Készülékbiztosítás

Vodafone-tól vásárolt készülékre vonatkozó biztosítás, ami a világ összes országában érvényes.

Mire nyújt fedezetet a Vodafone készülékbiztosítás?

Készülék sérülése

Készülék gyártói garancián kívüli meghibásodása

A sérült készülék javítása vagy cseréje

Lopás esetén a kárigény rendezése cserével történik
A cserekészülék felújított vagy újragyártott készletből is származhat

Készülék elvesztése

Felületi karcolások, horpadások

Az egyes kártérítések esetén fizetendő önrész. Ez az összewg a készülék értékétől függően változik a Csatlakozási Nyilatkozatban foglaltak szerint

A készülék épségének szándékos veszélyeztetése, felügyelet nélkül hagyása, vagy egyéb gondatlan kezelése

Jogosulatlan hálózati díjak (hívás, adat, stb.)

Mit kell tennem káresemény esetén?

Lopás esetén

Lopás esetén a rendőrség és a Vodafone részére mielőbb, de legfeljebb 8 napon belül tegyen bejelentést!

Káresemény esetén

Mielőbb, de az eseménytől számított legfeljebb 8 napon belül jelezze a 1270-es, illetve vállalati ügyfél esetén a 1788-as telefonszámon

(külföldről: +36-1-288-1270 vagy vállalati ügyfélként: +36-1-288-1788)

Technikai beállítások

Sérült készülék esetén a zárolást lehetőleg távolítsa el (pl. iPhone keresése) kárigényének teljesítése előtt. Adatvesztés elkerülése végett javasolt a készüléken tárolt adatok mentése

További információ

Mikor és hogyan kell fizetnem?

A biztosítás havidíját a Vodafone által kiállított havi mobiltelefon számla tartalmazza.

Mi a biztosítási fedezet kezedete és vége?

A biztosítási fedezet kezdete a Csatlakozási Nyilatkozat aláírásának napja (a készülék vásárlásával egyidejűleg, vagy azt követő 60 napon belül).

A biztosítási szerződés az alábbi események egyikének bekövetkeztéig havonta megújul:

  • Ön a biztosítás megszüntetését kezdeményezi
  • Elmulasztja a biztosítási havidíj befizetését
  • Az Ön Vodafone szerződése megszűnik
  • A biztosító megszünteti a biztosítást
  • Ön 12 hónapon belül 3 sikeres kárigényt jelent be

Hogyan szüntethetem meg a szerződést?

Ön a szerződés megszüntetését a Biztosítónál vagy a Vodafone-nál bármikor kezdeményezheti. Ezt megteheti személyesen bármelyik Vodafone üzletben, vagy Vodafone mobilkészülékéről a 1270-es telefonszám (illetve vállalati ügyfélként a 1788-as telefonszám) hívásával

Assurant Europe Insurance N.V.

A holland kereskedelmi kamara által engedélyezett (Nyilvántartási szám: 72959320), a holland Nemzeti Bank (DE Nederlandsche Bank N.V., engedélyszám: R161237) által ellenőrzött, valamint az Európai Uniós szolgáltatásnyújtás szabadságáról szóló rendelkezés hatálya alatt a Magyar Nemzeti Banknál K8805692 számon bejegyzett társaság. Regisztrált cím: Hollandia, Amsterdam, 1105 BE Paasheuvelweg 1..

Assurant General Insurance Limited

Az egyesült Királyságban a Prudenciális Szabályozó Hatóság által engedélyezett, valamint a Pénzügyi Felügyelő Hatóság és a Prudenciális Szabályozó Hatóság által szabályozott társaság. Nyilvántartási szám: 202735. A termék értékesítése nem szabályozott.

A 2020. november 3. után köttetett kötvények fedezetét az Assurant Europe Insurance N.V. biztosítja.

A 2018. május 2. után köttetett kötvények fedezetét az Assurant Group Insurance Limited biztosítja 2020. november 2-ig. 2020. november 2-án, 23:59-kor automatikusan a holland leányvállalatra, az Assurant Europe Insurance N.V.-re kerül átruházásra minden élő Assurant Group Insurance Limited által fedezett kötvény. Önnek ezzel kapcsolatban nincs semmilyen további teendője, szolgáltatásunkat november 2. után is változatlan feltételekkel biztosítjuk. További információt a csatlakozási nyilatkozatban olvashat.

Assurant