My Vodafone alkalmazás
VisszaHogyan tudom letölteni a My Vodafone alkalmazást?
Töltse le a My Vodafone applikációt a saját alkalmazás áruházából.
IDE kattintva az operációs rendszernek megfelelő alkalmazás áruházba irányítjuk, illetve asztali böngésző esetén a Vodafone alkalmazások oldalunkra navigáljuk.
Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?
Telefonszáma valamint ügyfélbiztonsági kódja segítségével bármikor megteheti a regisztrációt. Ezeket az adatokat a szerződésen találhatja meg. A megadott jelszó tartalmazzon kis- és nagybetűt, számot, és minimum 8 karakterből álljon.
Lépjen be a My Vodafone alkalmazásba telefonszáma és jelszava megadásával. Ha már regisztrációval rendelkezik az Online Ügyfélszolgálatunkon, az ott használt telefonszámmal és jelszóval be tud jelentkezni, újabb regisztrációra nincs szükség.
Hogyan tudok belépni a My Vodafone alkalmazásba?
Lépjen be a My Vodafone alkalmazásba telefonszáma és jelszava megadásával. Ha már rendelkezik regisztrációval az Online Ügyfélszolgálatunkon, akkor az ott használt telefonszámmal és jelszóval be tud lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.
Ha a bejelentkezés során kiválasztja az ’Emlékezz rám’ lehetőséget, akkor a későbbiekben nem kell megadnia a telefonszámot és a jelszavát, az alkalmazás automatikusan bejelentkezteti.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
Amennyiben elfelejtette a jelszavát, telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja segítségével új jelszót kérhet a belépéshez. Ügyfélbiztonsági kódját az előfizetői szerződésen találhatja meg, ha azt azóta nem változtatta meg.
Megoldás lehet még, ha ismét regisztrál a My Vodafone alkalmazáson keresztül, melyről a "
Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?" cikkben olvashat részletesen.
Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor?
Fontos, hogy mindig a legfrissebb My Vodafone alkalmazásunk legyen a készülékén, amely letöltése, frissítése Play Áruházon , vagy App Store-on keresztül lehetséges.
Fontos továbbá, hogy lakossági, üzleti és flottás ügyfelek használhatják az alkalmazást, valamint legyen aktív adatkapcsolata (pl. adatcsomag az előfizetéseden, vagy csatlakoztál WiFi-re, stb.). Nagyvállalati előfizetéssel rendelkező ügyfeleink nem tudnak bejelentkezni az alkalmazásba.
Az okostelefonodon futó operációs rendszer verziója Android esetén legalább 5-ös, iOS esetében pedig legalább 10-es legyen.
Ha az alkalmazás használata közben rendellenességet tapasztal, akkor az alábbi lépéseket végezze el:
- Jelentkezzen ki, majd jelentkezzen be ismét.
- Zárja be a háttérben futó My Vodafone alkalmazást, majd nyissa meg újra.
- Próbálkozzon az alkalmazás újratelepítésével.
Amennyiben továbbra sem működik az megfelelően az alkalmazás, akkor a "My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?" cikkben megadott adatokat juttassa el ügyfélszolgálatunknak, hogy kivizsgálhassuk azt.
Mire tudom használni a My Vodafone alkalmazást?
Kövese nyomon egyenlege és adatforgalma alakulását
- Ellenőrizheti aktuális egyenlegét
- Személyre szóló ajánlatok közül válogathat
- Követheti adatforgalmának alakulását és a tarifacsomagon felüli költéseit
Kezelje számláit néhány gombnyomással
- Kiegyenlítheti számláit és letöltheti PDF formátumban
- Kezelheti bankkártyáit és ismétlődő fizetést állíthat be
- Nyomon követheti befizetéseinek státuszát
Vásároljon extra adatopciót, amennyiben kifogyott
- Kiegészítő adatopciót rendelhet
- Havonta megújuló és egyszeri adatopciók közül választhat
Tegye egyedivé a My Vodafone applikációt
- Feltölthet becenevet és profilképet előfizetéseihez
- Egyszerűen válthat több előfizetés között
Az alkalmazással kapcsolatban további tudnivalókat talál az alábbi leírásokban, melyek segítenek az applikáció működésének megértésében, illetve számos hasznos információt is tartalmaznak.
Hogyan tudok kiegészítő adatot vásárolni a My Vodafone alkalmazásban?
- Regisztrációt követően telefonszáma és jelszava megadásával tud belépni a My Vodafone alkalmazásba.
- Az Áttekintés oldalon kattintson az adatkijelző mellett megjelenő + jelre, vagy válassza ki a menüben az "Adatvásárlás" pontot.
- A listából választhat egyszeri, megújuló, vagy ha elérhető az előfizetéshez, akkor osztható adatopciók közül, illetve az önállóan megrendelhető Vodafone Pass szolgáltatások közül.
Hogyan tudok számlát befizetni a My Vodafone alkalmazáson keresztül?
- Regisztrációt követően telefonszáma és jelszava megadásával tud belépni a My Vodafone alkalmazásba.
- Adja hozzá bankkártyáját
Annak érdekében, hogy a jövőben egyetlen gombnyomással be tudja fizetni számláját vagy feltölthesse feltöltőkártyás egyenlegét, a fizetés előtt mentse el bankkártyáját. Ezt a lehetőséget a Főmenü ’Beállításaim / Fizetési beállításaim’ kiválasztásával találja meg.
- Kártyájának mentéséhez adja meg bankkártya-adatait
Bankkártyája Ön által választott nevének megadása után közvetlenül az OTP biztonságos oldalára irányítjuk át, ahol megadhatja adatait. A későbbiekben egyszerűen fizethet akár a My Vodafone alkalmazáson belül vagy az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül.
- Navigáljon befizetetlen számlájához
Az ’Áttekintés’ oldalon megtalálhatja ’Befizetésre váró számláid egyenlegét’, amely ablakot lenyitva a ’Befizetem a számláimat’ gombra nyomva egyszerűen és gyorsan kiegyenlítheti számlájának összegét.
- Válassza ki bankkártyáját
Az így megjelenő ’Fizetés indítása’ oldalon válassza ki a korábban elmentett bankkártyáját, majd erősítse meg a befizetést.
- Sikeresen befizette számláját
A sikeres fizetésről visszaigazoló SMS-értesítést küldünk. A befizetett összeg könyvelése 3 munkanapot vesz igénybe, ezalatt az applikációban az összeg a ’Folyamatban lévő befizetések’ között jelenik meg.
A számlafizetéssel kapcsolatban készített segédletünket ITT érheti el.
My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?
Ha a My Vodafone alkalmazás használata során rendellenességet tapasztal, kérjük, először a "Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor? " cikkben leírtakat próbálja meg elvégezni. Ha továbbra sem működik megfelelően az alkalmazás, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokat írja meg nekünk az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre, hogy bejelentését kivizsgálhassuk:
- Neve,
- Rövid leírás a működéssel kapcsolatban,
- Telefonszáma,
- A percre pontos időpont (pl. 2018.04.04. 18:05), amikor a rendellenes működést tapasztaltad,
- Operációs rendszer pontos verziószáma (pl. iOS 10.2)
- Készülék típusa (pl. iPhone 6S)
- Részletes leírás a tapasztalatairól.
- Képernyőkép az alkalmazásról, amikor a rendellenes működést tapasztalta.
Használhatom a My Vodafone alkalmazást internetes előfizetéssel?
Természetesen. Ebben az esetben az internetes előfizetés telefonszámával és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal szükséges regisztrálni a My Vodafone alkalmazásban. Ez a regisztráció működik az Online Ügyfélszolgálaton keresztül is, így akár számítógépről is elvégezhető.
Fontos, hogy arra a telefonszámra küldjük ki a megerősítő SMS-t, amellyel regisztrálni szeretne.
Ha MiFi eszközzel rendelkezik, és SMS-t kap, akkor a készüléken megjelenik egy boríték ikon. Az üzenetet az eszköz adminisztrációs felületére bejelentkezve tudja megnézni. Ha USB-s eszközzel rendelkezik, akkor a csatlakozáshoz használt szoftverben (Vodafone Mobile Broadband, esetleg Vodafone Connect Lite) tudja elolvasni az SMS-üzeneteket. Az új üzenet érkezését abban is jelzi egy boríték ikon.
A sikeres regisztrációt követően már be tud jelentkezni a My Vodafone alkalmazásba és az Online Ügyfélszolgálatra is az internetes előfizetéssel.