Kid mobilirányító
Vissza

Mi történik, ha nem adom meg, hogy melyik felhasználó milyen jogosultsággal rendelkezzen?

Csak egy előfizetésem van, át tudom magamat állítani korlátozott jogosultságúra?

Miért nem látom az ügyfélszámom alatti feltöltőkártyás telefonszámaimat?

Át tudom állítani az adatkártyás előfizetéseimre vonatkozóan is a jogosultságokat?

Ha átállítottam a jogosultságokat a My Vodafone Applikáción keresztül is, akkor máshol is érvényesek lesznek ezek a jogosultságok?

Ha az online ügyfélszolgálaton állítottam be a jogosultságokat, akkor máshol is érvényesek lesznek ezek a beállítások?

Mi történik, ha elfelejtettem a My Vodafone Applikáció/online ügyfélszolgálathoz tartozó jelszavamat, hogyan tudok módosítani a beállításokon?

Milyen tiltások vonatkoznak a korlátozott hozzáféréssel rendelkező felhasználókra?

Hol tudom beállítani a jogosultságokat?

Hol tudom korlátozni a szolgáltatásokat?

Vissza tudja valahogy állítani magát a korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználó teljes jogosultságúra?

Milyen szolgáltatásokat tudok tiltani a korlátozott jogosultsággal rendelkező felhasználónak?

Pontosan mire vonatkozik a nemzetközi hívások tiltása?

Szeretném, ha a My Vodafone Applikációt más családtagom is használni tudná, de nem akarom megadni nekik az ügyfélbiztonsági kódot. Mit tegyek?

Olvastam a Kid Mobilirányítóról, de nem találom a szolgáltatást a My Vodafone Applikációban. Miért van ez?

Olvastam a Kid Mobilirányítóról, de nem találom a szolgáltatást az online ügyfélszolgálaton. Miért van ez?

Kapok arról értesítést, ha egy korlátozott jogosultsággal rendelkező családtagom átkerült teljes jogosultsággal rendelkezőre?

Kap értesítést a családtag/felhasználó, ha átállítom korlátozott jogosultságúvá?

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz