SIP Trunk, SIP Account

IP alapú hangtovábbítás azok felé,
akik rendelkeznek fogadásra alkalmas alközponttal.

Mi az a SIP Trunk, SIP Account?

SIP (Session Initiation Protocol) szolgáltatás, IP alapú hangtovábbítást tesz lehetővé olyan ügyfelek részére, melyek rendelkeznek a szolgáltatás fogadására alkalmas alközponttal.

A SIP Trunk termék kifejezetten IP alközpont csatlakoztatására szolgál. Az IP cím az ügyfelet azonosítja, valamint az SBC berendezés kontrollálja a használt telefonszámokat és a csatornák számát. A termék elsősorban a nagyvállalatok, illetve call centerek számára előnyös megoldás, ahol a párhuzamos hangcsatornák skálázhatóságát rugalmasan kell kezelni.

A SIP Account termék pedig olyan cégek számára javasolt, melyek nem alközpont működtetésére, hanem pl. IP telefonjaik üzemeltetésére használják a SIP szolgáltatást és fontos, hogy a hívás-átirányítás, mint szolgáltatás, működjön ezen a csatornán.

SIP szolgáltatás igénybevételéhez csak erre a célra használható, megfelelő kapacitással rendelkező IP szolgáltatást biztosítunk (koaxiális kapcsolat esetén: BI 3/3Mbps, optikai kapcsolat esetén: önálló VLAN, dedikált sávszélességgel).

Mi az a SIP Trunk, SIP Account?

A megoldás előnyei

  • Jelentős költségmegtakarítás a vállalkozások számára (nincs szükség PSTN gateway-re, ISDN BRI-re vagy ISDN PRI interface-re)
  • Rugalmasan kezelhető, illetve bővíthető, helyszíni kiszállás és eszközcsere nélkül
  • Távoli IP alapú elérést biztosít az ügyfél alközpontjához, könnyen menedzselhető
  • Zárt hálózaton létrehozott kommunikáció, mérhető, rögzíthető, dokumentálható
  • Kompatibilis Outlook címtárral és mobil eszközzel, ami SIP-re alkalmas

Műszaki feltételek:

  • PCMM vagy VLAN átviteltechnika esetén, a szükséges sávszélesség 150kbps/hangcsatorna
  • A párhuzamos csatornák maximális száma koaxiális kapcsolat esetén 14 db, optikai kapcsolat esetén pedig korlátlan
  • A szolgáltatáshoz a csatornák számától függetlenül maximum 1000 db hívószám rögzíthető

A meglévő telefonszámok számhordozással történő megtartása lehetséges. A hordozás sikerességének feltétele, hogy az előfizető rendelkezésre bocsássa érvényben lévő előfizetői szerződésének adatait, fizetési kötelezettségét rendezze az átadó szolgáltató felé, illetve ne rendelkezzen határozott idejű szerződéssel a szolgáltatások tekintetében.


Általános feltételek

A vállalt rendelkezésre állás
éves szinten: 98 % (koax) - 99,5 % (optika)
A helyszíni hibaelhárítás megkezdése
(optika): 8 órán belül
Felügyelet, távmenedzsment és
VIP Helpdesk szolgáltatás: 7/24 órás

A SIP Trunk szolgáltatás árazása
a vállalati igények alapján, egyedileg történik.

Amennyiben személyre szabott ajánlatot szeretne kérni és már ügyfelünk,
kérjük, hívja Ügyfélmenedzserét vagy írjon a connectivity@vodafone.com e-mail címre.

Még nem ügyfelünk?

Adja meg elérhetőségeit, és kollégánk konkrét ajánlattal keresi meg önt.