Külföldön vagyok, nem működik a mobilinternet a mobilomon
Vissza

Adatroaming bekapcsolása a készülékbeállításokban (külföldi internethasználat engedélyezése)

    1. A kijelző felső élétől lehúzott ujjal elérhető “Gyorsbeállítások menü”-ben aktiváld az “Adatroaming” lehetőséget. Amennyiben itt nem elérhető, próbáld a “Beállítások”-ban aktiválni, az alábbiak szerint.
    2. Samsung készülékek esetén:
      1. Beállítások KapcsolatokMobilhálózatokAdatroaming
      2. Régebbi készülékek esetén: BeállításokMobilhálózatok - Adatroaming
    3. Huawei készülékek esetén:
      1. Beállítások Vezeték nélküli és egyéb hálózatokMobilhálózatAdatroaming
      2. Régebbi készülékek esetén: BeállításokVezeték nélküli és egyéb hálózatokTovábbiakMobilhálózatok - Adatbarangolás

 

Készüléktámogatás oldalunkon készüléked kiválasztása után, kattints a “Kapcsolódás” fülön belül az “Adatroaming be- vagy kikapcsolása” lehetőségre.

A különböző készülékeken a beállítás eltérő helyen és néven szerepelhet.

    1. Beállítások Mobilhálózat (régebbi készülékek esetén Mobiltelefon) – Mobiladat-lehetőségek - Adatroaming
    2. Felhívjuk figyelmedet, hogy a roaming használata az aktuális díjszabástól függően külön költséggel járhat!

 

Készüléktámogatás oldalunkon készüléked kiválasztása után, kattints a “Kapcsolódás” fülön belül az “Adatroaming be- vagy kikapcsolása” lehetőségre.

A különböző készülékeken a beállítás eltérő helyen és néven szerepelhet.


Készüléktámogatás oldalunk segítségével képernyőképekkel illusztrált útmutatót találsz az egyes lépésekhez : https://keszulektamogatas.vodafone.hu/

Megfelelő hálózat kiválasztása

    1. Elképzelhető, hogy a külföldi hálózat melyre készüléked automatikusan csatlakozott hálózati problémákkal rendelkezik, ebben az esetben lehetőség van a “Manuális hálózatválasztásra” a Vodafone EU Roaming szolgáltatási területén (az EU tagállamaiban, valamint Izlandon, Norvégiában, Liechtensteinben, Svájcban, Monacóban és Törökországban)
    2. Samsung készülékek esetén:
      1. Beállítások KapcsolatokMobilhálózatokMobilszolgáltatóKézi választás választhatsz másik hálózatot
      2. Régebbi készülékek esetén: BeállításokMobilhálózatokMobilszolgáltatókManuális hálózatválasztásHálózat keresése, majd válassz ki egy másik hálózatot.
    3. Huawei készülékek esetén:
      1. Beállítások Vezeték nélküli és egyéb hálózatokMobilhálózatSzolgáltatóAutomata lehetőség deaktiválása után választhatsz másik hálózatot manuálisan.

Vodafone EU Roaming – partnerszolgáltatókkal kapcsolatos információ

A Vodafone EU Roaming szolgáltatás területén eddig ügyfeleink nem tudtak feljelentkezni tetszőleges mobilhálózatra, csak az általunk kijelölt partner hálózatát vehették igénybe, azaz kötelező hálózatra terelést alkalmaztunk.

2019. május 15-étől visszavonásig a Vodafone EU Roaming szolgáltatás területén, tehát minden EU-tagállamban , valamint Izlandon, Norvégiában, Liechtensteinben, Svájcban, Monacóban és Törökországban eltöröltük e kötelező hálózatra terelést. Ezen országokban ügyfeleink a preferált partnerhálózaton kívül bármilyen más külföldi szolgáltatót is elérnek, vagyis minden elérhető hálózatra kézi hálózatválasztással készülékük menüpontjában fel tudnak jelentkezni.

Készüléktámogatás oldalunkon készüléked kiválasztása után, kattints a “Hívás és névjegyzék” fülön belül a “Hálózat választása” lehetőségre.

A különböző készülékeken a beállítás eltérő helyen és néven szerepelhet.

    1. Elképzelhető, hogy a külföldi hálózat, amelyre készüléked automatikusan csatlakozott, hálózati problémákkal rendelkezik, ebben az esetben a Vodafone EU Roaming szolgáltatási területén (az EU tagállamaiban, valamint Izlandon, Norvégiában, Liechtensteinben, Svájcban, Monacóban és Törökországban) lehetőség van a “Manuális hálózatválasztásra”
    2. Beállítások Mobilhálózat (régebbi készülékek esetén Mobiltelefon) – Hálózatválasztás - Automatikus lehetőség deaktiválása után választhatsz másik hálózatot manuálisan.

Vodafone EU Roaming – partnerszolgáltatókkal kapcsolatos információ

A Vodafone EU Roaming szolgáltatás területén eddig ügyfeleink nem tudtak feljelentkezni tetszőleges mobilhálózatra, csak az általunk kijelölt partner hálózatát vehették igénybe, azaz kötelező hálózatra terelést alkalmaztunk.

2019. május 15-étől visszavonásig a Vodafone EU Roaming szolgáltatás területén, tehát minden EU-tagállamban , valamint Izlandon, Norvégiában, Liechtensteinben, Svájcban, Monacóban és Törökországban eltöröltük e kötelező hálózatra terelést. Ezen országokban ügyfeleink a preferált partnerhálózaton kívül bármilyen más külföldi szolgáltatót is elérnek, vagyis minden elérhető hálózatra kézi hálózatválasztással készülékük menüpontjában fel tudnak jelentkezni.
 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz