Mi az a Vodafone PASS?

A Vodafone Magyarország Vodafone Pass szolgáltatása lehetőséget biztosít bármilyen tartalom szolgáltató számára, hogy az alábbi feltételek mellett csatlakozzon platformunkhoz Partnerként. Ennek során Partnereink számára biztosítjuk, hogy saját tartalmaik által Vodafone hálózatán generált forgalom, nem fogyasztja Vodafone Pass szolgáltatással rendelkező ügyfeleink adatkeretét. A Partnerek az egyes Vodafone által meghatározott kategóriákhoz csatlakozhatnak. A kategóriák definíciója a szolgáltatás legalapvetőbb funkciói, a felhasználó szokások és legjellemzőbb alkalmazáson belüli tevékenységek alapján kerül meghatározásra.

Nyitott, minden alkalmazástulajdonos számára elérhető platform

Az ügyfeleknek nem kell az adatforgalom miatt aggódniuk

Tegye ismertebbé alkalmazását!

  • Jelenlegi elem

Social

Mutass többet!

Video

Mutass többet!

Connect

Mutass többet!
1

Jelentkezés

  1. A Partnernek jelentkezem menüpontban szereplő adatlap feltöltése.
  2. Titoktartási és jognyilatkozat elfogadása a Partner által.
  3. Alapvető tartalmi és megbízhatósági követelményeknek történő megfelelés ellenőrzése a Vodafone által.
  4. Alkalmazás besorolásának véglegesítése Partner és Vodafone által közösen.
  5. Együttműködési Megállapodás kétoldalú elfogadása és aláírása.
2

Tesztelés

  1. Az alkalmazás hálózati azonosításához és az alkalmazás adatforgalmának esetleges optimalizációjához szükséges teljes körű technikai információk átadása a partner által.
  2. Minden a nem beazonosítható forgalom azonosításához szükséges információ átadása a partner által a Vodafone részére.
  3. A Vodafone a tesztelési folyamatkeretében ellenőrzi, hogy a 6-7 pontban foglalt feltételek megfelelően teljesülnek-e.
3

Publikálás

  1. Az alkalmazás publikációja a legközelebbi Vodafone Pass platformfrissítési körben.
  2. Az Együttműködési Megállapodás értelmében a Partner védjegyek pontos használatáról a partner és a Vodafone közösen egyeztetnek.
  3. Változáskövetési időszak kezdete a Partner által vállalt technikai támogatás mellett, az Együttműködési Megállapodásban lefektetett és vállalt feltételek mellett.

Követelmények és vállalások

Alapvető követelmények

A részletes követelményrendszert az Együttműködési megállapodás tartalmazza. Az alábbiakban csak az alapvető követelmények rövid összefoglalója található meg.


A részletes követelményrendszert az Együttműködési Megállapodás tartalmazza. Ennek megismeréséhez kérjük, kövesse a Jelentkezési folyamat lépéseit! Az alábbiakban a kiemelt technológiai és kereskedelmi követelmények rövid összefoglalója található meg. A platformban olyan alkalmazások vehetnek részt, melyek a magyar célközönség számára relevánsak. Az alkalmazás releváns amennyiben az már szerepel az alábbi alkalmazás áruházak magyarországi verziójának legalább egyikében: Google Play Store; App Store; Microsoft Store.

Technológiai követelmények

A részletes követelményrendszert az Együttműködési megállapodás tartalmazza. Az alábbiakban csak a technológiai követelmények rövid összefoglalója található meg.

A Partnereink felé megfogalmazott technológiai követelmények célja, hogy az alkalmazásuk forgalma egyértelműen beazonosítható és megfelelően optimalizálható legyen a végfelhasználó felé nyújtott legmagasabb szintű szolgáltatási biztonság elérése érdekében.

Változáskövetés

A Vodafone bármikor kérelmezheti, hogy a Partner alkalmazása a hálózata által támasztott technológiai követelményeknek megfelelően legyen optimalizálva. Vodafone erről folyamatosan, teljes körűen köteles a Partnert tájékoztatni a megváltozott paraméterekről. A Vodafone által jelzett változtatási időpont előtt legalább 14 nappal a Partner köteles, megadni minden olyan adatot, amely ahhoz szükséges, hogy alkalmazásának forgalma lehető legnagyobb biztonsággal beazonosítható legyen a Vodafone rendszerei által.

Azonosításhoz szükséges technológiai információk

A Partnereknek szükséges megadniuk a legfontosabb forgalmuk azonosításához szükséges adatokat, a technikai támogatás feltételeknek megfelelően. A sikeres azonosítást a Vodafone szakemberei, a Partnerrel együtt ellenőrzi, hogy az azonosítás és az optimalizáció megfelelően illetve milyen pontossággal valósul meg. Az optimalizációról részletesebben az Együttműködési Megállapodásból tájékozódhat.

Vállalások

A részletes követelményrendszert az Együttműködési megállapodás tartalmazza. Az alábbiakban csak a vállalások rövid összefoglalója található meg.

Logóhasználat engedélyezése

Jövendőbeli partnereink az Együttműködési Megállapodás aláírásával engedélyezik, hogy a Vodafone, saját kommunikációs csatornáin védjegyoltalom alá eső arculati elemeit felhasználja, illetve előzetes egyeztetés alapján azokat akár külső kampányaiban is szerepeltesse.

Ügyfélkezelés

Az alkalmazásokkal kapcsolatban felmerülő kérdéseknél minden ügyfélszolgálati teendő ellátása változatlanul a Partnerek felelőssége lesz]

Technológiai vállalások

A programban részt venni kívánó Partnereinknek vállalniuk kell, hogy alkalmazásuk forgalma egyértelműen beazonosítható. Ennek érdekében az alkalmazás forgalmát egyértelműen azonosíthatóvá kell tenni domain/URL szinten (nem titkosított formában, tehát nem csak https), és/vagy IP(:port) szinten.

Problémakezelés

A lehető leghatékonyabb problémakezelés érdekében a Partnernek kiszolgálási szinteket kell vállalnia, amelyeken belül vállalja az azonosítás helyreállítását. A kiszolgálási szintek pontos időkeretei az Együttműködési Megállapodásban részletesen megtalálhatóak.

Gyakran ismételt kérdések

Alkalmazások

Milyen alkalmazások szerepelhetnek a Vodafone Pass-ban?

A platform nyitott, azaz bármilyen alkalmazás, amely teljesíti az alapvető követelményeket és technológia feltételeket része lehet majd a platformnak. A platformban olyan alkalmazások vehetnek részt, melyek a magyar célközönség számára relevánsak. Egy alkalmazás releváns amennyiben az már szerepel az alábbi alkalmazás boltok magyarországi verziójának legalább egyikében: Google Play Store; App Store; Microsoft Store.

Mi alapján sorolódnak be az alkalmazások az egyes kategóriákba?

Az alkalmazások elsődlegesen felhasználási jellegük, és funkciójuk alapján kerülnek besorolásra. Egy alkalmazás több kategóriában nem szerepeltethető.

Változhat az egyes kategóriákban lévő alkalmazások listája?

Az egyes kategóriákban lévő alkalmazások listájának változtatási jogát a Vodafone fenntartja. Az egyes alkalmazás kategóriák esetében mindig csak az azokban szereplő alkalmazások adatforgalma nem számolódik majd bele ügyfeleink adatforgalmába.

Mit tegyek, hogy ha egyik csoportba sem sorolható be az alkalmazásom?

Abban az esetben, hogy a javasolt alkalmazás a technikai követelményeknek megfelel, ugyanakkor nem sorolható be egyik kategóriába sem, javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot Vodafone-nal annak érdekében, hogy az alkalmazás kategóriája meghatározásra kerüljön.

Mi történik, ha alkalmazásomban fizetős tartalmak érhetőek el?

A Vodafone csak az egyes alkalmazások által forgalmazott adatforgalomra nyújt kedvezményeket. Amennyiben egy alkalmazás igénybe vételéhez más díjak ( pl. előfizetési díj) is szükségesek, azokat a végfelhasználónak kel megfizetniük, a Partnernek, a Partner által megadott módon.

Mikor utasítanak el egy alkalmazást?

Amennyiben egy alkalmazás nem teljesíti a technológiai és kereskedelmi feltételeket úgy nem szerepelhet a platformban. Az alkalmazás elutasításra kerülhet továbbá az alapvető követelmények meglétének hiányában is.

Mennyi tesztelésre van szükség?

A tesztelési időigénye alkalmazásonként eltérhet, azok különböző technikai komplexitásától függ.

Mennyi időt vesz igénybe a csatlakozás folyamat?

A folyamat hossza több tényezőtől függ. Köztük a Partneroldali technikai feltételek megteremtésétől, a kereskedelmi feltétekig. Ezért minimálisan egy hónapot vesz igénybe a csatlakozási folyamat, a technikai és kereskedelmi feltételek elfogadást követően.

Hogyan tudok jelentkezni?

Azon alkalmazástulajdonosok, amelyek szeretnék alkalmazásukat valamelyik kategóriában szerepeltetni, az oldal alján található Partnernek jelentkezem adatlap kitöltésével indíthatják el a jelentkezési folyamatot.

Adatforgalom

Minden az alkalmazásokkal kapcsolatban felmerülő adatforgalom nullázásra kerül?

Az egyes alkalmazások esetében csak az alkalmazás működtetőjének szerverein tárolt adatforgalom az, amely nem terheli ügyfeleink adatforgalmi keretét. Bármilyen más, nem az adott alkalmazás működtetőjének szerverin tárolt és behivatkozott tartalom ugyanakkor továbbra is beleszámít majd az ügyfél adatforgalmába.

Mi történik, ha az ügyfél általános adatkerete elfogy?

Amennyiben elfogy az ügyfél általános adatkerete, úgy az tarifájában foglalt feltételek szerint, egységesen kezelődik minden internet forgalma beleértve a Vodafone Pass szolgáltatás keretében kezelt tartalmak adatforgalmát is.

Partnerek

Hogyan vehet részt a saját alkalmazásom a programban?

A program mindenki számára nyitott, így bárki, jelentkezhet. A programba való bekerülés feltétele, hogy a Partner és alkalmazása teljesítse a technikai feltételeket illetve, hogy a Partner és a Vodafone között érvényes szerződés jöjjön létre az együttműködéssel kapcsolatban.

Mikor utasítanak el egy alkalmazást?

Amennyiben egy alkalmazás nem teljesíti a technológiai, kereskedelmi és alapvető követelmény feltételeit, úgy nem szerepelhet a platformban.

Milyen hosszú időre szól a megállapodás?

A megállapodás 1 évre szól, 3 hónapos rendes felmondási idővel.

Kit illetnek meg az alkalmazásokban keletkező bevételek?

Prémium alkalmazások használatához a végfelhasználónak az adott alkalmazásra érvényes előfizetéssel kell rendelkezniük. Az előfizetésből származó teljes bevétel az alkalmazás használati díjának jogosultját illeti meg.

Hogyan tudok jelentkezni?

Azon alkalmazástulajdonosok, amelyek szeretnék alkalmazásukat valamelyik kategóriában szerepeltetni, az oldal alján található jelentkezési form kitöltésével indíthatják el a jelentkezési folyamatot.

Felhasználók kezelése

Milyen előfizetői adatok adhatók át az alkalmazás működtetői részére?

Az alkalmazás működtetői kizárólag azokat az előfizetői adatokat kezelhetik, melyek kezeléséhez az érintett hozzájárult.

Ki végzi el az ügyfélszolgálati feladatokat?

A Vodafone Pass-al kapcsolatos minden ügyfélszolgálati feladatot a Vodafone végez majd. Magukkal az alkalmazásokhoz köthető ügyfélszolgálati feladatok ellátása ugyanakkor a Partnerek feladata lesz.