Feltöltőkártyás adategyeztetés
Vissza

Feltöltőkártyás adategyeztetés. Mi ez, mikor kell elvégezni?

Mi az adategyeztetés?

Törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetés minden magyarországi mobilszolgáltatónál érinti a feltöltőkártyás ügyfeleket.

Mikor szükséges elvégezni az adategyeztetést?

Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség. A határidő elmulasztása a feltöltőkártyás előfizetés törlésével jár, melyet követően az adott feltöltőkártyához új szerződés megkötése szükséges. Mi minden segítséget megadunk az ügymenet hatékony véghez viteléhez. 

Kapok értesítést a feltöltőkártyás adategyeztetés előtt?

Igen, hetekkel a SIM-kártyák lejárati ideje előtt SMS-ben vagy telefonon értesítjük ügyfeleinket, és emlékeztetjük az adategyeztetési kötelezettségükre, amely személyesen az üzletekben, online a https://www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon, vagy a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon keresztül is elvégezhető. Fontos, hogy az érintett ügyfeleket többször is értesítjük az adategyeztetési határidő közeledtére.

Korábban is elvégezhető a feltöltőkártyás adategyeztetés?

Nem, a feltöltőkártyás ügyfeleknek adategyeztetés miatt csak akkor kell felvennie velünk a kapcsolatot, ha kaptak értesítést SMS-ben vagy telefonon. Korábban az adategyeztetés elvégzése nem lehetséges, kizárólag az értesítés után.

Hol végezhető el az adategyeztetés?

Az értesítést követően javasoljuk, hogy az adategyeztetést a honlapunkon, a https://www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon végezd el elkerülve a sorban állást, vagy az esetleges várakozást. Természetesen minden üzletünkben és a nap 24 órájában hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon is segítséget adunk az adategyeztetés elvégzéséhez.

Az adataim helyesek, mégsem fogadja el a felület. Mi lehet a gond?

A https://www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon megadott adatok helyességét a Belügyminisztérium adatbázisából kérdezzük le. Amennyiben valamilyen eltérés van a megadott, és a Belügyminisztérium adatbázisában rögzített adatok között, abban az esetben javasoljuk, hogy egyeztesd le az okmányon szereplő információkat bármelyik okmányirodában. Fontos, hogy kizárólag abban az esetben lesz sikeres az adategyeztetés, ha a Belügyminisztérium adatbázisa alapján a bevitt adatok egyeznek.

Ideiglenes személy igazolvánnyal is elvégezhető az adategyeztetés?

Nem, ebben az esetben nem lesz sikeres az adategyeztetés. Kérjük, hogy várd meg, amíg megkapod a végleges igazolványod, vagy ha van, akkor használhatod útleveled vagy jogosítványod is az adategyeztetéshez.

Riasztóban, kapunyitóban, vagy egyéb fixen szerelt helyen van a kártya. Így nem kapom meg az ellenőrző SMS-t.

Ha a kártya a te neveden van, és nem tudod kiszerelni kérjük keress fel minket valamelyik üzletünkben, mivel az SMS azonosítás így nem megoldható. Ha a kártya nem a te neveden van, akkor mindenképpen szükséges kiszerelni ahhoz, hogy az azonosítás megtörténhessen.

Nem tudom, hogy az én nevemen van-e a kártya. Így is elvégezhetem az adategyeztetést?

Igen. Ebben az esetben – ha az eredeti tulajdonos nem jelentkezik ügyfélszolgálatunkon, és kéri a folyamat leállítását – a kártya átkerül a nevedre. Miután a telefonszámot átírtuk a nevedre, akkor a szerződésed is elküldjük.

Nincs e-mail címem, kötelező megadni azt is az adategyeztetéshez?

Ha te, mint tulajdonos végzed el az adategyeztetést, és adataidban nem volt változás a legutóbbi egyeztetés vagy szerződéskötés óta, akkor nem szükséges e-mail címet megadni. Azonban ha te csak a használója vagy a kártyának, és úgy egyezteted adataid, akkor kötelező egy e-mail cím megadása, ugyanis arra a címre fogjuk kiküldeni a szerződésed. Ha nem rendelkezel e-mail címmel, akkor javasoljuk egy ingyenes e-mail szolgáltatónál történő regisztrációt.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz