Készülék részletfizetés
Vissza

Hol látom a számlán a készülék részletet?

A készülék részlet díját a számlád Számla oldalán az Egyenlegközlő információk részben fogod megtalálni.

Miért nincs benne az első számlámban a készülék részlete?

Az első számlában nem szerepel a készüléked részlete, a készülékvásárlástól számított második számlában jelenik meg először.

Készülékrészlet befizetése

Csoportos átutalási megbízás esetén mindig levonjuk a számlád teljes végösszegét. Vagyis a rendes havi számla összegét és a készlék törlesztő részletet is.

Ismétlődő tárolt bankkártyás fizetésnél azonban technikai okok miatt még nem történik meg a készülék törlesztő részlet levonása, csak a rendes havi számla összegét terheljük, ezért a készülék részleted befizetését egy külön tranzakcióban kell elindítanod.

Miért látok kiegyenlítetlen készülék részlet összeget a My Vodafone alkalmazásban vagy Online felületen?

A részleteid a vásárlás napjához vannak igazítva, havonta kerülnek a fizetendő tételeid közé, majd amikor elkészül a számlád, akkor fog fizetési esedékességgel bírni. Így tehát előfordulhat az, hogy már látod a részletet, de ez a részlet csak a következő számláddal együttesen lesz fizetendő.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz