Hívásszolgáltatások
Vissza

Mi az a Hívásértesítő, mennyibe kerül, hogy aktiválhatom és törölhetem?

Ha előfizetéseden aktív a hívásértesítő szolgáltatás, egy SMS-t kapsz arról, hogy ki, mikor és hányszor hívott téged, amíg nem voltál elérhető. Az SMS-t csak akkor tudjuk elküldeni, ha a hívó fél engedélyezte hívószáma kijelzését.

A hívásértesítő aktiválásához küldd a  HE  kódot SMS-ben a 1270-re. A szolgáltatást lemondani a 1270-re küldött  XHE  kóddal tudod SMS-üzenetben.

Fontos! A hívásértesítő szolgáltatás kizárólag akkor küld Neked SMS-t, ha nem voltál elérhető, tehát például ha ki volt kapcsolva, vagy lefedettségi területen kívül volt a készüléked és ezalatt hívtak Téged. Ha éppen hívásban voltál, és azalatt volt egy másik bejövő hívásod, akkor ezt nem kapod meg a hívásértesítő SMS-sel. Erre a Hívásvárakoztatás szolgáltatásunk tud neked segítséget nyújtani.

A Hívásértesítő szolgáltatás díjmentes.

Hogy kapcsolhatom ki a saját telefonszám küldését?

A saját telefonszám küldésének lehetőségét a legegyszerűbben telefonod menüje segítségével állíthatod be, rendszerint a Beállítások menüben, a hívásbeállítások alatt.

A telefonszámod elküldését emellett központilag is letilthatod, ha a 1270-es számra SMS-ben az  XHK  kódot elküldöd. Ezt követően, ha felhívsz valakit, akkor még abban az esetben sem láthatja a telefonszámodat, ha egyébként a telefonod menüjében a saját számod kijelzését állítottad be.

Ha a számod kijelzésének tiltását fel szeretnéd oldani, küldd a  HK  kódot SMS-ben a 1270-re.

A telefonszám elküldésének engedélyezését és tiltását a tárcsázás során is beállíthatod az alábbiak szerint.

  • Saját szám elküldésének tiltása: a hívott szám elé írd be a #31# kódot (például #31#+36701234567) és indítsd a hívást.
  • Saját szám elküldésének engedélyezése: a hívott szám elé írd be a *31#  kódot (például #31#+36701234567) és indítsd a hívást.

Hívástartás és hívásvárakoztatás. Mire jó ez a két szolgáltatás?

Ha éppen beszélsz a mobilodon, de közben fel kell hívnod valakit, akkor a  Hívástartás sal ezt anélkül megteheted, hogy a folyamatban lévő hívást megszakítanád. Ehhez a telefonod megfelelő utasításával tartásba teheted az aktív hívást, és már tárcsázhatod is az új számot. A két beszélgetés között válthatsz is a megfelelő gombokkal anélkül, hogy bármelyiket megszakítanád.

Hívásvárakoztatás sal akkor is fogadhatsz hívást, ha éppen beszélsz a mobilodon. A hívó fél hagyományos kicsörgést hall, ha olyankor hív téged, amikor éppen mással beszélsz, téged pedig hangjelzés figyelmeztet az újabb bejövő hívásra. Az új beszélgetés fogadásához az éppen folyamatban lévő hívást sem szükséges megszakítanod, csak tartásba teheted azt.

A Hívástartást és a Hívásvárakoztatást alapszolgáltatásként biztosítjuk, és díjmentesek, a funkciókat pedig telefonod menüjében kapcsolhatod be.

A Hívástartás esetében ne feledd, hogy amennyiben mindkét folyamatban lévő hívást te kezdeményezted, akkor azokat külön-külön számlázzuk a tarifacsomagod díjszabása szerint!

A Hívástartás és a Hívásvárakoztatás használatáról részletes információt készüléked használati útmutatójában találhatsz.

Hogyan állíthatok be hívásátirányítást? Hogy kapcsolhatom ki? Milyen típusú hívásátirányítások vannak?

Hívásátirányítás t alapszolgáltatásként biztosítjuk, így külön opciót nem kell megrendelned hozzá.

Az átirányításokat legegyszerűbben a telefonod menüje segítségével állíthatod be, melyhez részletes útmutatót készüléked használati utasításában találhatsz.

Az átirányítást ezen kívül hálózati – úgynevezett MMI - kódok segítségével is elvégezheted. Ehhez a tárcsázóban az alábbi kódot kell beütnöd:

**átirányítási kód*céltelefonszám# , végezetül pedig a hívásindítás gomb. (Például: **21*+36701234567)

Az alábbi átirányítása kódokat használhatod:

- Minden bejövő hívás:  21

- Bejövő hívások, ha a telefonod foglalt:  67

- Bejövő hívások, ha nem veszed fel a telefonodat:  61

- Bejövő hívások, ha nem vagy elérhető:  62

Az átirányítások törlését szintén elvégezheted telefonod menüjéből. Ha hálózati kóddal szeretnél átirányítást törölni, azt az alábbiak szerint teheted meg:

##002# , hívásindítás gomb - az összes aktív átirányítás törléséhez

##átirányítási kód#  - egy kívánt aktív átirányítás törléséhez.

Hívásátirányítás  segítségével az alábbi bejövő hívások átirányítására van lehetőség:

- Minden bejövő hívás

- Bejövő hívások, ha a telefonod foglalt

- Bejövő hívások, ha nem veszed fel a telefonodat

- Bejövő hívások, ha nem vagy elérhető

A bejövő SMS-ek és MMS-ek nem irányíthatók át.

Minden átirányított hívást számlázunk előfizetéseden, feltöltőkártyás díjcsomag esetében ugyanazzal a percdíjjal, amellyel a tarifacsomagod alapján a céltelefonszámot hívod.

Havidíjas előfizetések esetében a belföldi, nem emelt díjas irányokba történő átirányításért percenként bruttó 50 forintot számlázunk (a számlázás 1 perces egységekben történik), egyéb irányok esetén az adott tarifacsomag hívásirányainak megfelelően történik az árazás.

Hogyan indíthatok konferenciabeszélgetést?

A konferenciahívás során a hívó féllel együtt legfeljebb 6 résztvevő folytathat közös telefonbeszélgetést.

Ahhoz, hogy ilyen hívásokat indíthass, meg kell rendelned a Konferenciabeszélgetés szolgáltatást, melyet legegyszerűbben  Online ügyfélszolgálatunkon  tehetsz meg. A szolgáltatás tarifacsomagodtól függően havidíjhoz kötött, melyről a díjszabásból tájékozódhatsz.

Konferenciahívás indításához az alábbiakat kell tenned:

- Hívd fel az első partnert, majd tedd tartásba a hívást

- Tárcsázd a következő telefonszámot, és kapcsold össze a két aktív hívást konferenciabeszélgetéssé

- A fenti művelet megismétlésével vonhatsz be további feleket a beszélgetésbe.

A konferenciahívás költségei a hívást indító félnél jelennek meg. A beszélgetésben részt vevő valamennyi fél felé indított hívásokat kiszámlázzuk.

 

A konferenciahívás szolgáltatás feltöltőkártyás ügyfeleink számára nem elérhető.

Mi az a Hangposta, és hogy működik?

A Hangposta egy hagyományos üzenetrögzítőhöz hasonlít. Ha felhívnak, de nem vagy elérhető, akkor a Hangpostával üzenetet hagyhatnak a postafiókodban. Ha új üzenet érkezik a hangpostafiókodba, akkor küldünk egy SMS-t a mobilodra. A hangüzeneteket a 170-es számon hallgathatod meg. A hangposta hívásának díja egyes tarifáknál eltérő lehet. A hangposta hívás percdíja feltöltőkártyás ügyfeleink számára 35 Ft / perc.

Ezekben az esetekben ilehet irányítani a hangpostára a hívást:

- Nincs válasz (ha nem veszi fel)

- Foglalt

- Nem elérhető (ha ki van kapcsolva a telefon, lefedetlen területen tartózkodik, stb.)

- Feltétel nélkül (minden hívás átirányítása)

Külső hálózatból a +36 70 9090170-es számot hívhatod fel (a beazonosítás a mobilszám+postafiók száma+hangposta kódszámmal történik).

Lehetőség van közvetlen, tehát a tulajdonos felhívása nélküli üzenethagyásra is a +36 70 9090777-es telefonszámon (meg kell adni a telefonszám utolsó kilenc számjegyét az üzenethagyáshoz).

Lehetséges-e hívásszűrést beállítani, hogy bizonyos telefonszámok ne tudjanak felhívni?

Szolgáltatói oldalról adott telefonszámokra való hívásszűrést nem tudunk aktiválni . Egyes készülékek technikai beállításai ezt lehetővé tehetik számodra. Erről a készülék gyártójánál kaphatsz bővebb felvilágosítást.

Ha okostelefonnal rendelkezel, akkor az alkalmazás áruházakból telepíthető hívásszűrő alkalmazás, amely akár telefonszámonkénti beállításokat is támogat.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz