Kössön biztosítást céges telefonjaira lopás,
rongálás vagy véletlenszerű károsodás esetére!

  • Folyamatos üzletmenetet biztosít: kár esetén kicseréljük vagy megjavíttatjuk készülékét.
  • Alacsony havidíjért biztonságban tudhaja készülékeit.
  • Akár a vásárlás után is, még 60 napon belül megredelhető a Vodafone kínálatában található bármely, nálunk vásárolt telefonra.
  • Egyszerűen megrendelhető.
  • Gyors kárrendezés, egyszerű ügymenet.
Alap+ eszközbiztosítás Extra+ eszközbiztosítás
HavidíjÖnrészHavidijÖnrész
S készülék kategória havidíja*490 Ft3 543 Ft790 Ft4 724 Ft
M készülék kategória havidíja*1 090 Ft7 874 Ft1 690 Ft11 811 Ft
L készülék kategória havidíja*2 190 Ft16 790 Ft2 990 Ft21 900 Ft
XL készülék kategória havidíja*2 490 Ft21 900 Ft3 990 Ft26 280 Ft

Mire nyújt fedezetet a biztosítás jogos kárigény esetén?

Alap+ Extra+

Véletlenszerű károsodás

Elemi károk

Baleseti okokból történő károsodás

Folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodás

Rongálás

Gyári tartozékok sérülése az incidens során*

Betöréses lopás

Rablás

Zseblopás

Jogosulatlan hálózati díjak megtérítése 180 000 Ft értékig**


A fenti árak nettó árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák. Az ÁFA mértéke a havidíj esetén 0%, az önrész esetén 27%. A havidíj tárgyi adómentes és tört havi. Az önrész jogos káresemény esetén, a kárrendezés során a Biztosított által fizetendő összeg. Az S, M, L, XL biztosítási besorolás: a Vodafone internetes honlapján (www.vodafone.hu), illetve a Vodafone készülék árlista kiemelt ügyfeleink részére című dokumentumban feltüntetett kategória besorolása, amely a biztosítási díj alapja.

A készülékbiztosítás szolgáltatás a Vodafone-tól 60 napnál nem régebben vásárolt készülékekre érvényes.

A szolgáltatás díja a havi számlával együtt fizetendő a szolgáltatás felmondásának vagy megszüntetésének napjáig. A szolgáltatás bármikor felmondható, 5 év elteltével a fedezet automatikusan megszűnik. Egy mobil-előfizetéshez (telefonszámhoz) egy időben csak egy Készülékbiztosítás szolgáltatás köthető.

*Azon tartozékokra vonatkozik, amelyek az eredeti termékcsomagolásban megtalálhatóak voltak és ugyanazon incidens során sérültek meg.

**Lopás esetén, amennyiben azok az ellopott SIM kártyáról történtek, a lopástól számított 48 órán belül.

Információ meglévő – 2018. május 2. előtt aktivált - készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára

Meglévő készülékbiztosítással rendelkező Előfizetőink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a biztosítási szolgáltatást, a kárrendezési tevékenységet pedig változatlanul a MARSH Kft. végzi.

Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot!

H-P: 9:00 – 17:00

A legközelebbi szerződéshosszabbítás alkalmával, amikor új készüléket vásárolsz, a biztosítás új készülékre történő megkötésekor már az Assurant Biztosítóhoz fogsz szerződni.

További információt a Chubb Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Chubb készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Információ új - 2018. május 2. utáni - készülékbiztosítást igénylő ügyfelek számára
  • A 2018. május 2. után igényelt új készülékbiztosítások esetén már az Assurant készülékbiztosítást aktiváljuk. Akár új Red szolgáltatáscsomag 24 hónapos hűséggel, készülékkel történő választásával - a tarifacsomag részeként igényled a biztosítást, akár bármely más szolgáltatáscsomag mellé addicionális szolgáltatásként, az Assurant Biztosító gondoskodik készüléked biztosításáról.

  • Az Assurant Biztosító ügyfelei számára a Vodafone Ügyfélszolgálatán létrehozott "Készülékbiztosítás Csoport" végzi a károk elbírálását!

  • Kárigény- vagy panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et, vagy vállalati ügyfélként a 1788-at, és válaszd a "Készülékbiztosítás" menüpontot!

  • A csoport elérhetősége: H: 7:00 - 21:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

  • További információt az Assurant Biztosítóról itt találsz, az Előfizetőink számára kínált Assurant készülék-biztosításról pedig itt tájékozódhatsz!

Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?
  • A biztosítási fedezetből való alapvető kizárások:
    Mindkét biztosító esetén:

  • Amennyiben tudatosan teszi ki kockázatnak a készüléket, és nem vigyáz rá elvárható módon;

  • A készülék elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása, stb. esetén, vagy ha nem tudja bemutatni a sérült készüléket;

  • A telefonon tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítására;

  • A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy kozmetikai hibák okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a mobil készülék normál működését, pl. karcolások és horpadások;

  • Csak az Assurant Biztosító esetén:

  • Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.

  • A telefonon tárolt adatokra – ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre – helyreállítására.

  • Ha nem tudja bemutatni a sérült készüléket.

  • Ha 14 éven aluli kiskorúnál volt a készülék, amikor a károsodás vagy lopás megtörtént.

  • Ha csak felületi vagy esztétikai sérülés keletkezett a telefonon, amely a működését nem befolyásolja.

  • Ha őrizetlenül hagyta a készüléket egy bezáratlan helyen a lopás időpontjában.

  • Ha egyszerűen nem találja, nem emlékszik, mi történt vele.

  • Ha közeli hozzátartozója rongálta meg a készüléket.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit az Egyéb Szolgáltatások Szerződéses Feltételeinek 5. Készülékbiztosítás pontjában találod.

Megrendelés készülék vásárlásakor

Hogyan tudja megrendelni?

Szokásos módon, kérjük, jutassa el hozzánk céges készülékmegrendelőjét. Csatolja hozzá a Készülék biztosítás igénybevételhez kitöltött és aláírt nyilatkozatot, valamint a Készülék biztosítás számlafizetői megrendelőjét. Fontos, hogy mind a 3 dokumentum hiánytalanul és egy időben érkezzen meg hozzánk. Ellenkező esetben be kell fáradnia márka üzleteink egyikébe a szolgáltatás megrendeléshez.

Milyen iratokra van szükség?

  • Kitöltött és aláírt céges készülék megrendelő nyomtatvány.

  • Készülék biztosítás igénybevételhez kitöltött és aláírt nyilatkozat

  • Kitöltött és aláírt Készülék biztosítás számlafizetői megrendelő nyomtatvány

Hogyan tudja visszajuttatni az adatokat?

Megrendelés készülékvásárlást követő 60 napon belül

Hogyan tudja megrendelni?

Személyesen bármelyik Vodafone márkaüzletben. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy jelenleg kizárólag a márkaüzletekben tudja szolgáltatásunkat igénybevenni.

A Vodafone viszonteladókban sajnos még nem elérhető a szolgáltatás megrendelése. Itt tudja megkeresni Önhöz legközelebb eső márkaüzletünket

Milyen iratokra van szükség?

  • Az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat és érvényes lakcímkártya.

  • Meghatalmazott esetén a fentiek mellett céges meghatalmazás is szükséges.

  • Készülékvásárlás vagy szerződéshosszabbítás során kapott garanciajegy és szállítólevél.

  • A sértetlen, működőképes telefon.

  • Cég esetén aláírási címpéldány.

  • Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy amennyiben 4-nél több készülékre szeretne szolgáltatást megrendelni, mielőtt felkeresi a márkaboltjainkat, kérjük, hívja a kiemelt ügyfélszolgálatunkat a 1788 telefonszámon időpont egyeztetés miatt.

Hogyan tudja visszajuttatni az adatokat?

Kárrendezés menete
  • Káresemény bejelentése - 2018. május 2. előtt kötött biztosítás esetén: Kárigény bejelentése céljából kérjük, hívd a (+36 1) 477-4127-es számot, mely munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig érhető el!
    A 2018. május 2. előtt megkötött készülékbiztosítással rendelkező ügyfeleink felé továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a szolgáltatást, és számukra a kárrendezést változatlanul a MARSH Kft. végzi. .

  • Káresemény bejelentése - 2018. május 2. után kötött biztosítás esetén: Kárigény- vagy panasz bejelentése céljából hívd a 1270-et, vagy vállalati ügyfélként a 1788-at, és válaszd a "Készülékbiztosítás" menüpontot!
    A csoport elérhetősége: H: 7:00 - 21:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30

Letölthető nyomtatványok

Készülékrendeléssel egyidőben történő biztosításkötéshez a következő nyomtatványokat kell kitölteni a készülék megrendelő nyomtatvány mellett:

  • Nyilatkozat a Vodafone Készülék biztosítás szolgáltatás igénybevételéhez

  • Készülék biztosítás számlafizetői megrendelő

További információk
  • A 2018. május 2. után igényelt ÚJ készülékbiztosítások esetén az Assurant készülékbiztosítást aktiváljuk.

    • Az Assurant Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod

    • Az Assurant Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod

  • A 2018. május 2. előtt megkötött készülékbiztosítással rendelkező ügyfeleink számára továbbra is változatlan feltételekkel a Chubb Biztosító nyújtja a szolgáltatást

    • A Chubb Biztosító Biztosítási Termékismertető dokumentumát itt találod

    • A Chubb Biztosító részletes biztosítási feltételeit itt találod

Panaszkezelés

Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a mobilkészülék biztosítás területén, bízunk benne, hogy közös szolgáltatásunkkal még tovább növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.
Panasz bejelentése céljából híja a 1788-at, és válaszd a „Készülékbiztosítás" menüpontot!
A Vodafone Készülékbiztosítás Csoportjának elérhetősége:
H: 7:00 - 21:00; K, SZ, CS, P: 8:00- 16:30
Ezen kívül személyesen, bármely üzletünkben is bejelentheti panaszát!

Amennyiben közvetlenül a biztosítónál szeretne panaszt tenni:
Az Assurant Biztosító elérhetősége – 2018. május 2. után kötött biztosítások esetén:
www.vodafone.hu/vodafonecare

A Chubb Biztosító elérhetősége – 2018. május 2. előtt kötött biztosítások esetén:
Tel: +36 1 487 40 87 A hét első munkanapján: 8.00-20.00 óráig, a hét többi munkanapján pedig: 8.00-16.00 óráig.
Fax: +36 1 487 40 81
Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com

Gyakori kérdések

A gyakori kérdések listáját innen letöltheti.