Online Ügyfélszolgálat
Vissza

Hogyan tudok belépni az Online Ügyfélszolgálatba?

A www.vodafone.hu/online_ugyfelszolgalat linken keresztül, a telefonszám és regisztrációkor megadott 6-8 karakter hosszú (kisbetű, nagybetű, szám) jelszóval történik.

Ha még nem regisztráltál, ezt könnyedén megteheted a " Hogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon? " cikkben leírtak szerint.

Ha elfelejtetted Saját fiókod jelszavát, akkor a " Mit tegyek, ha elfelejtettem Saját fiók jelszavamat? " cikkben nyújtunk segítséget.

Mire használhatom az Online Ügyfélszolgálatot?

Online Ügyfélszolgálatunk segítségével folyamatosan nyomon követheted aktuális egyenleged, felhasználható adatforgalmad, könnyedén kiegyenlítheted számlatartozásod, illetve feltöltheted egyenleged. Ezen kívül kényelmesen intézheted ügyeidet: szolgáltatásokat rendelhetsz és módosíthatsz, kiegészítő adatot vásárolhatsz, valamint személyes adataid is könnyedén átírhatod.

Online ügyfélszolgálatunkat  ide kattintva érheted el .

Részletesen:

Egyenleginformáció

  • Aktuális egyenleg
  • Számlázási ciklusból hátralévő napok száma (csak havidíjas és kisvállalati előfizetőknek)
  • Egyenlegfeltöltés és korábbi egyenlegek megtekintése (csak feltöltőkártyás előfizetőknek)
  • Utolsó feltöltés dátuma, egyenleg-felhasználási és rendelkezésre állási idő (csak feltöltőkártyás előfizetőknek)
  • Hátralévő SMS-ek száma (csak feltöltőkártyás előfizetőknek)

Számlainformáció

  • Befizetetlen számlák végösszege (csak havidíjas és kisvállalati előfizetőknek)
  • e-számla belépés, illetve regisztráció, fizetés, gyorsfizetés
  • Korábbi számlák megtekintése (e-számla felületen)
  • Számlamásolat igénylés (csak havidíjas és kisvállalati előfizetőknek)
  • Számlázási ciklus módosítása (csak havidíjas és kisvállalati előfizetőknek)
  • Hívásrészletező megtekintése ( e-számla oldalra átirányítva) (csak havidíjas és kisvállalati előfizetőknek)

Internet

  • Hátralévő adatforgalom
  • Aktív adatcsomag
  • Adatcsomag lejárati időpontja
  • Kiegészítő adat opciók vásárlása (egyszeri vagy megújuló adatvásárlás)

Tarifa, opciók

  • Jelenlegi tarifa és aktív szolgáltatások
  • Hangposta beállítása
  • Egyéb szolgáltatások és opciók megrendelése és lemondása

Egyéb

  • Személyes adatok módosítása
  • Online fizetési beállítások
  • Dokumentum és nyilatkozat igénylés

Hogyan tájékozódhatok egyenlegemről az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Az Online Ügyfélszolgálatot a  www.vodafone.hu/online_ugyfelszolgalat linken keresztül telefonszámod és jelszavad megadása után érheted el.

Feltöltőkártyásként az 'Áttekintés' menüben tájékozódhatsz:

  • Aktuális egyenlegedről
  • Korábbi feltöltéseidről
  • Felhasználható egységeidről
  • Jelenlegi tarifacsomagodról
  • Egyenleged felhasználási idejéről
  • Egyenlegfeltöltést indíthatsz

Előfizetéses ügyfélként az 'Áttekintés' menüben tájékozódhatsz:

  • Befizetetlen számláid összegéről
  • Jelenlegi tarifacsomagodról
  • Aktív szolgáltatásaidról
  • Számlabefizetést indíthatsz (bankkártya adataid regisztrálásával Gyorsfeltöltésre is van lehetőséged)

Hogyan tudom feltölteni feltöltőkártyás egyenlegem az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Az Online Ügyfélszolgálaton keresztül néhány gombnyomással feltöltheted egyenleged.

  1. Az "Online fizetési beállítások" menüponton keresztül regisztrálhatod bankkártyád adatait, így később a "Gyorsfeltöltés" lehetőséggel könnyedén feltöltheted egyenleged.
  2. Kattints az "Új bankkártyát regisztrálok" gombra, adj nevet kártyádnak majd átirányítunk a banki fizetési oldalra, ahol megadhatod terhelendő bankkártyád adatait. Írd be a regisztrációhoz szükséges egyszeri jelszavad, nyomj a "Tovább" gombra és hagyd jóvá a tranzakciót.
  3. Miután sikeresen regisztráltad bankkártyád, az OTP visszairányít az Online Ügyfélszolgálatba, ahol látható a mentett kártya.
  4. A "Saját fiók" menüponton belül a "Gyorsfeltöltés" lehetőséggel korábban mentett kártyáddal egyszerűen elindíthatod a feltöltést.

Ezen kívül egyenlegedet feltöltheted az ország legtöbb bankautomatájánál és az ország több száz pontján - hírlapárusoknál, benzinkutakon és lottózókban - elhelyezett terminálokon keresztül.

Hogyan tájékozódhatok számláimról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Előfizetéses és vállalati ügyfélként a befizetetlen számláid végösszegét az "Áttekintés" menüpontban, a "Befizetésre váró számláid összege" rész alatt találod. Számláidról a "Számláim" menüpontban láthatsz részletes információt, megtekintheted a számlát PDF formátumban, és befizetést is indíthatsz.

Az E-számla felületen egy évre visszamenőleg eléred az összes számládat. 

Az E-számla felület "Elektronikus számlák" menüpontjában éred el az eddigi számláidat. A még be nem fizetett számlákat a fizetendő számla melletti doboz kipipálásával, és a "Kijelölt számlák befizetése" gombra való kattintással tudod befizetni.

A számlák részletei megtekinthetőek egyesével az egyes számlákra való kattintással, vagy a számlák melletti doboz bepipálása után a "Kijelöltek letöltése" gomb segítségével letölthető a számlarészletező.

Hogyan tudok számlát befizetni az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Az Online Ügyfélszolgálaton keresztül néhány gombnyomással befizetheted számláidat.

  1. Az "Online fizetési beállítások" menüponton keresztül regisztrálhatod bankkártyád adatait, így később a gyorsfizetés lehetőséggel könnyedén kiegyenlítheted tartozásod.
  2. Kattints az "Új bankkártyát regisztrálok" gombra, adj nevet kártyádnak majd átirányítunk a banki fizetési oldalra, ahol megadhatod terhelendő bankkártyád adatait. Írd be a regisztrációhoz szükséges egyszeri jelszavad, nyomj a "Tovább" gombra és hagyd jóvá a tranzakciót.
  3. Miután sikeresen regisztráltad bankkártyád, az OTP visszairányít az Online Ügyfélszolgálatba, ahol látható a mentett kártya.
  4. A "Saját fiók" menüponton belül a "Gyorsfizetés" lehetőséggel korábban mentett kártyáddal egyszerűen elindíthatod a fizetést.

Számlabefizetést a következő linken keresztül is indíthatsz: telefonszámod és a befizetésre váró összeg megadásával:

https://www.vodafone.hu/en/szamlabefizetes

Hogyan tájékozódhatok adatcsomagomról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Hátralévő adatforgalmad bármikor megtekintheted az Online Ügyfélszolgálatba belépve. Az "Áttekintés" menüben láthatod, hogy még mennyi a hátralévő adatmennyiséged.

Aktív adatcsomagodról további információkat az "Adatopciók" menüpontban találsz, ahol a felhasználható adatmennyiség mellett az adatcsomagod lejártát is megtalálod, illetve további kiegészítő adatot is vásárolhatsz, ha van, akkor kezelheted az osztható adathoz tartozó jogosultságokat, és választhatsz Vodafone Pass csomagjainkból is.

Hogyan tudok adatot vásárolni az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Asztali böngésző segítségével:

  1. Lépj be Online Ügyfélszolgálatunkra.
  2. "Internet" menün keresztül nyomon követheted adatforgalmad alakulását és amennyiben elfogyott a csomagodban lévő adatmennyiség, könnyedén rendelhetsz kiegészítő adatot.
  3. "Adatvásárlás" gombra kattintva megtalálhatod az egyszeri és megújuló adatopciókat, valamint az önállóan megrendelhető Vodafone Pass-okat.

My Vodafone alkalmazásban:

  1. Lépj be a My Vodafone alkalmazásba
  2. Kattints az adatkijelző mellett megjelenő b jelre, vagy válaszd ki a menüben az "Adatvásárlás" pontot.
  3. A listából választhatsz egyszeri, megújuló, vagy ha elérhető számodra, akkor osztható adatopciók közül, illetve az önállóan megrendelhető Vodafone Pass szolgáltatások közül.

A megrendelt internetet a megrendeléstől számított 48 órán belül használhatod. Az aktiválásról SMS üzenetben értesítünk.

Ha felhasználtad a megrendelt internetmennyiség 80% illetve 100%-át, küldünk róla SMS-ben értesítést.

Az internet lemondásakor figyelj arra, hogy a lemondani kívánt internetből van-e még felhasználható mennyiség, mert lemondás esetén a még elérhető adatmennyiséget is töröljük.

Hogyan tájékozódhatok tarifámról és aktív szolgáltatásaimról az Online Ügyfélszolgálaton keresztül?

Jelenlegi tarifádat és aktív szolgáltatásaidat az Online Ügyfélszolgálatba bejelentkezve a "Saját fiókom" menüpontban éred el a "Tarifák és Opciók" résznél, vagy "Szolgáltatás megrendelés, lemondás" menüpontban, ahol aktív szolgáltatásaid mellett zöld pipa látható.

Hangposta szolgáltatásod aktiválását vagy törlését a "Szolgáltatás megrendelés, lemondás" menüpontban a "Hangposta" lenyíló menüben teheted meg. A hangpostád beállításához és az üzenetek meghallgatásához hívd a 170-et.

Mit jelent a "Havidíjon felüli költés"?

"Havidíjon felüli költéseidet" nyomon követheted a My Vodafone alkalmazás "Áttekintés" oldalán vagy az Online Ügyintézés "Saját fiók" menüponton keresztül.

Minden aktuálisan elérhető havi előfizetéses tarifánkban biztosítunk neked egységeket (lebeszélhető percek, vagy SMS-ek) és internetet a havidíjadért cserébe. Csomagonként változik ezeknek mennyisége. Az aktuálisan elérhető tarifacsomagok tartalmának pontos leírását itt tudod elolvasni: https://www.vodafone.hu/lakossagi/telefonok-tarifak/tarifak/elofizeteses-tarifak

A leforgalmazható egységek pontos felhasználását az előfizetői szerződésed és az Általános Szerződési Feltételek  díjszabás melléklete tartalmazza.   

Abban az esetben, ha már felhasználtad ezeket az egységeket az adott számlázási ciklusodban, vagy olyan számra indítasz hívást/SMS-t, amely nem normál díjas, az plusz költséget generál az előfizetési díjadon felül, azok a "Havidíjon felüli költések" részben megjelennek. Ezek mellett további díjakat jelent az is, ha egyéb vásárlást teszel. Ilyen lehet például, ha plusz internetet rendelsz, mobilvásárlást indítasz (például lottó), esetleg nemzetközi hívást vagy SMS-t indítasz külföldi telefonszámra. Egyes vásárlásokhoz tartozó kedvezményeket a számlazárás napján érvényesítjük, azonban a "Havidíjon felüli költések" részben a teljes díjat tüntetjük fel, az esetleges kedvezmények levonása nélkül.

Hol tartanak a költéseim az aktuális számlázási időszakban?

A havidíjon felüli, nyitott cikluson belüli költéseidről a My Vodafone alkalmazásban és Online Ügyfélszolgálatunkon is tájékoztatást kaphatsz.

A belépést követően a kezdőképernyőn a hívószámodhoz tartozó, tarifán felüli költéseid összegét, valamint a még felhasználható egységeidet jelenítjük meg. Fontos, hogy az itt látható összeg tájékoztató jellegű, és nem tartalmazza az esetleges, számlázási időszak végén levonásra kerülő kedvezményeket.

Hogyan tudom módosítani személyes adataimat?

Az Online Ügyfélszolgálat "Ügyintézés" menüpontjában a "Személyes adatok" részben az alábbi adataidat tudod megváltoztatni:

  • becenév,
  • e-mail cím,
  • Levelezési cím,
  • ügyfélbiztonsági kód,
  • Saját fiók jelszó,

Az Online ügyfélszolgálat használatához  regisztrációra van szükség; ezt a telefonszámod és a szerződéskötéskor megadott ügyfélbiztonsági kódod segítségével tudod megtenni. Belépés után meg kell majd adnod egy legalább 8 karakterből (tartalmazzon kis és nagybetűt, valamint számokat) álló jelszót, amely ezután a telefonszámodhoz tartozó jelszó lesz az Online ügyfélszolgálaton.

Az ügyfélbiztonsági kód módosítása abban az esetben lehetséges, ha ismered a jelenlegi kódodat.

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz