Információk
Vissza

Hogyan pótolható a SIM-kártya?

Márkaüzleteinkben vagy viszonteladóinknál kérhetsz új SIM-kártyát, amivel ismét használhatod a régi számodat. A SIM-kártya pótlásának díja 2 500 forint, amennyiben a kártya elveszett, ellopták, a felhasználó megrongálta, vagy egyszerűen csak másikat kérsz. A pótlás díját feltöltőkártyásként a helyszínen, havidíjasként a következő számlában kell befizetned.

Ha meghibásodás, vagy készülékváltás miatt van szükséged új SIM-kártyára, akkor a csere költsége 1 forint.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a SIM-kártyához tartozó PIN- vagy PUK-kódot?

Az eredeti PIN- és PUK-kódokat azon a műanyag kártyán találod meg, amely a SIM-kártyádat tartalmazta vásárláskor. Ha elfelejtetted a kódokat, és a plasztikkártya sincs meg, akkor az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre:

  • Ha korábban már regisztráltál Online Ügyfélszolgálatunkba, lépj be és az "Ügyintézés" "PIN és PUK kód lekérdezés" menüpontban lekérdezheted a SIM-kártyához tartozó eredeti kódokat.
  • Az eredeti kódokat a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon keresztül is lekérdezheted, ehhez az előfizetés azonosítása szükséges.

Mit tegyek, ha elvesztettem vagy ellopták a telefonomat?

Ha a készülékkel együtt a SIM-kártyád is elveszett, akkor mielőbb hívd fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk a hívószámod és ügyfélbiztonsági kódod megadása után letiltja a SIM-kártyádat, így azt más nem használhatja. Az Ügyfélszolgálatot Vodafone hálózaton belül a 1270-es, más hálózatból a +36-1-288-1270-es számon érheted el.

A SIM-kártya pótlását üzleteinkben kérheted a kapcsolódó díj ellenében.

Lehetőséged van az elveszett készülék IMEI-szám alapján történő letiltására is, így a telefont egyik magyarországi mobilszolgáltató hálózatán sem lehet majd használni. Ezt üzleteinkben kérheted a megfelelő nyilatkozat kitöltésével. A letiltáshoz olyan dokumentumot kell bemutatnod, ami igazolja, hogy a készülék a tiéd (például vásárlási számla, jótállási jegy vagy szerződés).

Mit tegyek, ha találtam egy telefont/tabletet/router-t/SIM-kártyát?

Amennyiben találsz egy telefont, tabletet, router-t vagy SIM-kártyát, kérjük, hogy a területileg illetékes önkormányzatnál add le. Segítségedet előre is köszönjük!

Haláleset bejelentése

Engedje meg, hogy kifejezzük őszinte részvétünket!

Elhunyt előfizetőnk adatainak megadásával kérheti az előfizetői szerződések díjmentes felbontását.

Kérjük, az ügyintézéshez szíveskedjen előkészíteni a halotti anyakönyvi kivonatot is!

Az adatokat egy külön erre a célra létrehozott  oldalon  rögzítheti, és azokat 2 munkanapon belül feldolgozzuk. Munkatársunk a megadott értesítési telefonszámon felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Kérhetem az előfizetés szüneteltetését? Mennyi ideig kérhetem, és mennyi a díja?

Feltöltőkártyás előfizetés előfizetés esetén nem kérhető a szüneteltetés.

Havidíjas előfizetésed szüneteltetését kizárólag a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon kérheted, amely belföldről, a Vodafone hálózatán belül díjmentesen hívható.

Lehetőséged van megadni, hogy meddig szeretnéd szüneteltetni az előfizetésedet. Ebben az esetben az általad megadott időpontban automatikusan visszakapcsoljuk azt.

Ha nincs határozott idejű szerződés érvényben előfizetéseden (határozatlan idejű a szerződésed), akkor legalább 1 hónapra, de legfeljebb 12 hónapra, érvényben lévő határozott idejű szerződés esetén legfeljebb 6 hónapra kérheted a felfüggesztést.

Természetesen korábban is kérheted a visszakapcsolást a 1270-es telefonszámunkon keresztül, azonban ha korábban nem kéred, akkor a határidő leteltét követően automatikusan visszakapcsoljuk előfizetésed. A visszakapcsolás napjától kedve ismét számlázunk a tarifacsomagodnak megfelelően.

A szüneteltetés ideje alatt havidíjad 27%-át számíthatjuk fel SIM-kártyánként, de ennek számlázásától jelenleg eltekintünk.

Fontos, hogy határozott idejű szerződés ideje alatt a szerződésed a szüneteltetésben töltött napok számával meghosszabbodik.

Mi az az ügyfélbiztonsági kód? Mit tegyek, ha elfelejtettem? Meg lehet változtatni?

Az ügyfélbiztonsági kód egy 4, 5 vagy 6 jegyű számsor, amit a SIM-kártya vásárlásakor vagy aktiválásakor kell megadnod. A kódot feltüntetjük az eredeti szerződésen is, így ott bármikor ellenőrizheted. A telefonos és az online ügyfélszolgálaton történő ügyintézéshez minden esetben szükséges megadnod.

Amennyiben nincs meg az ügyfélbiztonsági kódod, természetesen mi akkor is segítünk. Ebben az esetben érdemes ellátogatod üzleteink egyikébe és személyi igazolványod azonosító-számának megadásával kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.

Az aktuális ügyfélbiztonsági kódot 1270-es telefonszámunkon, és az Online Ügyfélszolgálaton is megváltoztathatod, amelyhez a jelenlegi és az új kód megadása szükséges. Ha nem emlékszel az ügyfélbiztonsági kódodra, akkor annak módosítása az online felületen nem lehetséges. Ebben az esetben telefonos ügyfélszolgálatunkon, és üzleteink egyikében tudunk a segítségedre lenni. A módosításhoz személyes adataidra lesz szükség, így kérjük, vidd a személyes ügyintézéshez magaddal személyi igazolványod és lakcímkártyádat is!

Az ügyfélbiztonsági kód módosításának díja a 1270-es ügyfélszolgálatunkon vagy üzleteinkben bruttó 250 forint, az Online Ügyfélszolgálaton keresztül díjmentes.

Megszűnt a szerződésem, és túlfizetésem keletkezett. Hogyan kérhetem vissza?

Mind feltöltőkártyás, mind havidíjas előfizetés esetén a megmaradt egyenleg illetve a túlfizetés összegét kérésre visszautaljuk.

Feltöltőkártyás előfizetés esetén

A kártyán megmaradt összeg a szerződés felbontása (például számhordozás, vagy a rendelkezési idő lejárta) után 1 évig kérhető vissza. A megmaradt összeget annak utaljuk vissza, aki előfizetőként szerepel rendszereinkben. A visszautalás ügyfélszolgálatunkon keresztül kérhető a telefonszám, a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kód, és egy bankszámlaszám megadásával.

Havidíjas előfizetés esetén

Ha a szerződésbontás után a végelszámoló számlán negatív előjelű összeg szerepel a Számla oldal Egyenlegközlő információk rész Fizenető összesen sorában, akkor az túlfizetés, így visszaigényelhető. 

A visszautaláshoz szükséges formanyomtatványt itt töltheted le: Visszautalási nyilatkozat

A dokumentumot a szamlaleigazolas.hu@vodafone.com címre küldheted be.

A visszautalást ügyfélszolgálatunkon keresztül is kérheted. Ebben az esetben kérjük, add meg megszüntetett előfizetésed azonosítóját (telefonszám vagy számlafizető azonosító), ügyfélbiztonsági kódodat, valamint pontos nevedet és bankszámlaszámodat vagy levelezési címedet, ahova visszautalhatjuk a fennmaradó összeget!

Lehetséges a készülék IMEI-számának tiltása és a tiltás törlése?

Amennyiben készüléket ellopják vagy elvesztetted, akkor kérheted az IMEI-számának tiltását. Ebben az esetben a készülék nem fog tudni magyarországi szolgáltatók hálózatára feljelentkezni.

A készülék letiltása személyesen, díjmentesen kérhető bármely Vodafone értékesítési ponton, hitelesített formanyomtatvány kitöltésével. Abban az esetben, ha rendőrségi feljelentést szeretnél tenni, akkor nem célszerű IMEI-tiltást kérni, mert akkor a rendőrség nem tudja keresni a készüléket.

A tiltást az IMEI tiltólistára helyezési kérelem dokumentum kitöltésével üzleteinkben kérheted.

Ha megtaláltad a készüléket, akkor kérheted az IMEI-tiltás feloldását. Ebben az esetben fontos, hogy a tiltás feloldását kizárólag az kérheti, aki korábban a tiltás aktiválását kérte. A feloldás ugyan úgy üzleteinkben kérhető az IMEI tiltólistáról levételi kérelem kitöltésével.

Magánszemély esetén az ügyintézéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • Hitelesített formanyomtatvány eredetiben
  • A készülék tulajdonjogát igazoló okmány (másolat is elegendő) ami lehet: előfizetői szerződés, vagy adásvételi, vagy jótállási jegy, számla, vagy rendőrségi feljelentés (készülék eltulajdonításáról)
  • Személyazonosításra alkalmas okmány: személyi igazolvány vagy rendőrségi feljelentés (személyazonosságot igazoló okmányok eltulajdonításáról)

Kérhetem a jelenlegi telefonszámom megváltoztatását?

Feltöltőkártyás előfizetésed telefonszámának megváltoztatását nem kérheted.

Havidíjas előfizetés esetén a telefonszám cseréjét bármikor kérheted a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy üzleteink egyikében. A számcsere díja bruttó 7000 forint, amelyet a módosítás után lezárt számlában számlázunk majd.

Milyen SMS kódokkal tudok szolgáltatásokat rendelni, módosítani feltöltőkártyásként?

Az alábbiakban láthatod, hogy az egyes szolgáltatásokat milyen SMS-kódokkal rendelheted meg, esetleg mondhatod le. Az SMS-kódokat a 1270-es telefonszámra küldheted, mely belföldről díjmentes. Egyes szolgáltatásokért azonban díjat számlázunk, amelyet a válaszüzenet megküldésekor terhelünk egyenlegeden.

Egyéb szolgáltatás Megrendelés Lemondás
Adatforgalom AT XAT
Adatopciók státusza NET -

Mobil adatforgalmad nem csak a készülékeden engedélyezheted vagy tilthatod, hanem kérheted annak központi tiltását is az  AT  SMS-kóddal. A mobilinternet visszakapcsolását az  XAT  SMS-kóddal kérheted, ha korábban kérted annak kikapcsolását.

NET  kód SMS-ben való elküldését követően információt kapsz a meglévő tarifád mellé vásárolt adatopciód státuszáról SMS-ben.

Külföldi telefonhasználat (roaming)

Szolgáltatások

 Megrendelés

Lemondás 

 Státusz

Roaming külföldön

ROA

XROA

SROA

Roaming üdvözlő SMS

SMSBV

XSMSBV

 -

A roaming szolgáltatás biztosítja azt, hogy előfizetésed külföldön is használhasd. Mielőtt külföldre utazol érdemes még belföldön ellenőrizned, hogy a szolgáltatás valóban aktív-e az előfizetéseden. Fontos, hogy ha nem aktív a roaming szolgáltatás az előfizetéseden, akkor külföldről nem tudod elküldeni a megrendeléshez szükséges SMS-kódot.

A Roaming üdvözlő SMS szolgáltatásunkkal a külföldi szolgáltató hálózatához csatlakozva SMS-ben információt küldünk az adott szolgáltatónál elérhető díjszabásra vonatkozóan. Külföldi út előtt érdemes  honlapunkon  tájékozódnod az egyes országokban elérhető szolgáltatásokról, és azok díjairól!

Tarifacsomag váltása

Vodafonet Tuti tarifára váltás

TV TUTI

Vodafone Tuti+ tarifára váltás

TV TUTI+

Vodafone Tuti+ Net 1 GB tarifára váltás

TV TUTI+NET1

Vodafone Tuti+ Net 5 GB tarifára váltás

TV TUTI+NET5

 

Feltöltőkártyás tarifacsomagod módosítását bármikor kérheted SMS-ben is. A váltás során egyenleged nem vész el, azonban a korábbi tarifacsomaghoz biztosított kedvezményeket töröljük. Max tarifacsomagok esetén pedig a szolgáltatás díját 30 naponta vonjuk le egyenlegedből.

A feltöltőkártyás tarifacsomagjainkról bővebben  honlapunkon  kapsz tájékoztatást.

Egyenleglekérdezés

Egyenleglekérdezés  - a 171-es számra szükséges küldened 

IEGYENLEG, vagy FEI kód

Az SMS-kóddal az aktuális egyenlegedre vonatkozó információkat küldjük meg SMS-ben neked. A szolgáltatás díja bruttó 49 Ft/alkalom.

Egyéb szolgáltatások

Szolgáltatások

Megrendelés

Lemondás

Státusz

Hangposta

HP

XHP

SHP

Hívásértesítő szolgáltatás

HE

XHE

SHE

Hívószám kiküldése

HK

XHK

SHK

Bejövő emelt díjas SMS-ek tiltása

XMT

-

SMT

Emelt díjas hívások és SMS-ek tiltása

EHT

 -

SEHT

SMS bónuszok státusza

ISMS

 -

 -

Percbónuszok státusza

IPERCEK

 -

 -

Utolsó feltöltések lekérdezése

FUF

 -

 -

Kedvenc 3 szám 

K3 701234567 709876543 706543210

 XK3

 -

Kedvenc 3 szám módosítása

MK3 701234567 709876543 706543210

-

-

Számlainformáció  SMS angolul

(nem lehet visszaállítani)

ENG

 -

 -

Hangposta : a szolgáltatás az üzeneteidet rögzíti, amíg te mással beszélsz vagy telefonod kikapcsolt állapotban van. Ez a szolgáltatás a SIM-kártyád aktiválásakor automatikusan bekapcsol, további teendőd csupán akkor van vele, ha le szeretnéd mondani, esetleg lemondás után újra bekapcsolni.

Hívásértesítő : ha ez a szolgáltatás aktív, akkor SMS-ben értesítünk azokról a nem fogadott hívásokról, amik akkor érkeztek, mikor telefonod nem volt elérhető állapotban.

Hívószám küldése : ha aktív ez a szolgáltatás, akkor a telefonszámod látható a fogadó fél telefonján. Ha kikapcsolod, akkor az, akit felhívsz, nem látja a számod.

Bejövő emelt díjas SMS-ek tiltása : az XMT kód 1270-es számra való elküldésével letiltod a bejövő emelt díjas SMS-eket és hívásokat. Ez a szolgáltatás a SIM-kártyád aktiválásakor automatikusan bekapcsol – tehát alapértelmezetten tiltjuk a bejövő emelt díjas SMS-eket -, további teendőd csupán akkor van vele, ha engedélyezni, esetleg az engedélyezés után ismét tiltani szeretnéd azt.

Emelt díjas hívások és SMS-ek tiltása : a szolgáltatás a SIM-kártyád aktiválásakor automatikusan bekapcsol, további teendőd csupán akkor van vele, ha le szeretnéd mondani, esetleg lemondás után újra bekapcsolni.

SMS- és percbónuszok lekérdezése : bármikor lekérdezheted, hogy mennyi SMS-t és percet használhatsz fel szabadon a bónuszaidból. A lekérdezés díja bruttó 49 Ft.

Utolsó feltöltések lekérdezése: az utolsó feltöltésed összegéről kapsz információt SMS-ben.

Kedvenc 3 szám lekérdezése : ha a Vodafone Kedvenc tarifacsomagot használod, akkor a K3 kóddal tudod kérdezni a 3 regisztrált Kedvenc számodat.

Számlainformáció  SMS angolul  (nem lehet visszaállítani): a szolgáltatás megrendelését követően a jövőben angol nyelven küldjük meg a számlainformációd.

Feltöltőkártyás internetes opcióinkról, valamint a hozzájuk tartozó SMS-kódokról  ITT  találsz bővebb információt.

Milyen SMS kódokkal tudok szolgáltatásokat rendelni, módosítani havidíjas előfizetéssel?

A legfontosabb kódok listája a következő:

Szolgáltatások

Megrendelés

Lemondás

Státusz

E-számla

ESZAMLA

-

-

Roaming

ROA

XROA

SROA

Saját telefonszám lekérdezése

-

-

SZAM

Hangposta

HP

XHP

SHP

Hívásértesítő

HE

XHE

SHE

Hívószám küldés

HK

XHK

SHK

Adatroaming limit: 2 480,31 forintos limit

LIMIT3

XLIMIT3

-

Adatroaming limit: 14 055,12 forintos limit

LIMIT17

XLIMIT17

-

Adatroaming limit: 57 874,02 forintos limit

LIMIT70

LIMIT70

-

Roaming üdvözlő SMS

SMSBV

XSMSBV

 

 

Az alábbi SMS-kódokkal van lehetőség bizonyos szolgáltatások tiltására:

Szolgáltatások

Tiltás kódja

Engedélyezés kódja

Státusz

Bejövő emelt díjas SMS-ek tiltása

XMT

-

SMT

Emelt díjas hívások és SMS-ek tiltása

EHT

-

SEHT

Adatforgalom

AT

XAT

-

Milyen ügyeket intézhetek meghatalmazással?

Meghatalmazással szinte bármilyen ügyet intézhetsz a Vodafone-nál!

Új számlás előfizetői szerződés megkötéséhez közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyezett meghatalmazást fogadunk el. Más ügy intézéséhez olyan magánokiratot is elfogadunk, amelyet az előfizető saját kezűleg aláírt, és ezt két tanú aláírásával igazolta.

Mind a két esetben fontos, hogy a meghatalmazás magyar nyelvű legyen!

A magánokirati meghatalmazáson mindenféleképpen tüntesd föl a következőket:

  • két tanú
  • sajátkezű aláírás
  • pontos megnevezése annak, hogy mire szól a meghatalmazás
  • a meghatalmazott, a meghatalmazó, és a tanúk esetében is megadandó adatok:
  • anyja neve
  • születési idő  
  • személyi igazolvány száma   
  • állandó lakcím

 

Javasoljuk (de nem kötelező), hogy a maghatalmazáson add meg, meddig érvényes a dokumentum.

Az általunk előre összeállított meghatalmazás innen letölthető: Meghatalmazás magánszemélyek részére

Az alábbi esetekben azonban nem lehetséges meghatalmazással az ügyintézés:

  • új lakossági havidíjas szerződéskötés magánokirattal (közjegyző által ellenjegyzett meghatalmazást ebben az esetben elfogadunk)
  • meglévő szerződés ráutaló magatartásúra történő módosítása (közjegyző által ellenjegyzett meghatalmazást ebben az esetben elfogadunk)
  • havidíjas szerződéshez tartozó telefonszám hordozása
  • előfizetői jogviszony átírása
  • készülék hálózati zár feloldása (függetlenítés)
  • Online Shop-on és a 1401-en keresztül rendelt csomag átvétele

Hogyan adhatom át az előfizetésemet másnak? Mennyi a díja?

Amennyiben a havidíjas előfizetésedet másnak szeretnéd átadni, az egy tulajdonjog átruházással lehetséges. Ennek első feltétele, hogy ne legyen lejárt számlatartozásod.

Az átíráshoz elegendő az új tulajdonosnak felkeresnie értékesítési pontunkat, ha az átadó fél már hiánytalanul kitöltötte a kapcsolódó lemondó nyilatkozatot. A nyilatkozatot ide kattintva töltheted le.

Mivel aki átveszi az előfizetést, egy új szerződést köt nálunk, ezért az átruházásnál elkérünk Tőle egy teljes havidíjat előre, illetve hitelképességi vizsgálaton esik át, aminek fejében további előleget kérhetünk. Az átírással nem módosítjuk a szerződés lejárati dátumát, hacsak nem hosszabbítasz is például készülékvásárlás esetén. Fontos, hogy ha olyan szerződést veszel át, ahol készülékbiztosítás is van, akkor azt töröljük. Az átruházás egyszeri díja az átvevő fél első számlájában fog jelentkezni. 

Havidíjas előfizetés esetében az átírás díja bruttó 5 000 forint SIM-kártyánként.

Feltöltőkártyásként az átíráshoz elegendő az új tulajdonosnak felkeresnie értékesítési pontunkat, ha az átadó fél már hiánytalanul kitöltötte a kapcsolódó lemondó nyilatkozatot. A nyilatkozatot ide kattintva töltheted le.

Feltöltőkártyás előfizetés esetén az átírás díja 2 600 forint SIM-kártyánként.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz