Online igénylés
VisszaKöltözés után kérhetem a szolgáltatásom áttelepítését? Ez jár valamilyen plusz költséggel?
Szolgáltatásaidat abban az esetben tudjuk átköltöztetni, amennyiben:
- az eddig előfizetett szolgáltatásod az új címeden is elérhető az eredeti technológiával, paraméterekkel
- és nincs lejárt számlatartozásod.
Ha a fenti feltételek adottak, a számládon terhelésre kerül az áthelyezés díja, de egyéb plusz díjat nem számolunk fel.
Amennyiben az igénybe vett szolgáltatás költöztetése nem megoldható, elképzelhető, hogy vezetékes szolgáltatásodat más paraméterekkel tudjuk biztosítani az új címeden. Ezzel kapcsolatban hívd vezetékes ügyfélszolgálatunkat a 1401-es telefonszám 3-mas menüpontjában, mely díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról.
TV szolgáltatás esetén a rögzített felvételek és beállítások elvesznek, a Vodafone Mediaboxot pedig vissza kell adnod, és az új címre új Mediabox kerül kihelyezésre.
Szerződéskötéskor kérhetnek tőlem előleget?
Hol rendelhetek Vodafone vezetékes szolgáltatást?
A vezetékes szolgáltatások megrendelésére
- a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatán keresztül van lehetőséged a 1401-es telefonszám 3-mas menüpontjában, mely díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról,
- valamint kijelölt üzleteinkben, melyek listája folyamatosan bővül. A fenti ügyfélszolgálat segít megtalálni a hozzád legközelebb eső ilyen üzletet.
Elérhetőek nálam a Vodafone vezetékes szolgáltatásai?
Mi szükséges a szerződéskötéshez?
A szerződéskötés alapfeltétele, hogy az adott címen elérhető legyen szolgáltatásunk. Ezen felül a személyes adataidra, okmányaidra valamint egy aktív e-mail címre lesz szükség. Bérelt ingatlan esetén, a tulajdonos hozzájárulása is szükséges a szolgáltatás létesítéséhez. Erről bővebben itt olvashatsz.
A szerződést az általad megadott e-mail címre küldjük el neked, ezzel is védve környezetünket.
Mi történik a szerződés megkötése után?
A szolgáltatásod sikeres létesítéséhez először a Magyar Telekom technikusa fog kimenni az általad megadott címre. Erre azért van szükség, mert ő biztosítja, hogy a megfelelő kábelek rendelkezésre álljanak a Vodafone technikusa számára.
Ezt követően a Vodafone technikusa már gond nélkül üzembe tudja helyezni a szolgáltatásodat.
Éppen ezért, először a Magyar Telekom, majd a Vodafone fog telefonon felkeresni, hogy időpontot egyeztessen veled a létesítéshez.
Amennyiben további kérdések merülnek fel benned ezzel kapcsolatban, az itt található létesítési kisokosunk segíthet kiigazodni a témában, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 1401-es telefonszám 3-mas menüpontjában, mely díjmentesen hívható minden belföldi mobilhálózatról.
Meg kell vásárolnom a Vodafone Mediaboxot és az internet modemet?
Mi alapján válasszak a különböző sávszélességű internetcsomagok közül?
Külföldi ügyfélként köthetek szerződést?
Igen, külföldi állampolgárok is köthetnek szerződést. Ebben az esetben az alábbi dokumentumok bemutatására van szükség:
- EU és EGT tagországok állampolgárai esetében: útlevél vagy személyi igazolvány vagy vezetői engedély és lakcímkártya
- EU-n és EGT-n kívüli országok állampolgárai esetében: útlevél, tartózkodási engedély és lakcímet igazoló dokumentum.