Új havidíjas előfizetés kötése
VisszaÉrtékesítési csoportunk telefonszámai
1401: bejövő értékesítési csatorna. Munkanapokon 08:00-21:00-ig, hétvégén 08:30-17:00-ig érhető el.
Az alábbi listában megtalálod az értékesítési csoportunk által, kimenő hívások lebonyolítására használt telefonszámokat:
- +36-70288-3355
- +36-70440-4450
- +36-70440-4451
- +36-70440-4452
- +36-70440-4453
- +36-70440-4454
- +36-70440-4455
- +36-70440-4456
- +36-70440-4457
- +36-70440-4458
- +36-70440-4459
- +36-70440-4460
- +36-70440-4461
- +36-70440-4462
- +36-70440-4466
- +36-70440-4467
- +36-70440-4468
- +36-70440-4469
- +36-70440-4470
- +36-70440-4471
- +36-70440-4472
- +36-70440-4473
- +36-70440-4474
- +36-70440-4475
- +36-70440-4476
- +36-70440-4477
- +36-70440-4478
- +36-70440-4480
- +36-70440-4481
- +36-70440-4482
- +36-70440-4483
- +36-70440-4484
- +36-70440-4485
- +36-70440-4486
- +36-70440-4488
- +36-70707-0857
- +36-70707-0859
- +36-70707-0920
- +36-70707-0921
- +36-70707-0922
- +36-70707-0929
A fenti telefonszámok visszahívhatók hétfőtől péntekig 09:00-17:00-ig.
Az alábbi listában megtalálod a vezetékes értékesítési csoportunk által, kimenő hívások lebonyolítására használt telefonszámokat:
- +36-1-510-0740
- +36-1-510-0741
- +36-1-510-0742
- +36-1-510-0743
- +36-1-510-0744
- +36-1-510-0745
- +36-1-510-0746
- +36-1-510-0747
- +36-1-510-0748
- +36-1-510-0749
- +36-1-510-0739
- +36-1-510-0103
- +36-1-510-0534
- +36-1-510-0669
- +36-1-510-0661
- +36-1-510-0506
- +36-1-296-2559
- +36-1-354-7912
- +36-1-358-6637
- +36-1-374-3842
- +36-1-434-7829
- +36-1-461-1543
- +36-1-510-0815
- +36-1-696-1481
- +36-1-881-2619
- +36-1-998-0163
Hogyan tudok havidíjas szerződést kötni a Vodafone-nál?
Előfizetői szerződést köthetsz kényelmesen otthonról a 1401 -es telefonszámunkon vagy az Online Shopunkon keresztül, személyesen pedig üzleteinkben.
Amennyiben havidíjas szerződést szeretnél nálunk kötni, az alábbi dokumentumokra van szükséged:
- személyi igazolvány (vagy útlevél, vagy új típusú jogosítvány)
- lakcímkártya
- és egy három hónapnál nem régebbi közüzemi számla (víz-, gáz- vagy villanyszámla), ami a lakcímkártyádon lévő címre szól – nem kell, hogy a te nevedre, csak az állandó címedre szóljon. A közüzemi számla helyett megfelel a három hónapnál nem régebbi vezetékestelefon-számla, kábeltévé- vagy internetszámla, illetve bankszámlakivonat is.
Emellett szükséged van egy E-mail címre is, mivel már nem papír, hanem elektronikus formában készítjük el a szerződésedet, melyet az általad megadott E-mail címre küldünk el.
Arra mindenképpen számítanod kell, hogy abban az esetben, ha havi díjas szerződés megkötésekor készüléket is vásárolsz egyösszegben vagy kamatmentes részletre, a vételár vagy a kezdőrészlet befizetésére kérünk (amennyiben nem 1 forintos kategóriában vagy 0 Ft kezdőrészlettel elérhető készüléket választasz).
Illetve ezen felül elképzelhető, hogy a szerződés megkötése előtt előleg befizetésére kérünk, ugyanis minden esetben hitelképességi vizsgálatot végzünk, de ezen összeget legfeljebb 3 befizetett számla kiegyenlítését követően jóváírjuk a számládon, és a jóváírást követően igénybe vett szolgáltatások díját – az előlegként befizetett összeg értékéig – folyamatosan beszámítjuk.
A szerződéskötés utáni első számlád tartalmazni fog a választott tarifacsomag kapcsán egy tört havidíjat (visszamenőleg a szolgáltatás bekapcsolásának napjától a számlázási időszak végéig), továbbá egy teljes havidíjat (a következő számlázási időszakra vonatkozóan), valamint tarifacsomagtól függően esetlegesen forgalmi díjakat.
Ha üzletünkben kötsz szerződést, akkor a helyszínen készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni, ha pedig az Online Shop -ban, vagy a 1401 -en kersztül rendeled meg, akkor szintén választhatsz, hogy bankkártyával kifizeted a webes felületen vagy utólag a futárnak fizeted ki.
Hol vásárolhatok új előfizetést?
Havidíjas és feltöltőkártyás csomagot akár telefonnal vagy anélkül is vásárolhatsz Online Shopunkban , a 1401-en illetve márkaüzleteinkben és viszonteladóinknál .
Keresd meg a hozzád legközelebbi Vodafone-üzletet vagy hívd a 1401-et, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Készülékárakról hol kapok tájékoztatást?
Aktuális lakossági és flottacsomagokhoz elérhető készülék árlistánkat IDE kattintva érheted el .pdf formátumban.
A készülékárainkról Online Shop-unkon keresztül is kaphatsz tájékoztatást, ahol külön tudsz szűrni telefonokra, tablet-ekre, modemekre, tartozékokra és tarifákra.
Amennyiben már tájékozódtál készülékek árait illetően vagy segítségre van szükséged a készülék kiválasztásában, akkor hívd a 1401-et. Kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Természetesen készülékvásárlás céljából felkeresheted üzleteink egyikét is.
Határozatlan idejű szerződést is köthetek?
Kapok kedvezményt, ha 2 éves szerződést írok alá és nem csak 1 évest?
Nem, kedvezmény nem jár. Amennyiben készüléket is szeretnél vásárolni, azt 2 éves szerződéssel tudod megtenni.
Amennyiben már megtaláltad a számodra megfelelő előfizetést vagy segítségre van szükséged a kiválasztásában, akkor hívd a 1401-et. Kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Szerződéskötés vagy hosszabbítás miatt üzleteinket is felkeresheted.
Mit tegyek, ha már megkötöttem az előfizetést, de nem vettem telefont és most szeretnék?
Az előfizetés megkötését megteheted készülékvásárlás nélkül vagy azzal együtt is. Abban az esetben, ha nem vásárolsz készüléket a szerződésed megkötésénél, akkor arra van utólag is lehetőséged egy számlazárást követően!
Az utólagos készülékvásárlást üzletünkben tudod megtenni. (Online Shopunkon keresztül egyes egyedi flottacsomagok esetén nem elérhető az utólagos készülékvásárlás lehetősége.)
A szerződésed a vásárlástól újra indul, újabb 24 hónapra. Illetve a SIM-kártyás havidíjad mellett egy készülék törlesztő részletet fizetsz majd 21 hónapon keresztül, ha nem egy összegben vásároltad meg a készüléket. Ebben az esetben előleg befizetését kérhetjük tőled, melynek összege előre nem megállapítható. Ezt az előleget később jóváírjuk neked a számládból.
Vehetek készüléket is 1 éves határozott idejű szerződéshez?
Készüléket 2 éves határozott idejű szerződés kötésével lehet vásárolni.
Amennyiben már megtaláltad a számodra megfelelő készüléket vagy segítségre van szükséged a készülék kiválasztásában, akkor hívd a 1401-et. Kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Természetesen üzleteinkben is lehetőséged van a szerződéskötésre.
Mi az a flotta és jár-e nekem?
A flotta egy nem publikus tarifacsomag, amely kedvezményes kondíciókat tartalmaz. Akkor tudod igénybe venni, ha a munkáltatód/szervezeted szerződésben áll a Vodafone-nal.
Ilyen esetben az érintett munkahely/szervezet flotta kapcsolattartójától tudsz érdeklődni a részletekről. Amennyiben elérhető az részedre, úgy akár családtagjaidat is bevonhatod és élvezheted a flottatagok közötti díjmentes beszélgetés előnyeit. További információkat itt találsz: https://www.vodafone.hu/telefonok-tarifak/tarifak/flotta
Flottás vagyok, én is csak 1 éves szerződést köthetek?
Igen, lakossági és flotta tarifákra is 1 éves határozott idejű szerződés köthető, ha nem vásárolsz készüléket előfizetésedhez.
Flottás előfizetésedet a 1401-en keresztül is megkötheted. Kollégáink készséggel várják a hívásodat hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívásod mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
A vásárláshoz szükséged lehet a flotta online kódjára és a flotta kapcsolattartó által kibocsátott érvényes igazolásra.
Szerződést flottacsomagban személyesen üzleteinkben is köthetsz, melyhez ne feledd magaddal vinni a kapcsolattartó által kiadott, érvényes igazolást sem.
Flottás vagyok, hol kaphatok információt az előfizetésemről?
Flottáddal kapcsolatban elsősorban azt javasoljuk, hogy fordulj kapcsolattartódhoz, vagy látogass el céged/intézményed belső weboldalára, de természetesen szívesen várunk Vodafone üzleteink egyikében, vagy készséggel állunk rendelkezésedre 1270-es (belföldi Vodafone hálózatból díjmentes) ügyfélszolgálati telefonszámunkon keresztül.
Fontos: új flottás előfizetéshez személyesen, online megrendelés vagy telefonos vásárlás esetén is szükséged van a flotta-igazolásra, vagy céges belépőkártyádra, amit ellenőrzünk. Szerződéshosszabbítás esetén viszont nincs szükséged újabb flottaigazolásra.
További általános információkat találsz flottás oldalunkon keresztül.
Mikor érdemes feltöltőkártyásról havidíjasra váltanom?
Már akkor is érdemes feltöltőkártyás előfizetésedet havidíjasra váltanod, ha havi rendszerességgel feltöltöd egyenlegedet, hiszen a számlás csomagok kedvezőbb hívás- és SMS-díjaival pénzt takaríthatsz meg, és szabadabban használhatod előfizetésedet.
Számod megtartásával, havidíjas előfizetésre történő váltáskor akár új készüléket is vásárolhatsz, a havidíjas ügyfelek számára elérhető, alacsonyabb áron.
Hogyan válthatok feltöltőkártyásról havidíjas előfizetésre?
Ha úgy döntöttél, hogy feltöltőkártyás csomagodat havidíjasként szeretnéd tovább használni, látogass el a www.vodafone.hu/havidijasravaltok oldalra, ahol megtalálsz minden lényeges, kapcsolódó részletet, illetve az Előfizetéseim oldalra történő bejelentkezés után pár kattintással válthatod kártyás előfizetésed havidíjasra, vagy hívd a 1401-et, illetve ellátogathatsz a hozzád legközelebb található márkaüzletünket vagy viszonteladónkat !
Számod megtartásával akkor köthetsz új havidíjas előfizetést, ha a feltöltőkártyás csomagot a Te neveden tartjuk nyilván, ezért ha jelenleg egy más nevéhez tartozó SIM-kártyát használsz, elsőként gondoskodnotok kell az előfizetés átírásáról, a Te nevedre.
A havidíjas csomagra váltáshoz ugyanazokat a dokumentumokat kell magaddal vinned, mint amelyeket egy teljesen új előfizetés kötésekor kérünk tőled.
A szerződés megkötésekor választhatod ki a neked legmegfelelőbb díjcsomagot, és eldöntheted, hogy szeretnél-e új készüléket vásárolni előfizetésedhez. Ne feledd, hogy kedvezményes árú készülék vásárlása esetén határozott idejű szerződést kell aláírnod!
A folyamat végeztével munkatársunktól egy új SIM-kártyát kapsz, mellyel már havidíjasként használhatod szolgáltatásainkat, feltöltőkártyás SIM-kártyádon pedig megszüntetjük a szolgáltatást, valamint a feltöltőkártyán megmaradt összeget átvezetjük a havidíjas előfizetésed egyenlegére.
Választhatok saját telefonszámot?
Amikor új előfizetést kötsz, díjmentesen választhatsz a munkatársaink által felajánlott telefonszámok közül. Attól eltérő, egyedi telefonszám választása nem lehetséges.
Online Shopunkon és a 1401-en keresztül kötött szerződések esetén a rendszerünk által felajánlott telefonszámok közül választhat.