1401
Vissza

Mivel kapcsolatban tudom keresni a 1401-et?

Minden értékesítéssel kapcsolatos ügyintézésben tudnak segíteni a kollégák: új lakossági, flotta, kisvállalkozási szerződéskötés (készülékkel vagy anélkül), feltöltőkártya előfizetéssé alakítása, szerződéshosszabbítás, tarifaváltás.

Mikor érhetem el a 1401-et?

Kollégáink munkanapokon 8:00 és 20:00 között hétvégén 8:30 és 17:00 között érhetőek el.

 

Mennyibe kerül, ha felhívom a 1401-et?

A 1401-es szám díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról, magyarországi vezetékes hálózatból pedig 49 forint/percért.

 

Hol aktiváltathatom az online vásárolt SIM kártyámat?

Az online kiszállított SIM-kártyákat inaktív állapotban, biztonsági szolgáltatástiltással szállítjuk. A biztonsági tiltást a weboldalon  https://shop.vodafone.hu/postactivation  vagy a1270-es telefonszámot felhívva lehet törölni az előfizetésről.

 

Hol érdeklődhetek az online rendelésemmel kapcsolatban?

Online leadott rendeléssel kapcsolatban a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon tud érdeklődni.

Van-e hitelképességi vizsgálat 1401-en?

Igen, 1401-en leadott rendelések elküldése után minden új előfizetői szerződéskötés hitelképességi vizsgálaton esik át.

 

Kaphatok-e előleget, ha 1401-en vásárolok új előfizetést?

Igen, a szerződéskötés során állapíthat meg a rendszer előleget.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz