A Híváskontroll szolgáltatással engedélyezheti vagy tilthatja céges telefonjain az egyes hívások létrejöttét és egyéni hívásszabályokat állíthat be.
Lehetősége van számla szinten szétválasztani az alkalmazottak magánjellegű és céges hívásait, így vállalata mentesül a magán hívások fizetése alól. A céges és magán forgalom számlaszintű szétválasztásával közvetlenül az alkalmazott kapja a számlát a magán hívásokról és a hívás költségeit is az alkalmazott fizeti.
Engedélyezheti vagy tilthatja céges készülékei telefonhívásait
Alkalmazottait csoportokba rendezve hívásszabályokat állíthat be
Számlaszinten szétválaszthatja a céges és a magánjellegű hívásokat
A Hozzáférések kezelése adminisztrációs felületén a dolgozók csoportokba rendezhetők, melyekhez a Híváskontroll internetes felületén egyéni hívásszabályokat adhat meg.
Az egyes dolgozóra vonatkozó hívásszabályok a csoporthoz tartozás révén érvényesülnek. Egy adott dolgozó egyidejűleg egy csoporthoz tartozhat.
Már Vodafone ügyfél? Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk, kérjük hívja vállalati kapcsolattartóját vagy a 1788-as telefonszámot.
Kezdjünk el beszélgetni! Vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégánkkal.