Ügyintézés
Vissza

Költözés után kérhetem a szolgáltatásom áttelepítését? Ez jár valamilyen plusz költséggel?

Mikor van lehetőség átírásra? Milyen költséggel jár?

Több szolgáltatásom is van, de csak egyet szeretnék szüneteltetni. Erre is van lehetőség?

Módosítható a szerződésem?

A Vodafone vezetékes szolgáltatásoknál használt My Vodafone azonosító ugyanaz, mint a My Vodafone alkalmazás használt azonosító?

Mi szükséges a szerződéskötéshez?

A személyi okmányokon kívül milyen azonosítókra lesz még szükségem, ha üzletben szeretném az ügyeimet intézni?

Mit tegyek, ha valamilyen hiba miatt nem működik a szolgáltatás?

Mi történik a szerződés megkötése után?

Mennyi időre kötöm a határozott idejű szerződést?

Ha nem tudom sem a My Vodafone azonosítómat, sem a személyes jelszavamat, hogyan tudok üzletben ügyeket intézni?

A lakás tulajdonosa megszüntetheti a szerződést az albérlő helyett?

Külföldi ügyfélként köthetek szerződést?

Van lehetőségem a következő helyeken számlát fizetni: OTP ATM, Immedio, Relay?

Köthetek meghatalmazással szerződés?

Be tudom fizetni a számlámat az üzletben kártyával?

Azonos címre hány előfizetés köthető?

Be tudok lépni a My Vodafone alkalmazásba a vezetékes My Vodafone azonosítómmal?

Albérlőként köthetek szerződést?

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz