Vállalati Online Ügyfélszolgálat
Vissza

Hol érhető el a Vállalati Online Ügyfélszolgálat?

A Vállalati Online Ügyfélszolgálat itt érhető el.

Mire használható a Vállalati Online Ügyfélszolgálat?

A nap 24 órájában, egyszerűen, gyorsan, biztonságosan intézheti vállalati ügyeit várakozás nélkül, akár otthonról is:

  • vállalati hozzáférések kezelése
  • szolgáltatások kezelése
  • híváskontroll
  • vállalati elektronikus számla

Milyen beállításokat végezhet el a Hozzáférés kezelése szolgáltatással?

Profil műveletek: Az egyes ügyfelek adatainak teljes körű módosítása: Név, cím, telefonszám, jelszó és még sok más.

Csoportok kezelése: Lehetőség van az egyes felhasználókat jogosultságuk, tevékenységi körük, szervezeti egységeik vagy akár ad hoc elvek szerint csoportokba sorolni, majd ezekhez különböző beállításokat hozzárendelni.

Helyettesítési műveletek: A funkció lehetőséget ad arra, hogy a jogosultsággal bíró különféle felhasználók helyettest jelöljenek ki, aki így az ő távollétükben, de akár állandó jelleggel is elláthatja az eredetileg az adott felhasználókra rótt feladatokat, egészen visszavonásig.

Jogosultságok kezelése: Minden felhasználónál külön-külön módosítható, hogy milyen szintű jogosultsággal rendelkezzen, a saját adatainak módosításától egészen egyes csoportok adatainak korlátlan módosításáig.

Milyen beállításokat végezhet el a Vállalati Online Szolgáltatás Kezelő szolgáltatással?

Szolgáltatások státuszainak lekérése: Egyszerűen lekérdezheti, hogy az egyes telefonszámokhoz milyen szolgáltatások lettek aktiválva.

Aktív szolgáltatások kezelése: A szolgáltatás-lista lekérdezése után az ügyfelek egy jól áttekintő képet kaphatnak előfizetésük állapotáról, Ezen túl lehetőségük nyílik ezen szolgáltatások kezelésére, módosítására, bizonyos feltételek teljesülése esetén lemondására.

Szolgáltatások aktiválása: Megfelelő jogosultsággal bíró felhasználók a kezelésükbe tartozó szervezeti egységek és felhasználók számára új szolgáltatásokat aktiválhatnak az alkalmazás segítségével.

Szolgáltatások átváltása: Ez a funkció kétirányú, azaz elkülönítjük a lefelé (kisebb csomagra)- ill. a felfelé (nagyobb csomagra) történő átváltásokat. A legfontosabb különbség a két típus között az, hogy amennyiben egy szolgáltatás hűségidővel rendelkezik, úgy annak leteltéig vele kapcsolatban csak felfelé történő váltásra van lehetőség.

Üzleti adatok módosítása: Az üzleti adatok módosítása menüpont – és így az alatta lévő funkciók is – csak legfelsőbb adminisztrátor szerepkörű felhasználók számára érhetőek el, a Számlafizető adatain kívül az Előfizető adatainak módosítására is itt van lehetőség.

Tranzakció visszakeresése: A rendszer természetesen lehetőséget nyújt az alkalmazásban kezdeményezett tranzakciókhoz kapcsolódó adatok és információk visszakeresésére. A felhasználók megadhatják az őket érdeklő tranzakció konkrét azonosítóját, vagy ennek hiányában különböző szűrőfeltételeket alkalmazhatnak a keresés szűkítéséhez.

Hogyan tudja igénybe venni online intézhető szolgáltatásokhoz biztosított rendszerünket?

Ellenőrizze a 4. számú Mellékletben, hogy szerepelnek-e a Vodafone Vállalati Online Ügyfélszolgálati Alkalmazásra vonatkozó rendelkezések.

  1. Ha igen, töltse ki a 18. számú mellékletet, ezzel jelezve a Vodafone Vállalati Ügyfélszolgálat és a Vállalati Elektronikus Számlaanalitika szolgáltatás használatára vonatkozó szándékát ezen az e-mail címen ( kiemeltugyefelek.hu@vodafone.com ), vagy hívja a Kiemelt Ügyfélszolgálatunkat a hálózaton belül díjmentesen hívható 1788-as telefonszámon. 

Regisztrációs igényét továbbá jelezheti az Ön számára a Megállapodásban a Vodafone részéről kijelölt kapcsolattartónak is.

 

  1. Ha e rendelkezések nem szerepelnek a 4. számú Mellékletben, kérjük, töltse le innen a frissített változatot, amely már rendelkezik a Vodafone Online Ügyfélszolgálat Alkalmazás használatának jogosultságával.

 

Majd töltse ki a 18. számú mellékletet és küldje el mind a két kitöltött dokumentumot   a kiemeltugyefelek.hu@vodafone.com e-mail címre , ezzel jelezve a Vodafone Vállalati Online Ügyfélszolgálat és a Vállalati Elektronikus Számlaanalitika szolgáltatás használatára vonatkozó szándékát!

Kérjük, a hiánytalanul kitöltött, cégszerűen aláírt mellékletet jutassa vissza hozzánk faxon keresztül a +36702883329-es faxszámra.

 

Ezután SMS-ben elküldjük a belépéshez szükséges 8 számból álló jelszót a 4. számú Mellékletben megjelölt Vállalati Kapcsolattartó telefonszámára. Minimum 8 karakterből, maximum 30 karakterből álló, betűket, számokat és speciális karaktereket tartalmazó, és a következő négyből legalább hármat tartalmazó jelszó szükséges: kisbetű, nagybetű, szám, speciális karakter.

 

Az SMS-ben kapott jelszó és a Vállalati Kapcsolattartó telefonszáma megadásával lépjen be a Vállalati Online Ügyfélszolgálatba .

 

A szükséges mellékletekkel kapcsolatban kérjük, érdeklődjön Kiemelt Ügyfélszolgálatunkon, a hálózaton belül díjmentesen hívható 1788 -as telefonszámon.

Adatkezelési iránymutatás

A regisztráció során kijelölendő Vállalati Kapcsolattartó személye megegyezik a Megállapodás Egyedi Kapcsolattartásra Meghatalmazott elnevezésű 4. számú mellékletében megjelölt Vállalati Kapcsolattartó személyével, aki az Előfizető nevében a Vodafone felé – ügyfélbiztonsági kód birtokában – bármely (a Vodafone Vállalati Online Ügyfélszolgálat felületén elérhető) alkalmazás esetén teljes jogkörrel eljárhat.

A Vodafone Vállalati Online Ügyfélszolgálati alkalmazással Ön személyes adatokat kezel vagy dolgoz fel, illetve mások személyes adataihoz férhet hozzá. A hatályos jogszabályok alapján, a személyes adatok az érintettek hozzájárulása vagy jogszabályi felhatalmazás nélkül történő jogosulatlan kezelése, illetve feldolgozása bűncselekmény, így Ön azokat kizárólag akkor jogosult kezelni vagy feldolgozni, ha az érintettek hozzájárulásával rendelkezik vagy arra jogszabály alapján jogosult. Adatvédelmi okokból az Ön által végrehajtott tevékenységeket a rendszer naplózza.