Netinfo - Internet
Vissza

Mi az a Netinfo? Mit intézhetek el azon keresztül?

Netinfo oldalunkon megmutatjuk

  • Nyomon követheted a számlázási ciklusod végéig még felhasználható adatmennyiségedet,
  • Egyszeri és havonta megújuló kiegészítő adatopciókat választhatsz,
  • osztható adat esetén a tagokat kezelheted,
  • A Pass szolgáltatásokat megrendelheted és lemondhatod.

Kiegészítő adatopciót a My Vodafone alkalmazáson keresztül is vásárolhatsz okostelefonod segítségével.

 

Hasznos tudnivalók az adatvásárlásról

Jó ha tudod:

  • Egyszerre legfeljebb 3 kiegészítő adatopció lehet aktív az előfizetéseden.
  • A megvásárolt adatmennyiség a számlazárásig használható fel, a számlazárás napján a fel nem használt adat elvész.
  • Kiegészítő adat vásárlása esetén először az abban foglalt adatmennyiséget használod.
  • A kiegészítő adatopciót ha lemondod, akkor a fel nem használt adatmennyiség elvész.

Osztható adatra vonatkozó információk:

  • Az osztható adatopció típusától függően meghatározott számú telefonszámmal tudod megosztani adatforgalmad.
  • Kizárólag havidíjas telefonszámmal oszthatod meg adatforgalmad, feltöltőkártyás előfizetéssel nem.
  • Amennyiben valamely tag jogosult osztható adat vásárlására, az opció díját a fő telefonszám egyenlegén terheljük.

Feltöltőkártyád van és elfogyott az interneted?

Milyen internetopciók közül választhatsz?

Egyszeri internet opció

Ismétlődő internet opció

Akkor válaszd, ha csak egyszeri alkalommal szeretnéd igénybe venni. (Ezt többször is megteheted, azonban nem fogjuk automatikusan megújítani)

Akkor válaszd, ha szeretnél folyamatos internet hozzáférést, így időről időre megújuló szolgáltatást.

Ezen kívül még azt is szükséges eldöntened, hogy az internet egy hétig, vagy egy hónapig legyen felhasználható!

7 vagy 30 nap? Mit jelent a ismétlődő internet?

Ha ismétlődő internetet választasz, akkor ez az internetmennyiség automatikusan magától megújul 7 vagy 30 naponta, attól függően, hogy heti vagy havi opciót kértél. Ez azt jelenti, hogy a hetedik, vagy harmincadik napon éjfélkor az interneted magától megújul, és a díját levonjuk az egyenlegedből anélkül, hogy neked újra meg kellene rendelned!

Ha ismétlődő internetet választottál és már elfogyott az adatmennyiséged, de még nem telt le a 30 nap, akkor is megújul?

Nem, az ismétlődő internet csak a harmincadik napon fog megújulni, ha havi internetet választottál. Amennyiben hetit igényeltél, akkor a hetedik napon fog megújulni, attól függetlenül, hogy a benne lévő internetet elhasználtad-e már, vagy sem!

Miért előnyös a ismétlődő internet?

Az ismétlődő internet azért jó megoldás, mert nem kell folyamatosan neked, saját kezűleg megrendelned, hanem magától megújul a harmincadik, vagy a hetedik napon, ha van elegendő egyenleg a kártyádon.

Fontos ! Két ismétlődő internetet nem kérhetsz egyszerre!

Például: jelenleg egy havi ismétlődő 1GB interneted van, és szeretnél havi ismétlődő 5GB-ra váltani, akkor az 1GB ismétlődő internetet először szükséges lemondani a Netinfo  felületen. Lemondást követően tudod megrendelni az ismétlődő 5GB-ot.

Az egyszeri internetmennyiségeknél nincs ilyen szabály, amennyiben az egyszeri internetedben lévő mennyiséget felhasználtad, rögtön töröljük, és akár azonnal rendelhetsz új egyszeri internetet, vagy akár megújulót is!

Mekkora internetet vásárolhatsz?

Ide kattintva  találod meg, hogy milyen opciókat rendelhetsz meglévő tarifádhoz, valamint a megrendeléshez és a lemondáshoz szükséges kódokat is megnézheted.

Hogyan rendelheted és módosíthatod az internet opciókat?

Mobiltelefonon és tableten keresztül:

  1. A Netinfo  felületen és a My Vodafone alkalmazásunkon  keresztül pár kattintással már be is aktiválhatod az általad választott opciót! A belépéshez mind a két felületen regisztráció szükséges, a folyamat során telefonszámodat és ügyfélbiztonsági kódodat kérjük.
  2. A szolgáltatást SMS-ben is megrendelheted miután kiválasztottad a számodra megfelelő opciót . Küldd el a hozzá tartozó megrendelő kódot díjmentes SMS-ben a 1270-re!

Számítógépen keresztül:

Lépj be Online Ügyfélszolgálatunkra , és rendeld meg egyszerűen a számodra megfelelő opciót!

  • A megrendelt internetet a megrendeléstől számított 48 órán belül használhatod. Az aktiválásról SMS üzenetben értesítünk.
  • Ha felhasználtad a megrendelt internetmennyiség 80 illetve 100%-át, küldünk róla SMS-ben értesítést.

Az internet lemondásakor figyelj arra, hogy a lemondani kívánt internetből van-e még felhasználható mennyiség, mert lemondás esetén a még elérhető adatmennyiséget is töröljük.

Mi az a My Vodafone applikáció és honnan töltheted le?

A díjmentesen letölthető alkalmazásunk  segítségével egyszerűen megrendelheted a plusz internetet, amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen nyomon követhesd lebeszélhetőségedet, és, hogy mekkora adatmennyiséget használtál fel és mennyi használható még fel.

Ha szeretnéd az applikációt használni, küldd a 1270-re az APP szócskát, vagy a készülék alkalmazásboltjában (Play Áruház/ Apple Store) keress rá a My Vodafone névre és töltsd le pár másodperc alatt!

Ahhoz, hogy használni tudd, regisztrálj a telefonszámoddal és ügyfélbiztonsági kódoddal, valamint találj ki egy minimum 8 karakter hosszúságú jelszót, ami tartalmaz nagybetűt és számot is.

Megrendelted a plusz internetet, mégsem tudsz internetezni miért?

  • A megrendelt internetet elegendő egyenleg esetén tudjuk aktiválni, mert a megrendeléskor a rendszerünk levonja belőle, a választott internet díját!Amennyiben SMS kóddal rendeled meg, figyelj a helyes megrendelő kódra!
  • Amennyiben ismétlődő internetet szeretnél rendelni, fontos, hogy ne legyen egy már meglévő ismétlődő interneted!
  • Ha a fenti feltételek teljesültek, ellenőrizd le készülékeden, hogy be van-e kapcsolva a mobil adatforgalom.
  • Ellenőrizd, van-e még adatmennyiséged, amit használni tudsz. Ezt leggyorsabban a My Vodafone Applikáción  és a Netinfo  felületen tudod megtenni.

Ajánlott leellenőrizni a készülékedben lévő internet beállításokat is, amihez a Készüléktámogatás  oldalunk nyújt segítséget. 

Honnan tudod, hogy milyen internet csomagod van jelenleg?

Nagyon egyszerűen leellenőrizheted a Netinfo  felületén, vagy a telefonodra letöltött My Vodafone-on keresztül.

Új számlázási ciklusba léptem, mégsem frissült a Netinfóban szereplő adatforgalmam, miért?

A Netinfo felületén látható adatforgalmad, számlazárás után az első adat alapú csatlakozásod indítása után frissül be,  és ezt követően láthatod az új számlazárási ciklusodra vonatkozó keretedet.

Havidíjas előfizetéssel milyen internet opciókat rendelhetek meg?

Amennyiben Red S, Red L, Red M , Red Infinity+ vagy Go S, Go M, Go L csomagod van és elfogyott az adatmennyiséged, akkor a Netinfo oldalon mobilodról közvetlenül vásárolhatsz további adatot. A Red Infinity+ tarifa esetében kiegészítő adatopció nem vásárolható, hiszen a tarifa korlátlan adatforgalmat biztosít!

Ezen felül a My Vodafone alkalmazás segítésével is megveheted fenti adat opciókat. Az alkalmazás Android-ra és iOS-re is elérhető.

Ha számítógépen szeretnéd megrendelni, jelentkezz be Saját fiókodba és intézd el pár kattintással.

Így is egyszerűen megrendelheted a plusz adatot a mobilodon a Netinfo oldalon vagy a My Vodafone alkalmazáson keresztül, illetve a Saját fiókba bejelentkezve.

Amennyiben a HomeNet szolgáltatásodban elfogyott az adatmennyiséged, vagy a következő számlazárásig szeretnéd megnövelni azt, akkor a  Netinfo oldalon közvetlenül vásárolhatsz további adatot. Ehhez számítógépedről jelentkezz be Saját fiókodba és intézd el pár kattintással.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz