es hívószámon hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.

Szerződésedet  üzleteinkben  is meghosszabbíthatod.

Csak üzletben tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?

Mind készülékes, mind készülék nélküli hosszabbításra van lehetőség  Online Shop-unkban   és a 1401-en keresztül is, melyről bővebb tájékoztatást a Online Shop témánkon belül, vagy a 1401-es aloldalunkon olvashatsz.

Flottás vagyok, hogyan tudok hosszabbítani?

Legegyszerűbben úgy tudsz rendelést-, vagy hosszabbítást leadni flottás ügyfelünkként, ha belépsz  Online Shop-unkba . Természetesen bármely  Vodafone üzletbe  is ellátogathatsz, ahol kollégáink készséggel segítenek neked rendelésed kapcsán.

Fontos: hosszabbítás esetén nem szükséges a flotta igazolás bemutatása, legyen szó akár személyes, akár telefonos vásárlásról vagy online megrendelésről.

Általános információkat találsz flottás oldalunkon keresztül, további kérdés esetén pedig javasoljuk, hogy fordulj kapcsolattartódhoz, vagy látogass el céged/intézményed belső weboldalára.