Regisztráció Online Ügyintézéshez
VisszaHogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon?
Honlapunk Saját fiókjában történő regisztrációhoz az alábbiakra van szükség:
- Vodafone-os telefonszám, 70-es formátumban (például 701234567),
- ügyfélbiztonsági kód (4-6 számjegyű kód, amit a szerződéskötéskor adott meg. A kód előfizetői szerződésen is szerepel.),
- egy legalább nyolc karakterből álló jelszóra, mely tartalmazzon kis-, és nagybetűt, valamint számot,
- e-mail cím megadása nem kötelező.
A regisztrációt követően egyetlen bejelentkezéssel összes online (Online Ügyfélszolgálat, Netinfo, My Vodafone alkalmazás) szolgáltatásunkat elérheti.
Mit tegyek, ha elfelejtettem Saját fiók jelszavamat?
Ha elfelejtette a felhasználó fiókhoz tartozó jelszavát, ide kattintva tud új ideiglenes jelszót kérni. Ott meg kell adni telefonszámát és ügyfélbiztonsági kódját. Ezt követően kap egy SMS-t az ideiglenes jelszóval, amelyet az első bejelentkezés után szükséges megváltoztatni. Az új jelszava legalább 8 karakterből álljon (tartalmazzon kis és nagybetűt, valamint számokat).
Elfelejtett jelszó esetén az ügyfélbiztonsági kód ismerete mindenképp szükséges.
Miért nem tudok regisztrálni a telefonszámommal az online ügyintézéshez?
Új szerződés megkötése után technikai okok miatt szükséges 2-3 napot várni, amíg az Online Ügyfélszolgálaton vagy a My Vodafone alkalmazáson keresztül tud regisztrálni. A regisztráció menetéről a "Hogyan regisztrálhatok felhasználói fiókot a honlapon?" cikkben olvashat.
Természetesen az előfizetését már az aktiválást követően használhatja, kizárólag az online felületekre történő regisztráció végezhető el később.