Segíthetünk?

Válassz egy témát

  • Vodafone+UPC

  • Online ügyintézés

  • Szerződés, tarifacsomagok

  • Vezetékes szolgáltatás

    Vissza

    Mit tegyek, ha nem világít az internet modemen egyik LED sem?

    Mit tegyek, ha nem működik az internet szolgáltatás kábelen keresztül történő csatlakozás esetén?

    Mit tegyek, ha nem működik az internet szolgáltatás WiFi-n keresztüli (vezeték nélküli) csatlakozás esetén?

    Mit tegyek, ha nincs internetkapcsolat?

    Elfelejtettem a Wi-Fi jelszavam. Hogyan állítsam vissza a modem beállításait alapértelmezettre?

    A gyári beállítások visszaállításával minden korábban végzett módosításod, mint a Wi-Fi neve, jelszava stb. visszaáll alapértelmezettre. Így például, ha elfelejtetted a jelszavad, ezzel a beállítással könnyedén újat állíthatsz be.

    A visszaállításra két lehetőség van : a modem hátulján lévő Reset gomb segítségével és a modem beállítások oldalán elvégzett lépésekkel is elvégezhető. Válassz egyet a két lehetőségből és kövesd a hozzájuk tartozó lépéseket:

    "Reset" gomb segítségével

    • keress egy hegyes tárgyat (pl. gombostű), aminek segítségével tartsd benyomva a modem hátulján lévő süllyesztett "Reset" feliratú gombot 10 másodpercig
    • most a modem visszaáll az eredeti beállításokra, vagyis a hálózat neve és jelszava ugyanaz lesz, mint a modemen lévő matricán
    • a visszaállításokat követően javasoljuk, hogy kapcsold ki a modemet 60 másodpercre az eszköz hátulján lévő ki-be kapcsoló gomb segítségével, majd kapcsold vissza.


    Modem beállítások oldalán keresztül
    Csak F@ST5655ACv2 (GPON/optika technológia) eszköz esetén lehetséges.

    Ellenőrizd, hogy az internetezésre használt eszközöd az Internet szolgáltatásodra kapcsolódik, majd válaszd ki a modemed típusát a lentiekből és kövesd a lépéseket.

    • kattints ide vagy a böngésződ címsorába írd be a következőt: http://vodafone vagy 192.168.1.1
    • most a bejelentkező felületet kell látnod
    • írd be felhasználónevet, ami a következő: admin
    • írd be a jelszót, amit a modem alján találsz "Password" kifejezés alatt
    • a kezdőképernyőn bal felül kattints a "F@st 5655v2 AC" gombra
    • A "Maintenance" fület választva a "Resets" menüpontban, a Factory Resets pontban kattints a "Reset" gombra, majd kattints az "OK" gombra.
    • most a modem újraindul, ez akár 10-15 percet is igénybe vehet.


    Jó tudnod! A gyári beállítások visszaállítása után minden internetezésre használt eszközöddel újra csatlakoznod kell a hálózathoz.

    Ha szeretnéd átírni a Wi-Fi nevét, jelszavát kattints ide és kövesd a lépéseket.

    Mit tegyek, ha valamilyen hiba miatt nem működik a szolgáltatás?

    Mit tegyek, ha nem világít az internet modemen (digitális elosztón) egyik LED sem?

    Mit tegyek, ha nincs internetem kábeles csatlakozáson keresztül?

    Mit tegyek, ha nincs internetem vezeték nélküli csatlakozáson keresztül?

    Mit tegyek, ha nem indul el a Vodafone Mediaboxom?

    Mit tegyek, ha elfelejtettem a Vodafone TV-hez tartozó PIN kódomat?

    Be van kapcsolva a Vodafone Mediabox, de nem látok képet a TV készüléket. Mit tehetek ilyenkor?

    Mit tegyek, ha nem tudok csatornát váltani?

    Mit tegyek, ha nem működik a távirányító?

    Miért nem érem el az összes csatornát?

    Elromlott a Vodafone Mediabox. Mit tegyek?

    Mit tegyek, ha csatlakozási hiba lép fel és a "Kérjük, ellenőrizd az internet kapcsolatot" hibaüzenetet látom?

    Mit tegyek, ha a TV készüléken látom a képet, de hang nem érkezik?

  • Számlázás

  • Szolgáltatások

  • Mobil Internet

  • Készülékek és eszközök

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz