E-számla/e-Pack
Vissza

Mik az E-számla előnyei?

  • Elektronikus számláidat a  www.vodafone.hu/e-szamla  oldalon az E-számla rendszerben nézheted meg. Ez azt jelenti, hogy bárhol bármikor elérheted a számláidat, csak internet kapcsolat szükséges hozzá.
    Sőt, a számláidat az E-számla rendszerben 3-5 nappal hamarabb megkapod, mintha a postaládádba kérnéd őket!
  • Az E-számla rendszerben biztonságban vannak a számlaadataid, mert a belépéshez telefonszámod mellett az általad megadott Vodafone Saját Fiók jelszavadat kérjük.
  • Ha elkészült az új számlád, díjmentes SMS-ben és e-mailben is értesítünk.
  • Egy évig őrizzük meg elektronikus számláidat az E-számla felületen, így a számlák kényelmes és helytakarékos tárolását is megoldjuk helyetted.
  • Sárga csekk és postai sorban állás helyett az E-számla rendszerből indított online fizetéssel is kifizetheted a számláidat. A leggyorsabban a  www.vodafone.hu/szamlabefizetes  oldalon tudod kiegyenlíteni a számládat. Ezen kívül a számlád banki átutalással (bankfiókból vagy internet bankingon keresztül), OTP ATM automatáknál is könnyen kifizetheted, de kérhetsz csoportos beszedési megbízást is.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen évente több tucat oldalnyi papírt spórolhatunk meg vele és ezzel fák életét mentjük meg!

Hogyan válthatok E-számlára?

Erre legegyszerűbben az  E-számla oldalon  van lehetőséged, ahol először is regisztrálnod kell. A regisztráció lépései:

  1. Add meg mobilszámodat, ügyfélbiztonsági kódodat és adj meg egy tetszőleges jelszót (amely a Saját Fiók jelszavad lesz).
  2. Ezután ellenőrizzük az ügyfélbiztonsági kódodat, majd a megadott telefonszámra küldünk egy egyszer használatos SMS-jelszót, amelyet a regisztráció megerősítéséhez kell beírnod. A jelszó hat számjegyből áll, és biztosítja, hogy illetéktelen személyek ne élhessenek vissza az adataiddal.
  3. Ezt követően add meg az e-mail címedet és a mobilszámot, amelyre a későbbiekben havonta elküldhetjük az értesítést, ha új számlád érkezik.

Fontos tudnod, hogy ha E-számlára váltasz, akkor készpénzfizetési megbízást (vagyis csekket) már nem igényelhetsz (amíg E-számla szolgáltatásod aktív, de természetesen bármikor visszaválthatsz).

E-számlás vagyok, hogyan tudok belépni?

  • Belépés : Ha már E-számlás ügyfelünk vagy, telefonszámod és Vodafone Saját Fiók kódod segítségével tudsz belépni E-számla rendszerünkbe a  www.vodafone.hu/eszamla  oldalon.
  • A regisztrációt követő első számlazárásodkor elkészült számla már elektronikus számla lesz, amit az E-számla rendszerben megtekinthetsz és le is tölthetsz.
  • Ha új E-számlád készült, SMS-t és e-mailt is küldünk róla, ami után a rendszerbe bejelentkezve láthatod az aktuális számlád. Értesítési adataidat az "Adatok módosítása" menüpontban ellenőrizheted és meg is változtathatod.

E-számla felületen hol találom meg a számláimat?

Az „Elektronikus számlák” menüpont alatt eddigi E-számláidat találod felsorolva legfeljebb egy évre visszamenőleg (ha már egy éve E-számlás ügyfelünk vagy).

Ha most regisztráltál E-számlára és még nem volt a regisztrációd óta számlazárásod, akkor itt még nem fogsz látni számlákat. Az első számlazárásod után viszont már itt találod az elkészült elektronikus számlát.

Az egyes számlák végösszege már ebben a nézetben is látszik a könnyebb áttekinthetőség kedvéért. Innen akár több számlát is befizethetsz egyszerre.  Ehhez jelöld ki a befizetni kívánt számlákat (kattints a jelölőnégyzetbe előtte), majd pedig kattints a „Kijelölt számlák befizetése” gombra.

Innen egyenesen a  Számlabefizetés  oldalunkra kerülsz, ahol a telefonszámodat és a befizetendő összeget már megjelenítettük. Természetesen mindkettőt lehetőséged van módosítani.

A kártyás online fizetés az OTP Bank biztonságos fizetés oldalán keresztül történik. Befizetésedről igazoló SMS-t is küldünk.

A megjelenítendő számlákat több szempont szerint szűrheted a bal oldali menü alatt található keresőablak segítségével. A keresőt E-dokumentumaid szűréséhez is használhatod.

Az E-számla rendszerben háromféle számla letöltésre van lehetőség:

  • PDF : Ez az E-számla legegyszerűbben áttekinthető verziója, ugyanolyan, mint a papír alapú számla. Saját használatra javasolt, ez nem a hiteles számla, csupán egy másolat, amely bármikor könnyen megnyitható Adobe Readerrel. Legkönnyebben ebben a formátumban tudod a számlád tartalmát megnézni.
  • XML : Ez a verzió az adóhatóság által meghatározott adatformátumban tartalmazza az aktuális számla adatait. Ha könyvelni szeretnéd a számládat, ez a verzió néhány kattintással betölthető a könyvelőszoftverekbe.
  • ZIP : Egy tömörített fájl, mely tartalmazza a hiteles E- számlát, az .x132 és az .xml kiterjesztésű fájlok együtteseként. Ezek a fájlok tartalmazzák az adóhivatal által előírt digitális aláírást és időbélyeget, amelyek biztosítják annak hitelességét (ami az SDX FREE M2 szoftverrel ellenőrizhető). A ZIP fájl tartalmazza még a számlát PDF formátumban is.

E-számla felületen hol találom meg a hívásrészletezőimet?

E-számlásként a hívásrészleteződet díjmentesen biztosítjuk számodra, melyet – a számládhoz hasonlóképpen – PDF formátumban tudsz megtekinteni. Az E-számla felület bal oldali menüsorában találhatod a “Hívásrészletezők” pontot, amelyen belül kiválaszthatod, hogy melyik számlához tartozó hívásrészletezőt szeretnéd megtekinteni.

Mennyi ideig érhetem el az elkészült E-számláimat?

A regisztrációd utáni első számlától kezdve minden E-számlát egy évig tárolunk a rendszerben. Vagyis miután kiállítottuk a számládat, azt 12 hónapon keresztül bármikor megnyithatod és letöltheted az  E-számla felületről .

Javasoljuk, hogy készíts biztonsági mentést a számláidról!

Miután E-számlára váltottam, mikor érkezik az első elektronikus számlám?

A regisztrációd után már az első számlazáráskor E-számla készül, vagyis papírszámla helyett már elektronikus számlát fogsz kapni. Amint új számlád érkezik, a regisztrációkor megadott e-mail címedre, illetve telefonszámodra, automatikusan értesítést küldünk.

Hogyan tudom a számlaértesítő adataim módosítani?

Telefonszám:

Az új e-számláról szóló értesítő SMS-t kívánságod szerint bármilyen belföldi mobilszámra ki tudjuk küldeni.

Ha szeretnéd módosítani az értesítési telefonszámodat, lépj be az  E-számla  oldalra, ahol az Adatok módosítása menüpontban megadhatod a kívánt értesítési számot.

E-mail cím:

Ha szeretnéd módosítani az új e-számlák értesítési e-mail címét, lépj be az  E-számla  oldalra, ahol az Adatok módosítása menüpontban megadhatod a kívánt e-mail címet.

Mi az e-Pack?

Az  e-Pack  tarifacsomagok kedvezményes előfizetési díjat biztosítanak, ha vállalod, hogy számládat elektronikus formában állítjuk ki, és azt határidőre, elektronikus csatornán fizeted be. Ha ezek közül bármelyik feltételt nem teljesíted, következő számládban a tarifádnak megfelelő e-Pack nem teljesítési díjat terhelünk.

A tétel mellett azt is feltüntetjük, hogy melyik feltételt nem sikerült teljesítened, hogy legközelebb elkerülhesd a díj számlázását.

Mi minősül elektronikus fizetési csatornának?

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz