My Vodafone alkalmazás
Vissza

Hogyan tudom letölteni a My Vodafone alkalmazást?

Töltsd le a My Vodafone applikációt a saját alkalmazás áruházadból.

IDE kattintva az operációs rendszernek megfelelő alkalmazás áruházba irányítunk, illetve asztali böngésző esetén a Vodafone alkalmazások oldalunkra navigálunk.

Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?

Telefonszámod valamint ügyfélbiztonsági kódod, vagy személyes adataid segítségével bármikor megteheted a regisztrációt. Ezeket az adatokat Előfizetői Szerződéseden találhatod meg. A megadott jelszavad tartalmazzon kis- és nagybetűt, számot, és minimum 8 karakterből álljon.

Lépj be a My Vodafone alkalmazásba telefonszámod és jelszavad megadásával. Ha már regisztrációval rendelkezel az Online Ügyfélszolgálatunkon, az ott használt telefonszámoddal és jelszavaddal be tudsz lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Hogyan tudok belépni a My Vodafone alkalmazásba?

Lépj be a My Vodafone alkalmazásba telefonszámod és jelszavad megadásával. Ha már rendelkezel regisztrációval az Online Ügyfélszolgálatunkon, akkor az ott használt telefonszámoddal és jelszavaddal be tudsz lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Ha a bejelentkezés során kiválasztod az ’Emlékezz rám’ lehetőséget, akkor a későbbiekben nem kell megadnod a telefonszámod és a jelszavad, az alkalmazás automatikusan bejelentkeztet.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, telefonszámod és ügyfélbiztonsági kódod segítségével új jelszót adhatsz meg a belépéshez. Ügyfélbiztonsági kódodat az Előfizetési Szerződéseden találhatod meg, ha azt azóta nem változtattad meg.

Megoldás lehet még, ha ismét regisztrálsz a My Vodafone alkalmazáson keresztül, melyről a " Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba? " cikkben olvashatsz részletesen.

Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor?

Fontos, hogy mindig a legfrissebb My Vodafone alkalmazásunk legyen készülékeden, amely letöltése, frissítése  Play Áruházon , vagy  App Store-on  keresztül lehetséges.

Fontos továbbá, hogy lakossági, üzleti és flottás ügyfelek használhatják az alkalmazást, valamint legyen aktív adatkapcsolatod (pl. adatcsomag az előfizetéseden, vagy csatlakoztál WiFi-re, stb.). Nagyvállalati előfizetéssel rendelkező ügyfeleink nem tudnak bejelentkezni az alkalmazásba.

Az okostelefonodon futó operációs rendszer verziója Android esetén legalább 5-ös, iOS esetében pedig legalább 10-es legyen.

Ha az alkalmazás használata közben rendellenességet tapasztalsz, akkor az alábbi lépéseket végezd el:

  • Jelentkezz ki, majd jelentkezz be ismét.
  • Zárd be a háttérben futó My Vodafone alkalmazást, majd nyisd meg újra.
  • Próbálkozz az alkalmazás újratelepítésével.

Amennyiben továbbra sem működik az megfelelően az alkalmazás, akkor a "My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?" cikkben megadott adatokat juttasd el ügyfélszolgálatunknak, hogy kivizsgálhassuk azt.

Mire tudom használni a My Vodafone alkalmazást?

Kövesd nyomon egyenleged és adatforgalmad alakulását

  • Ellenőrizheted aktuális egyenleged
  • Személyre szóló ajánlatok közül válogathatsz
  • Követheted adatforgalmad alakulását és a tarifacsomagon felüli költéseid

Kezeld számláidat néhány gombnyomással

  • Kiegyenlítheted számládat és letöltheted PDF formátumban
  • Kezelheted bankkártyáidat és ismétlődő fizetést állíthatsz be
  • Nyomon követheted befizetéseid státuszát

Töltsd fel egyszerűen egyenleged

  • Használhatod bankkártyádat egyenlegfeltöltéshez
  • Előfizetéses ügyfélként feltöltőkártyás egyenlegfeltöltésre is van lehetőséged 

Vásárolj extra adatopciót, amennyiben kifogytál

  • Kiegészítő adatopciót rendelhetsz
  • Havonta megújuló és egyszeri adatopciók közül választhatsz

Tedd egyedivé a My Vodafone applikációt

  • Feltölthetsz becenevet és profilképet előfizetéseidhez
  • Egyszerűen válthatsz több előfizetés között

Az alkalmazással kapcsolatban további tudnivalókat találsz az alábbi leírásokban, melyek segítenek az applikáció működésének megértésében, illetve számos hasznos információt is tartalmaznak.

Letöltés, regisztráció, belépés

Számlabefizetés a My Vodafone-ban

Hogyan tudok kiegészítő adatot vásárolni a My Vodafone alkalmazásban?

  1. Regisztrációt követően telefonszámod és jelszavad megadásával tudsz belépni a My Vodafone alkalmazásba.
  2. Az Áttekintés oldalon kattints az adatkijelző mellett megjelenő + jelre, vagy válaszd ki a menüben az "Adatvásárlás" pontot.
  3. A listából választhatsz egyszeri, megújuló, vagy ha elérhető számodra, akkor osztható adatopciók közül, illetve az önállóan megrendelhető Vodafone Pass szolgáltatások közül.

Hogyan tudok számlát befizetni a My Vodafone alkalmazáson keresztül?

  1. Regisztrációt követően telefonszámod és jelszavad megadásával tudsz belépni a My Vodafone alkalmazásba.
  2. Add hozzá bankkártyádat
    Annak érdekében, hogy a jövőben egyetlen gombnyomással be tudd fizetni számládat vagy feltölthesd egyenleged, a fizetés előtt mentsd el bankkártyádat. Ezt a lehetőséget a Főmenü ’Beállításaim / Fizetési beállításaim’ kiválasztásával találod meg.
  3. Kártyád mentéséhez add meg bankkártya-adataid
    Bankkártyád általad választott nevének megadása után közvetlenül az OTP biztonságos oldalára irányítunk, ahol megadhatod adataidat. A későbbiekben egyszerűen fizethetsz akár a My Vodafone alkalmazáson belül vagy az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül.
  4. Navigálj befizetetlen számládhoz
    Az ’Áttekintés’ oldalon megtalálhatod ’Befizetésre váró számláid egyenlegét’, amely ablakot lenyitva a ’Befizetem a számláimat’ gombra nyomva egyszerűen és gyorsan kiegyenlítheted számlatartozásod.
  5. Válasz ki bankkártyád
    Az így megjelenő ’Fizetés indítása’ oldalon válaszd ki a korábban elmentett bankkártyádat, majd erősítsd meg a befizetést.
  6. Sikeresen befizetted számládat
    A sikeres fizetésről visszaigazoló SMS-értesítést küldünk. A befizetett összeg könyvelése 3 munkanapot vesz igénybe, ezalatt az applikációban az összeg a ’Folyamatban lévő befizetések’ között jelenik meg.

A számlafizetéssel kapcsolatban készített segédletünket ITT érheted el.

My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?

Ha a My Vodafone alkalmazás használata során rendellenességet tapasztalsz, kérjük, először a "Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor? " cikkben leírtakat próbáld meg elvégezni. Ha továbbra sem működik megfelelően az alkalmazás, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokat írd meg nekünk az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre, hogy bejelentésed kivizsgálhassuk:

  • Neved,
  • Rövid leírás a működéssel kapcsolatban,
  • Telefonszámod
  • A percre pontos időpont (pl. 2018.04.04. 18:05), amikor a rendellenes működést tapasztaltad,
  • Operációs rendszer pontos verziószáma (pl. iOS 10.2)
  • Készülék típusa (pl. iPhone 6S)
  • Részletes leírás a tapasztalataidról.
  • Képernyőkép az alkalmazásról, amikor a rendellenes működést tapasztaltad.

Használhatom a My Vodafone alkalmazást internetes előfizetéssel?

Természetesen. Ebben az esetben az internetes előfizetés telefonszámával és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal – esetleg a szerződéskötés során megadott személyes adataiddal - szükséges regisztrálnod a My Vodafone alkalmazásban. Ez a regisztráció működik az Online Ügyfélszolgálaton keresztül is, így akár számítógépről is elvégezhető.

Fontos, hogy arra a telefonszámra küldjük ki a megerősítő SMS-t, amellyel regisztrálni szeretnél.

Ha MiFi eszközzel rendelkezel, és SMS-t kapsz, akkor a készüléken megjelenik egy boríték ikon. Az üzenetet az eszköz adminisztrációs felületére bejelentkezve tudod megnézni. Ha USB-s eszközöd van, akkor a csatlakozáshoz használt szoftverben (Vodafone Mobile Broadband, esetleg Vodafone Connect Lite) tudod elolvasni az SMS-üzeneteket. Az új üzenet érkezését abban is jelzi egy boríték ikon.

A sikeres regisztrációt követően már be tudsz jelentkezni a My Vodafone alkalmazásba és az Online Ügyfélszolgálatra is az internetes előfizetéssel.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz