Új havidíjas előfizetés kötése
Vissza

Készülékárakról hol kapok tájékoztatást?

Aktuális üzleti tarifacsomagjainkhoz elérhető készülék árlistánkat  IDE  kattintva érheti el .pdf formátumban az "Üzleti ügyfeleknek" fülre kattintva.

A készülékárainkról  Online Shop-unkon  keresztül is kaphat tájékoztatást, ahol külön lehet szűrni telefonokra, tablet-ekre, modemekre, tartozékokra és tarifákra.

Amennyiben sikerült készüléket választania, a megrendeléssel kapcsolatban hívja a 1401-es számunkat, vagy fáradjon be bármelyik üzletünkbe!

Hol vásárolhatok új előfizetést?

Havidíjas csomagot akár telefonnal vagy anélkül is vásárolhat  Online Shopunkban , a 1401-en illetve  márkaüzleteinkben és viszonteladóinknál .

Hívja a 1401-et, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívás mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.

Milyen iratok szükségesek az új előfizetéshez?

Vállalatok esetén:

- Eredeti cégbírósági bejegyző végzés vagy cégkivonat, amelynek tartalmaznia kell a cég nevét, a cégjegyzékszámot, az adószámot, a székhelyet, a telephelyet (ha van), a cégjegyzés módját és a cégjegyzésre jogosultak nevét. A végzésen és a cégkivonaton minden esetben lennie kell cégbírósági pecsétnek.

- Eredeti, közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírási címpéldány a cégjegyzésre jogosult részéről.

- A vállalat bankszámlaszáma

- Eredeti céges meghatalmazás a vásárlásra (ha nem a cégjegyzésre jogosult személy vagy személyek vannak jelen a vásárlásnál). A meghatalmazásnak konkrétnak kell lennie, azaz a Vodafone-nál történő előfizetői szerződéskötésre kell szólnia, amelyet a meghatalmazónak, a meghatalmazottnak és két tanúnak is alá kell írnia. Tartalmaznia kell ezenkívül mindkét fél személyes adatait (név, anyja leánykori neve, születési dátum, lakcím és személyi igazolvány száma) is.

-A szerződést aláíró személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy az útlevele és a lakcímkártyája, vagy a jogosítványa és a lakcímkártyája.

Egyéni vállalkozók esetén:

- Vállalkozói igazolvány.

- A vállalkozó személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy az útlevele és a lakcímkártyája, vagy a jogosítványa és a lakcímkártyája.

- Három hónapnál nem régebbi közüzemi számla (víz-, gáz- vagy villanyszámla), vagy kábeltévészámla, vagy internetszámla, vagy vezetékestelefon-számla, vagy bankszámlakivonat.

- Az egyéni vállalkozás bankszámlaszáma 

Egyéb szervezetek (pl. egyesületek, alapítványok, iskolák, kórházak stb.) esetén:

- Szervezetbejegyzési határozat, aminek tartalmaznia kell a szervezet nevét, székhelyét, a képviseletre jogosult személy adatait és a kiállító szervezet pecsétjét.

- Eredeti bankszámlaszerződés vagy bankszámlakivonat (három hónapnál nem régebbi).

- Eredeti, közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírási címpéldány a képviseletre jogosult részéről.

- Eredeti céges meghatalmazás a vásárlásra (ha nem a cégjegyzésre jogosult személy vagy személyek vannak jelen a vásárlásnál). A meghatalmazásnak konkrétnak kell lennie, azaz a Vodafone-nál történő előfizetői szerződéskötésre kell szólnia, amelyet a meghatalmazónak, a meghatalmazottnak és két tanúnak is alá kell írnia. Tartalmaznia kell ezenkívül mindkét fél személyes adatait (név, anyja leánykori neve, születési dátum, lakcím és személyi igazolvány száma) is.

- A szerződést aláíró személyi igazolványa és lakcímkártyája (amennyiben új típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik, vagy változott a lakcím a régi típusú személyi igazolványban szereplőhöz képest), vagy útlevél és lakcímkártya, vagy jogosítvány és lakcímkártya.

Miként indíthatom el a számhordozásomat a Vodafone-hoz?

A számhordozás új előfizetés kötésével együtt valamint már meglévő előfizetés esetén is elvégezhető.

A számhordozáshoz fontos, hogy ne legyen a régi szolgáltatódnál lejárt számlatartozás, cégek esetében a céges adatok egyezzenek, valamint a kötbér elkerülése érdekében ne legyen hűség a hordozásra váró telefonszámon.

Amennyiben új előfizetés kötésén és számhordozáson gondolkozik, akkor hívja a 1401-et, mi segítünk a folyamat végrehajtásában. Kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére hétfőtől péntekig 8:00-tól 20:00 óráig, hétvégén 8:30-tól 17:00 óráig. A hívás mobilhálózatokból díjmentes, vezetékes hálózatból 49 Ft/perc.

Megtarthatom 20-as, 30-as, vagy 31-es számomat?

Mindegy, hogy feltöltőkártyás vagy havidíjas előfizetése van egy másik szolgáltatónál, mindenképpen megtarthatja 20-as, 30-as, vagy 31-es számát, ha új előfizetést vásárol nálunk.

Ehhez csak az kell, hogy az adatai megegyezzenek a régi szolgáltatódnál és a Vodafone-nál.

Ha havidíjas előfizetése számát szeretné megtartani, akkor ehhez be kell fizetnie az összes, már kiállított számláját is.

Ha meg szeretné tartani a számát, akkor ezt jelezze kollégánknak az új előfizetés megvásárlásakor!

Választhatok saját telefonszámot?

Amikor új előfizetést köt, díjmentesen választhat a munkatársaink által felajánlott telefonszámok közül. Attól eltérő, egyedi telefonszám választása nem lehetséges.

Online Shopunkon és a 1401-en keresztül kötött szerződések esetén a rendszerünk által felajánlott telefonszámok közül választhat.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz