My Vodafone alkalmazás
Vissza

Hogyan tudom letölteni a My Vodafone alkalmazást?

Töltse le a My Vodafone applikációt a saját alkalmazás áruházából.

IDE kattintva az operációs rendszernek megfelelő alkalmazás áruházba irányítjuk, illetve asztali böngésző esetén a Vodafone alkalmazások oldalunkra navigáljuk.

Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?

Telefonszáma valamint ügyfélbiztonsági kódja segítségével bármikor megteheti a regisztrációt. Ezeket az adatokat a szerződésen találhatja meg. A megadott jelszó tartalmazzon kis- és nagybetűt, számot, és minimum 8 karakterből álljon.

Lépjen be a My Vodafone alkalmazásba telefonszáma és jelszava megadásával. Ha már regisztrációval rendelkezik az Online Ügyfélszolgálatunkon, az ott használt telefonszámmal és jelszóval be tud jelentkezni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Hogyan tudok belépni a My Vodafone alkalmazásba?

Lépjen be a My Vodafone alkalmazásba telefonszáma és jelszava megadásával. Ha már rendelkezik regisztrációval az Online Ügyfélszolgálatunkon, akkor az ott használt telefonszámmal és jelszóval be tud lépni, újabb regisztrációra nincs szükség.

Ha a bejelentkezés során kiválasztja az ’Emlékezz rám’ lehetőséget, akkor a későbbiekben nem kell megadnia a telefonszámot és a jelszavát, az alkalmazás automatikusan bejelentkezteti.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja segítségével új jelszót kérhet a belépéshez. Ügyfélbiztonsági kódját az előfizetői szerződésen találhatja meg, ha azt azóta nem változtatta meg.

Megoldás lehet még, ha ismét regisztrál a My Vodafone alkalmazáson keresztül, melyről a "

Hogyan tudok regisztrálni a My Vodafone alkalmazásba?" cikkben olvashat részletesen.

Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor?

Fontos, hogy mindig a legfrissebb My Vodafone alkalmazásunk legyen a készülékén, amely letöltése, frissítése  Play Áruházon , vagy  App Store-on  keresztül lehetséges.

Fontos továbbá, hogy lakossági, üzleti és flottás ügyfelek használhatják az alkalmazást, valamint legyen aktív adatkapcsolata (pl. adatcsomag az előfizetéseden, vagy csatlakoztál WiFi-re, stb.). Nagyvállalati előfizetéssel rendelkező ügyfeleink nem tudnak bejelentkezni az alkalmazásba.

Az okostelefonodon futó operációs rendszer verziója Android esetén legalább 5-ös, iOS esetében pedig legalább 10-es legyen.

Ha az alkalmazás használata közben rendellenességet tapasztal, akkor az alábbi lépéseket végezze el:

  • Jelentkezzen ki, majd jelentkezzen be ismét.
  • Zárja be a háttérben futó My Vodafone alkalmazást, majd nyissa meg újra.
  • Próbálkozzon az alkalmazás újratelepítésével.

Amennyiben továbbra sem működik az megfelelően az alkalmazás, akkor a "My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?" cikkben megadott adatokat juttassa el ügyfélszolgálatunknak, hogy kivizsgálhassuk azt.

Mire tudom használni a My Vodafone alkalmazást?

Kövese nyomon egyenlege és adatforgalma alakulását

  • Ellenőrizheti aktuális egyenlegét
  • Személyre szóló ajánlatok közül válogathat
  • Követheti adatforgalmának alakulását és a tarifacsomagon felüli költéseit

Kezelje számláit néhány gombnyomással

  • Kiegyenlítheti számláit és letöltheti PDF formátumban
  • Kezelheti bankkártyáit és ismétlődő fizetést állíthat be
  • Nyomon követheti befizetéseinek státuszát

Vásároljon extra adatopciót, amennyiben kifogyott

  • Kiegészítő adatopciót rendelhet
  • Havonta megújuló és egyszeri adatopciók közül választhat

Tegye egyedivé a My Vodafone applikációt

  • Feltölthet becenevet és profilképet előfizetéseihez
  • Egyszerűen válthat több előfizetés között

Az alkalmazással kapcsolatban további tudnivalókat talál az alábbi leírásokban, melyek segítenek az applikáció működésének megértésében, illetve számos hasznos információt is tartalmaznak.

Letöltés, regisztráció, belépés

Számlabefizetés a My Vodafone-ban

Hogyan tudok kiegészítő adatot vásárolni a My Vodafone alkalmazásban?

  1. Regisztrációt követően telefonszáma és jelszava megadásával tud belépni a My Vodafone alkalmazásba.
  2. Az Áttekintés oldalon kattintson az adatkijelző mellett megjelenő + jelre, vagy válassza ki a menüben az "Adatvásárlás" pontot.
  3. A listából választhat egyszeri, megújuló, vagy ha elérhető az előfizetéshez, akkor osztható adatopciók közül, illetve az önállóan megrendelhető Vodafone Pass szolgáltatások közül.

Hogyan tudok számlát befizetni a My Vodafone alkalmazáson keresztül?

  1. Regisztrációt követően telefonszáma és jelszava megadásával tud belépni a My Vodafone alkalmazásba.
     
  2. Adja hozzá bankkártyáját

Annak érdekében, hogy a jövőben egyetlen gombnyomással be tudja fizetni számláját vagy feltölthesse feltöltőkártyás egyenlegét, a fizetés előtt mentse el bankkártyáját. Ezt a lehetőséget a Főmenü ’Beállításaim / Fizetési beállításaim’ kiválasztásával találja meg.

  1. Kártyájának mentéséhez adja meg bankkártya-adatait

Bankkártyája Ön által választott nevének megadása után közvetlenül az OTP biztonságos oldalára irányítjuk át, ahol megadhatja adatait. A későbbiekben egyszerűen fizethet akár a My Vodafone alkalmazáson belül vagy az Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül.

  1. Navigáljon befizetetlen számlájához

Az ’Áttekintés’ oldalon megtalálhatja ’Befizetésre váró számláid egyenlegét’, amely ablakot lenyitva a ’Befizetem a számláimat’ gombra nyomva egyszerűen és gyorsan kiegyenlítheti számlájának összegét.

  1. Válassza ki bankkártyáját

Az így megjelenő ’Fizetés indítása’ oldalon válassza ki a korábban elmentett bankkártyáját, majd erősítse meg a befizetést.

  1. Sikeresen befizette számláját

A sikeres fizetésről visszaigazoló SMS-értesítést küldünk. A befizetett összeg könyvelése 3 munkanapot vesz igénybe, ezalatt az applikációban az összeg a ’Folyamatban lévő befizetések’ között jelenik meg.

A számlafizetéssel kapcsolatban készített segédletünket ITT érheti el.

My Vodafone alkalmazással kapcsolatban hibát tapasztaltam. Milyen adatokat adjak meg a vizsgálathoz?

Ha a My Vodafone alkalmazás használata során rendellenességet tapasztal, kérjük, először a "Mire érdemes ügyelni a My Vodafone alkalmazás használatakor? " cikkben leírtakat próbálja meg elvégezni. Ha továbbra sem működik megfelelően az alkalmazás, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokat írja meg nekünk az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre, hogy bejelentését kivizsgálhassuk:

  • Neve,
  • Rövid leírás a működéssel kapcsolatban,
  • Telefonszáma,
  • A percre pontos időpont (pl. 2018.04.04. 18:05), amikor a rendellenes működést tapasztaltad,
  • Operációs rendszer pontos verziószáma (pl. iOS 10.2)
  • Készülék típusa (pl. iPhone 6S)
  • Részletes leírás a tapasztalatairól.
  • Képernyőkép az alkalmazásról, amikor a rendellenes működést tapasztalta.

Használhatom a My Vodafone alkalmazást internetes előfizetéssel?

Természetesen. Ebben az esetben az internetes előfizetés telefonszámával és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal szükséges regisztrálni a My Vodafone alkalmazásban. Ez a regisztráció működik az Online Ügyfélszolgálaton keresztül is, így akár számítógépről is elvégezhető.

Fontos, hogy arra a telefonszámra küldjük ki a megerősítő SMS-t, amellyel regisztrálni szeretne.

Ha MiFi eszközzel rendelkezik, és SMS-t kap, akkor a készüléken megjelenik egy boríték ikon. Az üzenetet az eszköz adminisztrációs felületére bejelentkezve tudja megnézni. Ha USB-s eszközzel rendelkezik, akkor a csatlakozáshoz használt szoftverben (Vodafone Mobile Broadband, esetleg Vodafone Connect Lite) tudja elolvasni az SMS-üzeneteket. Az új üzenet érkezését abban is jelzi egy boríték ikon.

A sikeres regisztrációt követően már be tud jelentkezni a My Vodafone alkalmazásba és az Online Ügyfélszolgálatra is az internetes előfizetéssel.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz