Híváskontroll

Tartsa kézben céges számláját!

A Híváskontroll szolgáltatással engedélyezheti vagy tilthatja céges telefonjain az egyes hívások létrejöttét és egyéni hívásszabályokat állíthat be.

Lehetősége van számla szinten szétválasztani az alkalmazottak magánjellegű és céges hívásait, így vállalata mentesül a magán hívások fizetése alól. A céges és magán forgalom számlaszintű szétválasztásával közvetlenül az alkalmazott kapja a számlát a magán hívásokról és a hívás költségeit is az alkalmazott fizeti.

Engedélyezheti vagy tilthatja céges készülékei telefonhívásait

Alkalmazottait csoportokba rendezve hívásszabályokat állíthat be

Számlaszinten szétválaszthatja a céges és a magánjellegű hívásokat

Hogyan működik?

A Hozzáférések kezelése adminisztrációs felületén a dolgozók csoportokba rendezhetők, melyekhez a Híváskontroll internetes felületén egyéni hívásszabályokat adhat meg.

Az egyes dolgozóra vonatkozó hívásszabályok a csoporthoz tartozás révén érvényesülnek. Egy adott dolgozó egyidejűleg egy csoporthoz tartozhat.

Milyen hívásszabályok állíthatók be?

Már Vodafone ügyfél? Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk, kérjük hívja vállalati kapcsolattartóját vagy a 1788-as telefonszámot.

Még nem ügyfelünk?

Adja meg elérhetőségeit, és kollégánk konkrét ajánlattal keresi meg önt.