Ügyintézés
VisszaMilyen ügyfélszolgálati telefonszámon tudok ügyet intézni vezetékes szolgáltatásaim kapcsán?
Mi történik a My UPC Business profilommal? Újra kell regisztrálnom?
A My UPC Business szolgáltatásait ezentúl MyVodafone néven a MyVodafone menüpont alatt tudja igénybe venni a régi felhasználó nevével és jelszavával. Kattintson a weboldal jobb felső sarkában a MyVodafone ikonra), válassza az otthoni szolgáltatás opciót és adja meg a megszokott felhasználó nevet és jelszavát.
Mi történik a UPC különböző közösségi média oldalával? Megszűnik?
A UPC Facebook, instagram, Twitter és YouTube oldala megszűnik, azonban a Facebook követői bázist automatikusan áttesszük a Vodafone facebook oldalára, ahol a jövőben tájékozódhat vezetékes és mobil ajánlatainkról. A többi csatorna esetén erre nincs lehetőség, így javasoljuk, hogy a jövőben kövesse a Vodafone-t ezeken a közösségi média felületeken.
Ezentúl Vodafone üzletben is tudok vezetékes szolgáltatást vásárolni vagy meglévő szolgáltatásommal kapcsolatban ügyet intézni?
Ezentúl egy belépéssel tudom intézni a vezetékes és mobil szolgáltatásaimat a My Vodafone alatt?
Melyik levelezési címen léphetek kapcsolatban üzleti vezetékes, illetve mobil szolgáltatásom kapcsán?
A upc.hu megszűnik?
A upc.hu jelenlegi formájábn megszűnik, a jövőben a Vodafone.hu alatt lesz megtalálható aktuális vezetékes szolgáltatás ajánlataink és információ termékeinkről, szolgáltatásainkról. Az átállást megkönnyítendő upc.hu link beírása esetén a Vodafone vezetékes szolgáltatások főoldala található.