Ügyintézés
VisszaKöltözés után kérhetem a szolgáltatásom áttelepítését? Ez jár valamilyen plusz költséggel?
Szolgáltatásaidat abban az esetben tudjuk átköltöztetni, amennyiben:
- az eddig előfizetett szolgáltatásod az új címeden is elérhető az eredeti technológiával, paraméterekkel
- és nincs lejárt számlatartozásod.
Ha a fenti feltételek adottak, a számládon terhelésre kerül az áthelyezés díja, de egyéb plusz díjat nem számolunk fel.
Amennyiben az igénybe vett szolgáltatás költöztetése nem megoldható, elképzelhető, hogy vezetékes szolgáltatásodat más paraméterekkel tudjuk biztosítani az új címeden. Ezzel kapcsolatban hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1401-es telefonszám 3-mas menüpontjában, mely díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról.
TV szolgáltatás esetén a rögzített felvételek és beállítások elvesznek, a Vodafone Mediaboxot pedig vissza kell adnod, és az új címre új Mediabox kerül kihelyezésre.
Mikor van lehetőség átírásra? Milyen költséggel jár?
Az átírásra akkor van lehetőség, ha minden számla kiegyenlítésre került.
Az átírás egy egyszeri díjjal jár, melyet a jogutódnak kell megtérítenie, erről bővebben a Vodafone Lakossági Vezetékes ÁSZF 2-es számú Díjszabás melléklet 3.1 pontjában tájékozódhatsz. Ez a díj az átírás utáni első számlán jelenik majd meg. Ezután a számlázás változatlanul, a korábbiak szerint történik.
Több szolgáltatásom is van, de csak egyet szeretnék szüneteltetni. Erre is van lehetőség?
Módosítható a szerződésem?
A Vodafone vezetékes szolgáltatásoknál használt My Vodafone azonosító ugyanaz, mint a My Vodafone alkalmazás használt azonosító?
Mi szükséges a szerződéskötéshez?
A szerződéskötés alapfeltétele, hogy az adott címen elérhető legyen szolgáltatásunk. Ezen felül a személyes adataidra, okmányaidra valamint egy aktív e-mail címre lesz szükség. Bérelt ingatlan esetén, a tulajdonos hozzájárulása is szükséges a szolgáltatás létesítéséhez. Erről bővebben itt olvashatsz.
A szerződést az általad megadott e-mail címre küldjük el neked, ezzel is védve környezetünket.
A személyi okmányokon kívül milyen azonosítókra lesz még szükségem, ha üzletben szeretném az ügyeimet intézni?
A My Vodafone azonosítódra és a személyes jelszavadra lesz az okmányaidon kívül szükség.
Amennyiben ezeket nem találod, vagy elfelejtetted ide kattintva tájékozódhatsz, hogyan tudod ilyenkor megoldani az ügyintézést.
Mit tegyek, ha valamilyen hiba miatt nem működik a szolgáltatás?
Ha hibát tapasztalsz, hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, mely belföldi hálózatból díjmentesen hívható. A hibát nyilvántartásba vesszük és maximum 72 órán belül kijavítjuk. A nyilvántartásba vételről és a megoldásról külön-külön tájékoztatunk.
Amennyiben az Internet szolgáltatással kapcsolatban lép fel hiba, Vodafone mobilelőfizetéseiden aktiváljuk a Wi-Fi pótló opciót: nem hagyjuk, hogy szolgáltatás nélkül maradj!
A Wi-Fi pótló opció az aktiválást követő 3. nap éjfélig biztosítja számodra az internetet a Vodafone-os mobil szolgáltatáscsomagod havidíjában foglalt adatforgalomra irányadó, azonos feltételekkel, mely nem osztható.
A következő Vodafone mobil tarifacsomagok nem jogosultak az opcióra:
- korlátlan adatforgalmat tartalmazó Red tarifacsomagok,
- Előre Fizető (feltöltőkártyás) tarifacsomagok,
- Kid Gyerekóra és Senior Okosóra tarifák,
- Internet tarifacsomagok.
Amennyiben bármely jogosult előfizetésen legalább 5 aktív kiegészítő adatopció található, abban az esetben egy kiegészítő adatopció lemondása szükséges a Wi-Fi pótló opció aktiválásához az adott előfizetésen.
Mi történik a szerződés megkötése után?
A szolgáltatásod sikeres létesítéséhez először a Magyar Telekom technikusa fog kimenni az általad megadott címre. Erre azért van szükség, mert ő biztosítja, hogy a megfelelő kábelek rendelkezésre álljanak a Vodafone technikusa számára.
Ezt követően a Vodafone technikusa már gond nélkül üzembe tudja helyezni a szolgáltatásodat.
Éppen ezért, először a Magyar Telekom, majd a Vodafone fog telefonon felkeresni, hogy időpontot egyeztessen veled a létesítéshez.
Amennyiben további kérdések merülnek fel benned ezzel kapcsolatban, az itt található létesítési kisokosunk segíthet kiigazodni a témában, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 1401-es telefonszám 3-mas menüpontjában, mely díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról.
Mennyi időre kötöm a határozott idejű szerződést?
Ha nem tudom sem a My Vodafone azonosítómat, sem a személyes jelszavamat, hogyan tudok üzletben ügyeket intézni?
A lakás tulajdonosa megszüntetheti a szerződést az albérlő helyett?
Külföldi ügyfélként köthetek szerződést?
Igen, külföldi állampolgárok is köthetnek szerződést. Ebben az esetben az alábbi dokumentumok bemutatására van szükség:
- EU és EGT tagországok állampolgárai esetében: útlevél vagy személyi igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya
- EU-n és EGT-n kívüli országok állampolgárai esetében: útlevél, tartózkodási engedély és lakcímet igazoló dokumentum.
Van lehetőségem a következő helyeken számlát fizetni: OTP ATM, Immedio, Relay?
Köthetek meghatalmazással szerződés?
Be tudom fizetni a számlámat az üzletben kártyával?
Be tudok lépni a My Vodafone alkalmazásba a vezetékes My Vodafone azonosítómmal?
A vezetékes My Vodafone azonosítód nem egyezik meg az alkalmazáshoz szükésges azonosítóddal, így azzal nem fogsz tudni belépni. Ide kattintva tájékozódhatsz még arról, mi a különbség a két azonosító között.