Új havidíjas előfizetés kötése
VisszaÉrtékesítési csoportunk telefonszámai
1401: bejövő értékesítési csatorna. Munkanapokon 08:00-21:00-ig, hétvégén 08:30-17:00-ig érhető el.
Az alábbi listában megtalálja a vezetékes értékesítési csoportunk által, kimenő hívások lebonyolítására használt telefonszámokat:
- +36-1-461-1543
- +36-1-510-0815
- +36-1-696-1481
- +36-1-881-2619
- +36-1-998-0163
Készülékárakról hol kapok tájékoztatást?
Aktuális üzleti tarifacsomagjainkhoz elérhető készülék árlistánkat IDE kattintva érheti el .pdf formátumban az "Üzleti ügyfeleknek" fülre kattintva.
A készülékárainkról Online Shop-unkon keresztül is kaphat tájékoztatást, ahol külön lehet szűrni telefonokra, tablet-ekre, modemekre, tartozékokra és tarifákra.
Amennyiben sikerült készüléket választania, a megrendeléssel kapcsolatban hívja a 1401-es számunkat, vagy fáradjon be bármelyik üzletünkbe!
Hol vásárolhatok új előfizetést?
Havidíjas csomagot akár telefonnal vagy anélkül is vásárolhat Online Shopunkban , a 1401-en illetve márkaüzleteinkben és viszonteladóinknál .
Hívja a 1401-et, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívás mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Milyen iratok szükségesek az új előfizetéshez?
Vállalatok esetén:
- Eredeti cégbírósági bejegyző végzés vagy cégkivonat, amelynek tartalmaznia kell a cég nevét, a cégjegyzékszámot, az adószámot, a székhelyet, a telephelyet (ha van), a cégjegyzés módját és a cégjegyzésre jogosultak nevét. A végzésen és a cégkivonaton minden esetben lennie kell cégbírósági pecsétnek.
- Eredeti, közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírási címpéldány a cégjegyzésre jogosult részéről.
- A vállalat bankszámlaszáma
- Eredeti céges meghatalmazás a vásárlásra (ha nem a cégjegyzésre jogosult személy vagy személyek vannak jelen a vásárlásnál). A meghatalmazásnak konkrétnak kell lennie, azaz a Vodafone-nál történő előfizetői szerződéskötésre kell szólnia, amelyet a meghatalmazónak, a meghatalmazottnak és két tanúnak is alá kell írnia. Tartalmaznia kell ezenkívül mindkét fél személyes adatait (név, anyja leánykori neve, születési dátum, lakcím és személyi igazolvány száma) is.
-A szerződést aláíró személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy az útlevele és a lakcímkártyája, vagy a jogosítványa és a lakcímkártyája.
Egyéni vállalkozók esetén:
- Vállalkozói igazolvány.
- A vállalkozó személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy az útlevele és a lakcímkártyája, vagy a jogosítványa és a lakcímkártyája.
- Három hónapnál nem régebbi közüzemi számla (víz-, gáz- vagy villanyszámla), vagy kábeltévészámla, vagy internetszámla, vagy vezetékestelefon-számla, vagy bankszámlakivonat.
- Az egyéni vállalkozás bankszámlaszáma
Egyéb szervezetek (pl. egyesületek, alapítványok, iskolák, kórházak stb.) esetén:
- Szervezetbejegyzési határozat, aminek tartalmaznia kell a szervezet nevét, székhelyét, a képviseletre jogosult személy adatait és a kiállító szervezet pecsétjét.
- Eredeti bankszámlaszerződés vagy bankszámlakivonat (három hónapnál nem régebbi).
- Eredeti, közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírási címpéldány a képviseletre jogosult részéről.
- Eredeti céges meghatalmazás a vásárlásra (ha nem a cégjegyzésre jogosult személy vagy személyek vannak jelen a vásárlásnál). A meghatalmazásnak konkrétnak kell lennie, azaz a Vodafone-nál történő előfizetői szerződéskötésre kell szólnia, amelyet a meghatalmazónak, a meghatalmazottnak és két tanúnak is alá kell írnia. Tartalmaznia kell ezenkívül mindkét fél személyes adatait (név, anyja leánykori neve, születési dátum, lakcím és személyi igazolvány száma) is.
- A szerződést aláíró személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy útlevél és lakcímkártya, vagy jogosítvány és lakcímkártya.
Miként indíthatom el a számhordozásomat a Vodafone-hoz?
A számhordozás új előfizetés kötésével együtt valamint már meglévő előfizetés esetén is elvégezhető.
A számhordozáshoz fontos, hogy ne legyen a régi szolgáltatódnál lejárt számlatartozás, cégek esetében a céges adatok egyezzenek, valamint a kötbér elkerülése érdekében ne legyen hűség a hordozásra váró telefonszámon.
Amennyiben új előfizetés kötésén és számhordozáson gondolkozik, akkor hívja a 1401-et, mi segítünk a folyamat végrehajtásában. Kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívás mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.
Megtarthatom 20-as, 30-as, vagy 31-es számomat?
Mindegy, hogy feltöltőkártyás vagy havidíjas előfizetése van egy másik szolgáltatónál, mindenképpen megtarthatja 20-as, 30-as, vagy 31-es számát, ha új előfizetést vásárol nálunk.
Ehhez csak az kell, hogy az adatai megegyezzenek a régi szolgáltatódnál és a Vodafone-nál.
Ha havidíjas előfizetése számát szeretné megtartani, akkor ehhez be kell fizetnie az összes, már kiállított számláját is.
Ha meg szeretné tartani a számát, akkor ezt jelezze kollégánknak az új előfizetés megvásárlásakor!
Választhatok saját telefonszámot?
Amikor új előfizetést köt, díjmentesen választhat a munkatársaink által felajánlott telefonszámok közül. Attól eltérő, egyedi telefonszám választása nem lehetséges.
Online Shopunkon és a 1401-en keresztül kötött szerződések esetén a rendszerünk által felajánlott telefonszámok közül választhat.