Általános feltöltőkártyás kérdések
Vissza

Feltöltőkártyás előfizetéshez szükséges dokumentumok

Feltöltő kártyás előfizetést szeretnél kötni nálunk?

 

Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy 14 éves kor alatt nem köthető szerződés!

14 és 18 év között 365 naponta 1 szerződés köthető, melynek további feltételei az alábbiak:

  • aktiválásra kerül a Gyermekzár, és a Mobilvásárlás tiltás szolgáltatás, ami 18 éves korig nem törölhető.
  • 16 éves korig nem szerepelhet a tudakozóban az adott telefonszám.

(A fenti beállításokkal törvényi kötelezettségeknek teszünk eleget, amit a 3/2011. (IX. 26.) NMHH rendelet tartalmaz)

2017.01.01-től új törvényi szabályozás lépett életbe, mely meghatározza, hogy maximum 10 feltöltőkártyás előfizetői szerződéssel rendelkezhet egy magánszemély.

Szükséges dokumentumok:

A következő dokumentumokat hozd magaddal szerződéskötéshez, annak megfelelően, hogy az új Vodafone feltöltőkártyás előfizetést belföldi vagy külföldi magánszemély részére szeretnéd megkötni!

Magyar állampolgár:

  • Személyi igazolvány és lakcímkártya (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezel vagy változás történt a lakcímben a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest)
  • Elfogadható lakcímkártya mellé arcképes jogosítvány vagy útlevél is.

Külföldi állampolgár:

  • EU és EGT (Európai Gazdasági Térség) tagországok állampolgárai esetében: útlevél vagy személyi igazolvány.
  • EU-n és EGT-n kívüli országok állampolgárai esetében: útlevél.

Meghatalmazás

A személyes ügyintézés során elfogadunk meghatalmazást, az alábbiak szerint:

  • Közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett magánokiratot, amelyet az előfizető saját kezűleg aláírt és ezt két tanú aláírásával igazolta. Elfogadható a kézzel írt meghatalmazás tanúk nélkül is, abban az esetben, ha az ügyfél a teljes dokumentumot kézzel írja és azt saját kezűleg aláírja. Ebben az esetben a meghatalmazás bizonyító ereje megegyezik a nyomtatott és tanúkkal ellátott teljes bizonyító erejű magánokiratéval.
  • Fontos követelmény, hogy a meghatalmazás magyar nyelvű legyen!

Online felületen és a telefonos értékesítésen keresztül leadott megrendelést magánszemélyek esetében csak az veheti át, akinek a nevére szól az előfizetés, meghatalmazással nincs lehetőség a kiküldött csomag átvételére.

Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy szerződéskötésnél mindenképpen meg kell adnod egy email címet!

Hogyan kérhetem le aktuális egyenlegemet?

Feltöltőkártyás egyenleged az alábbiak szerint tudod lekérdezni:

  • Minden héten automatikusan küldünk egy SMS -t aktuális egyenlegedről díjmentesen* .
  • Díjmentesen látható a My Vodafone alkalmazás főoldalán, valamint az Online Ügyfélszolgálatra bejelentkezve az „Áttekintés” oldalon
  • A 171-es rövid szám felhívásával, ahol automata bemondással tájékoztatunk a még rendelkezésre álló összegről, a tarifacsomagról, hogy hány nap van még az egyenleg-felhasználási idő lejáratáig, valamint az előfizetés lejáratának dátumáig. A hívás után az információkat SMS-üzenetben is elküldjük az érintett telefonszámra. A hívás díját az aktuális tarifád normál percdíja szerint vonjuk le (Tuti esetén 19 Ft).
  • A 171-es telefonszámra SMS-t is küldhetsz:
    • FEI - aktuális egyenlegről, tarifacsomagról, és az egyenleg-felhasználási idő lejárati dátumáról küldünk válaszüzenetet. Az SMS díját az aktuális tarifád normál SMS díja szerint vonjuk le (Tuti esetén 19 Ft).
    • FUF - az utolsó 3 feltöltésének bónusszal növelt értékéről, annak/azoknak dátumáról küldünk információt SMS-ben. Az SMS díját az aktuális tarifád normál SMS díja szerint vonjuk le (Tuti esetén 19 Ft).

Feltöltőkártyás ügyfeleink hetente kapnak értesítést SMS üzenetben az aktuális egyenlegükről az azon a héten indított első fizetős hívás után. Csak abban az esetben kapják ezt meg, ha hívásukat fogadták. Az egy hét mindig az utolsó kiküldött SMS értesítéstől számolódik. Amennyiben adott héten nem indít ügyfelünk hívást, akkor nem kap SMS üzenetben értesítést. Minden egyes új SMS üzenet felülírja az előző hetit.

Mekkora egy új feltöltőkártyás előfizetés kezdőegyenlege?

Új feltöltőkártyás SIM-kártyád egyenlegén vásárláskor 0 forint van, ezért ha a vásárlás után hívást szeretnél indítani, akkor először fel kell tölteni az egyenlegedet.

Az egyenleg felhasználásának idejét feltöltéssel hosszabbíthatod meg, attól függően, hogy milyen  csomagban vagy. Egy rövid regisztrációt követően egyenlegedet díjmentesen tudod megnézni  Online ügyfélszolgálatunkon  keresztül.

A feltöltések után járó egyenleg-felhasználási időszak az adott tarifacsomag leírásában meghatározottak szerint módosul.

Instant SIM-kártya aktiválása

Aktiválás előtt ellenőrizd, hogy érvényes-e a kártyád felhasználhatósága! (Keresd a Kiadható dátumot a csomagoláson vagy a kártyán)

Amennyiben készüléket is vásároltál, akkor a készülék 15 jegyű IMEI számára is szükséged lesz, ami a doboz oldalán is megtalálható.

Személyes okmányaid (személyigazolvány vagy útlevél, vagy jogosítvány, és a lakcímkártya) készítsd elő, valamint szükséges egy e-mail cím is az aktiváláshoz.

Ha még nem választottál tarifacsomagot, akkor ezt az aktiválás közben is megteheted, ahol részletes leírást is találsz a csomagokról.

 

Személyes szerződéskötés nélkül, magadnak aktiválhatod kártyádat és ezt követően már használatba is veheted. Nyisd meg  aktiváló oldalunkat , készítsd magad elé a fenti adatokat és kezdődhet az aktiválás!

1. SIM kártya adatok megadása

Kezdésként szükség lesz a SIM kártyához tartozó telefonszámra, ami a plasztik kártya hátoldalán, a felső vonalkód alatt vagy a csomagoláson található. Szintén szükség lesz a hátoldalon lévő SIM kártya szám utolsó 4 számjegyére is,

ami az alsó vonalkód alatt található (893670-el kezdődő 20 jegyű számsor). Ha minden adatot megadtál, kattints a TOVÁBB gombra!

2. Személyes és fiók adatok megadása

A fent felsorolt személyes okmányaid alapján add meg pontosan a kért adatokat! Az állandó lakcím megadásánál kezdd az irányítószám beírásával, így a hozzá tartozó települést már beírja helyetted, vagy ha több tartozik alá, akkor egy

legördülő listából kiválaszthatod saját lakóhelyedet. Adj meg egy általad kiválasztott Ügyfélbiztonsági kódot, ami 4, 5 vagy 6 jegyű számsorból kell álljon. Utóbbi természetesen nem kötelező, erre később is lesz lehetőséged. Ha minden adatot megadtál, kattints a TOVÁBB gombra!

3. Tarifacsomag választás

Ennél a pontnál találsz részletes leírást a választható tarifacsomagokról. Ha döntöttél, az igényeidnek megfelelően válassz egyet! Ha minden adatot megadtál, kattints a TOVÁBB gombra!

4. Adatok ellenőrzése

Kérjük, itt figyelmesen nézd át személyes adataidat, mert ha eltérést találsz, itt még visszaléphetsz, hogy módosítsd. Ha hibás adatok kerülnek rögzítésre, akkor az aktiválás sikertelen lesz! Utolsó lépésként nyilatkozatokat találsz, melyek elfogadásáról nyilatkoznod szükséges. Ha minden adat egyezik, kérjük, kattints az AKTIVÁLÁS gombra!

Az aktiválás maximum időtartama 48 óra. Amint a folyamat befejeződött egy üdvözlő SMS-t küldünk neked.

Kártyádat aktiválhatod a 1270-en keresztül is.

Először is helyezd be a kártyát készülékedbe, kapcsold be, majd billentyűzd be a plasztik kártya hátoldalán található PIN1 kódot (ahhoz, hogy ezt lásd, kapard le a szürke részt a hátoldalon)! Ezután fel tudod hívni ügyfélszolgálatunkat a 1270-es számon. Ügyintézőnk néhány perc alatt aktiválja SIM kártyádat, ehhez a fent leírt adatokra lesz szükséged.

Ebben az esetben, az aktiváláshoz egy szóbeli szerződést szükséges megkötni, így a szerződést annak a nevére kötjük meg, aki felhívja az ügyfélszolgálatunkat.

Szerződést kötni, csak 18. életévét betöltött magyar állampolgár jogosult. Ha 14 és 18 életév közötti személy vagy, aki személyi igazolvánnyal rendelkezik, akkor törvényes képviselőd jelenlétében van lehetőséged feltöltőkártyás szerződést kötni, vagy nagykorú hozzátartozód telefonáljon be hozzánk!

Ezekre figyelj!

  • Csak abban az esetben aktiválható a kártya, ha arról a számról érkezik a hívás, amit aktiváltatni szeretnél.
  • Külföldi állampolgárok kizárólag személyesen köthetnek előfizetői szerződést.

Fontos: e-mail cím megadása nélkül nem tudjuk megkötni a szerződést. Ha nem rendelkezel saját e-mail fiókkal, hozz létre egyet, ahol a későbbiekben is tarthatjuk veled a kapcsolatot.

Milyen SMS-kódokkal válthatok feltöltőkártyás tarifacsomagot?

A feltöltőkártyás tarifacsomag váltásához az alábbi SMS-kódokat használhatod. A kódot a 1270-es telefonszámra küldheted el az érintett hívószámról, amely belföldről díjmentes.

Fontos, hogy a csomagváltás során a korábbi tarifához tartozó bónuszok elvesznek, az egyenleg azonban továbbra is megmarad a kártyán!

Tarifacsomag

SMS-kód

Tuti+

TV TUTI+

Tuti+Net 1GB

TV TUTI+NET1

Tuti+Net 5GB

TV TUTI+NET5

Tuti

TV TUTI

Tuti Net

TV TUTI majd a csomagváltás után HAVI1000

Tuti Net 5 GB

TV TUTI majd a csomagváltás után HAVI5000

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz