Online Shop
VisszaMekkora a kiszállítási díj az Online Shopban leadott megrendelésekre?
Kell-e fizetnem a megrendelt készülék kiszállításáért?
Mit jelent az Online Shop-ban a meghatározott időpontra történő szállítás?
Miért nem tudok az Online Shop-ban a szállítási címemre kiszállítási időpontot választani?
Mit jelent a várható kiszállítási időpont az Online Shop-ban?
Hogyan fizethetem ki az Online Shopban vásárolt telefont vagy SIM-kártyát?
Honnan tudom, hogy sikeres volt-e a készülék megrendelése?
Hol érdeklődhetek az online rendelésemmel kapcsolatban?
Online leadott rendeléssel kapcsolatban a 1788-as ügyfélszolgálati telefonszámon tud érdeklődni. Amennyiben értesítést küldünk arról, hogy a csomag a futárszolgálathoz került, akkor az Express One ügyfélszolgálati telefonszámain tud érdeklődni a rendelésedről (1 8 777 400, 1 8 777 444).
Hol tudom megnézni, hogy hol tart a rendelésem?
A Csomagkövetés felületen a rendelési azonosító megadásával folyamatosan figyelemmel kísérheti rendelésének aktuális állapotát, és az Ön által megadott elérhetőségeken is folyamatosan tájékoztatjuk.
Mikor kapom meg az Online Shopban rendelt telefont vagy SIM-kártyát?
A megrendelt terméket a rendelést követő 5 munkanapon belül házhoz szállítják, a megrendelői adatok helyes és hiánytalan rögzítése esetén. A szállítócég munkanapokon Budapesten 8:00 és 18:00 óra között, vidéken pedig 08:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat. Mielőtt a futár az Ö által megadott címre kiszállítaná a csomagodat, felhívja Önt az értesítési telefonszámon, hogy egyeztethessétek, melyik napszakban tudja kézbesíteni a megrendelt termék(ek)et.
Amennyiben a megadott címen a futár nem tudja átadni a csomagot, akkor is felhívja Önt az értesítési telefonszámon, és megbeszélhetnek egy megfelelő következő időpontot.
Hogyan tudom átvenni az Online Shopban megrendelt csomagot?
Céges előfizetés esetén a rendelést leadó személy, illetve meghatalmazottja is átveheti az értékesítési csomagot.
Amennyiben az online vásárlás során nem egyenlítette ki a megrendelt termékért fizetendő összeget, akkor lehetőség van a szerződés aláírása után a futárnál is kifizetni azt.
Hogyan aktiválhatom az Online Shopban vásárolt SIM-kártyámat?
Havidíjas:
Az Online Shop-ban megrendelt havidíjas csomagokban - készülékes, mobilinternet és netbook - található SIM-kártya aktív állapotban kerül kiszállításra, azonban biztonsága érdekében és a visszaélések elkerülése végett a SIM-kártyát szolgáltatástiltással látjuk el. A tiltást ide kattintva törölheti a kártyáról .
Feltöltőkártyásról előfizetésre váltás:
Amennyiben az új előfizetéses SIM kártyáját még nem aktiválta, akkor ezt könnyedén elvégezheti a https://shop.vodafone.hu/csomagkovetes oldalon keresztül. Ha az aktiválással elakadna, kérjük, hívja a 1788-as ügyfélszolgálati telefonszámot!