Online Shop
Vissza

Mekkora a kiszállítási díj az Online Shopban leadott megrendelésekre?

Ha az Online Shopban vásárol, a megrendelt termék(ek)et díjmentesen házhoz szállítjuk Magyarország területén. Csak a csomagért kell fizetnie, nincs semmilyen más költség.

Kell-e fizetnem a megrendelt készülék kiszállításáért?

Minden megrendelést díjmentesen kiszállítunk az egész ország területére.

Mit jelent az Online Shop-ban a meghatározott időpontra történő szállítás?

A megrendelés leadása közben, lehetősége van kiválasztani, hogy milyen időpontban szeretné átvenni a futártól a csomagot.

Miért nem tudok az Online Shop-ban a szállítási címemre kiszállítási időpontot választani?

Sajnos előfordulhat, hogy a futár nem tudja biztosítani az adott címre a kiszállítást a meghatározott időpontban. Ebben az esetben 8:00-18:00 között kézbesítik a megrendelést.

Mit jelent a várható kiszállítási időpont az Online Shop-ban?

A várható kiszállítási időpont megmutatja, hogy a futár várhatóan mikor fogja kézbesíteni a megrendelést.

Ha az Online Shopban vásárol, a megrendelt terméket díjmentesen házhoz szállítjuk Magyarország területén. 

Hogyan fizethetem ki az Online Shopban vásárolt telefont vagy SIM-kártyát?

A megrendelt csomag árát lehetősége van az online vásárlás során előre kifizetni bankkártyával, vagy a kézbesítéskor is kiegyenlítheti az összeget a futárnál készpénzzel illetve bankkártyával.

A vásárlásról számlát – a csomagról pedig átvételi elismervényt kap a futártól. 

Honnan tudom, hogy sikeres volt-e a készülék megrendelése?

Minden megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre.

Hol érdeklődhetek az online rendelésemmel kapcsolatban?

Online leadott rendeléssel kapcsolatban a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon tud érdeklődni. Amennyiben értesítést küldünk arról, hogy a csomag a futárszolgálathoz került, akkor a Criterion ügyfélszolgálati telefonszámain tud érdeklődni a rendelésről (70 669 8290, 1 238 0222).

Hol tudom megnézni, hogy hol tart a rendelésem?

Csomagkövetés felületen  a rendelési azonosító megadásával folyamatosan figyelemmel kísérheti rendelésének aktuális állapotát, és az Ön által megadott elérhetőségeken is folyamatosan tájékoztatjuk.

Mikor kapom meg az Online Shopban rendelt telefont vagy SIM-kártyát?

A megrendelt terméket a rendelést követő 5 munkanapon belül házhoz szállítják, a megrendelői adatok helyes és hiánytalan rögzítése esetén. A szállítócég munkanapokon Budapesten  8:00 és 18:00 óra között, vidéken pedig 08:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat. Mielőtt a futár az Ö által megadott címre kiszállítaná a csomagodat, felhívja Önt az értesítési telefonszámon, hogy egyeztethessétek, melyik napszakban tudja kézbesíteni a megrendelt termék(ek)et.

Amennyiben a megadott címen a futár nem tudja átadni a csomagot, akkor is felhívja Önt az értesítési telefonszámon, és megbeszélhetnek egy megfelelő következő időpontot.

Hogyan tudom átvenni az Online Shopban megrendelt csomagot?

Céges előfizetés esetén a rendelést leadó személy, illetve meghatalmazottja is átveheti az értékesítési csomagot.

Amennyiben az online vásárlás során nem egyenlítette ki a megrendelt termékért fizetendő összeget, akkor lehetőség van a szerződés aláírása után a futárnál is kifizetni azt.

Hogyan aktiválhatom az Online Shopban vásárolt SIM-kártyámat?

Havidíjas:

Az Online Shop-ban megrendelt havidíjas csomagokban - készülékes, mobilinternet és netbook - található SIM-kártya aktív állapotban kerül kiszállításra, azonban biztonsága érdekében és a visszaélések elkerülése végett a SIM-kártyát szolgáltatástiltással látjuk el. A tiltást  ide kattintva törölheti a kártyáról .

Feltöltőkártyásról előfizetésre váltás:

Amennyiben az új előfizetéses SIM kártyáját még nem aktiválta, akkor ezt könnyedén elvégezheti a https://shop.vodafone.hu/csomagkovetes oldalon keresztül. Ha az aktiválással elakadna, kérjük, hívja a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámot!

 

Interaktív segédlet

Tippek, segítség mindenféle eszközhöz