E-számla/e-Pack
Vissza

Mik az E-számla előnyei?

  • Elektronikus számláit a  www.vodafone.hu/e-szamla  oldalon az E-számla rendszerben nézheti meg. Ez azt jelenti, hogy bárhol bármikor elérheti a számláit, csak internet kapcsolat szükséges hozzá.
    Sőt, a számláit az E-számla rendszerben 3-5 nappal hamarabb megkapja, mintha a postaládába kérné őket!
  • Az E-számla rendszerben biztonságban vannak a számlaadatai, mert a belépéshez telefonszáma mellett az Ön által megadott jelszavát kérjük.
  • Ha elkészült az új számlája, díjmentes SMS-ben és e-mailben is értesítjük.
  • Egy évig őrizzük meg elektronikus számláit az E-számla felületen, így a számlák kényelmes és helytakarékos tárolását is megoldjuk.
  • Sárga csekk és postai sorban állás helyett az E-számla rendszerből indított online fizetéssel is kifizetheti a számláit. A leggyorsabban a  www.vodafone.hu/szamlabefizetes  oldalon tudja kiegyenlíteni a számláját. Ezen kívül a számláját banki átutalással (bankfiókból vagy netbankon keresztül), OTP ATM automatáknál is könnyen kifizetheti, de kérhet csoportos beszedési megbízást is.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen évente több tucat oldalnyi papírt spórolhatunk meg vele és ezzel fák életét mentjük meg!

Hogyan válthatok E-számlára?

Erre legegyszerűbben az  E-számla oldalon  van lehetősége, ahol először is regisztrálnia kell. A regisztráció lépései:

  1. Adja meg mobilszámátt, ügyfélbiztonsági kódját és adjon meg egy, a kritériumoknak megfelelő tetszőleges jelszót (amely a Saját Fiók jelszava lesz).
  2. Ezután ellenőrizzük az ügyfélbiztonsági kódot, majd a megadott telefonszámra küldünk egy egyszer használatos SMS-jelszót, amelyet a regisztráció megerősítéséhez kell beírnia. A jelszó hat számjegyből áll, és biztosítja, hogy illetéktelen személyek ne élhessenek vissza az adataival.
  3. Ezt követően adja meg az e-mail címét és a mobilszámát, amelyre a későbbiekben havonta elküldhetjük az értesítést, ha új számlája érkezik.

Fontos tudnia, hogy ha E-számlára vált, akkor készpénzfizetési megbízást (vagyis csekket) már nem igényelhet (amíg E-számla szolgáltatása aktív, de természetesen bármikor visszaválthat).

E-számlás vagyok, hogyan tudok belépni?

  • Belépés : Ha már E-számlás ügyfelünk, akkor telefonszáma és Vodafone Saját Fiók jelszava segítségével tud bejelentkezni E-számla rendszerünkbe a  www.vodafone.hu/eszamla  oldalon.
  • A regisztrációt követő első számlazárásodkor elkészült számla már elektronikus számla lesz, amit az E-számla rendszerben megtekinthet és le is tölthet.
  • Ha új E-számla elkészült, SMS-t és e-mailt is küldünk róla, ami után a rendszerbe bejelentkezve láthatja az aktuális számlát. Értesítési adatait az "Adatok módosítása" menüpontban ellenőrizheti és meg is változtathatja.

E-számla felületen hol találom meg a számláimat?

Az „Elektronikus számlák” menüpont alatt eddigi E-számláit találja meg legfeljebb egy évre visszamenőleg (ha már egy éve E-számlás ügyfelünk).

Ha most regisztrál E-számlára és még nem volt a regisztráció óta számlazárás, akkor itt még nem fog látni számlákat. Az első számlazárás után azonban már itt találja az elkészült elektronikus számlát.

Az egyes számlák végösszege már ebben a nézetben is látszik a könnyebb áttekinthetőség kedvéért. Innen akár több számlát is befizethet egyszerre.  Ehhez jelölje ki a befizetni kívánt számlákat (kattintson a jelölőnégyzetbe előtte), majd pedig kattintson a „Kijelölt számlák befizetése” gombra.

Innen egyenesen a  Számlabefizetés  oldalunkra kerül, ahol a telefonszámot és a befizetendő 

összeget már megjelenítettük. Természetesen mindkettőt lehetősége van módosítani.

A kártyás online fizetés az OTP Bank biztonságos fizetés oldalán keresztül történik. A befizetésről igazoló SMS-t is küldünk.

Az E-számla rendszerben háromféle számla letöltésre van lehetőség:

  • PDF : Ez az E-számla legegyszerűbben áttekinthető verziója, ugyanolyan, mint a papír alapú számla. Saját használatra javasolt, ez nem a hiteles számla, csupán egy másolat, amely bármikor könnyen megnyitható Adobe Readerrel. Legkönnyebben ebben a formátumban tudja a számla tartalmát megnézni.
  • XML : Ez a verzió az adóhatóság által meghatározott adatformátumban tartalmazza az aktuális számla adatait. Ha könyvelni szeretné a számlát, ez a verzió néhány kattintással betölthető a könyvelőszoftverekbe.
  • ZIP : Egy tömörített fájl, mely tartalmazza a hiteles E- számlát, az .x132 és az .xml kiterjesztésű fájlok együtteseként. Ezek a fájlok tartalmazzák az adóhivatal által előírt digitális aláírást és időbélyeget, amelyek biztosítják annak hitelességét. A ZIP fájl tartalmazza még a számlát PDF formátumban is. 

E-számla felületen hol találom meg a hívásrészletezőimet?

E-számlásként a hívásrészleteződet díjmentesen biztosítjuk Önnek, melyet – a számlához hasonlóképpen – PDF formátumban tud megtekinteni. Az E-számla felület bal oldali menüsorában találja meg a “Hívásrészletezők” pontot, amelyen belül kiválaszthatja, hogy melyik számlához tartozó hívásrészletezőt szeretné megtekinteni.

Mennyi ideig érhetem el az elkészült E-számláimat?

A regisztráció utáni első számlától kezdve minden E-számlát egy évig tárolunk a rendszerben. Vagyis miután kiállítottuk a számlát, azt 12 hónapon keresztül bármikor megnyithatja és letöltheti az  E-számla felületről .

Javasoljuk, hogy készítsen biztonsági mentést a számláiról!

Miután E-számlára váltottam, mikor érkezik az első elektronikus számlám?

A regisztráció után már az első számlazáráskor E-számla készül, vagyis papírszámla helyett már elektronikus számlát fog kapni. Amint új számlája érkezik, a regisztrációkor megadott e-mail címre, illetve telefonszámra automatikusan értesítést küldünk.

Hogyan tudom a számlaértesítő adataim módosítani?

Telefonszám:

Az új e-számláról szóló értesítő SMS-t bármilyen belföldi mobilszámra ki tudjuk küldeni.

Ha szeretné módosítani az értesítési telefonszámot, lépjen be az  E-számla  oldalra, ahol az Adatok módosítása menüpontban megadhatja a kívánt értesítési számot.

E-mail cím:

Ha szeretné módosítani az új e-számlák értesítési e-mail címét, lépjen be az  E-számla  oldalra, ahol az Adatok módosítása menüpontban megadhatja a kívánt e-mail címet.

Mi az e-Pack?

Az  e-Pack  tarifacsomagok kedvezményes előfizetési díjat biztosítanak, ha vállalja, hogy számláját elektronikus formában állítjuk ki, és azt határidőre, elektronikus csatornán fizeti be. Ha ezek közül bármelyik feltételt nem teljesíti, a következő számlában a tarifádnak megfelelő e-Pack nem teljesítési díjat terhelünk.

A tétel mellett azt is feltüntetjük, hogy melyik feltételt nem teljesítette, hogy legközelebb elkerülhesse a díj számlázását.

Mi minősül elektronikus fizetési csatornának?

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz