Számlázás és számlabefizetés
VisszaVezetékes előfizetőként fizethetem a számlám a My Vodafone-on keresztül?
Díjneten keresztül kaptam eddig a UPC számlámat. Van valami teendőm?
Csoportos befizetéssel rendeztem eddig a UPC számlámat. Van valami teendőm?
Online banki utalással rendeztem eddig a UPC számlámat. Van valami teendőm?
A számla szám változatlan, azonban amennyiben mentett sablonnal rendelkezel kérjük, hogy frissítsd a számla birtokos nevét Vodafone Magyarország Zrt-re. Fontos, hogy amennyiben Vodafone mobil számládat is utalással rendezed külön sablonként mentsd el, mivel egyelőre eltérő számla szám tartozik az otthoni és mobil szolgáltatásokhoz.
A UPC üzleteiben rendeztem eddig a számlámat. Erre a Vodafone üzleteiben is lesz lehetőség?
Korábbi UPC-től kapott számlámat most már a Vodafone részére utaljam?
Befizethetem otthoni és mobil számlámat egyben?
ATM-en keresztül rendeztem eddig a UPC számlámat. Van valami teendőm?
A upc.hu oldalon rendeztem eddig a számlámat. Erre a vodafone.hu alatt is lesz lehetőség?
Igen, a vodafone.hu oldalon a számla befizetés menüpontban válaszd a Vodafone Otthoni számla befizetés opciót ( https://www.vodafone.hu/szamlazas/szamlabefizetes ). Figyelj, hogy korábbi UPC előfizetőként a kékkel és sárgával jelölt opciót válaszd. A számlabefizetéshez a következő adatokra lesz szükséged: 10 jegyű (00xxxxxxxx) ügyfélszám, vezetéknév, keresztnév, telefonszám, e-mail cím, fizetendő összeg, bankkártya.
Növekedett a számlámhoz tartozó befizetendő összeg. Ennek mi lehet az oka?
Amennyiben magasabb összeget találsz a számládon, lehetséges, hogy extra terhelést kaptál, ami fizetési felszólítás díja lehet, amennyiben nem rendezted a fizetési határidőig a számlád. Valamint ha e-Pack kedvezmény érvényesül előfizetésedre, az e-Pack feltételeknek azonban előző hónapban nem feleltél meg (kései befizetés, nem elektronikus számla, nem elektronikus befizetés miatt), szintén büntetés terhelést találhatsz a számládon.
Egy számlát fogok kapni az otthoni és mobil szolgáltatásaimról?
Már befizettem a számláimat, mégis kaptam fizetési felszólítást. Ennek mi lehet az oka?
Lehetséges, hogy ugyan már rendezted a számládat, a befizetés még nem könyvelődött le, így automatikus felszólítást küldtünk. Az egyes számlabefizetési módok könyvelési ideje az alábbi:
- Csekken történő befizetés: 2-3 munkanap
- Átutalás: max. 2 munkanap
- Csoportos beszedési megbízás: banktól függően 1-5 munkanapig terjed
- Bankkártyás fizetés: max. 2 munkanap
- Telefonos befizetés: 2-3 munkanap
- ATM automatán keresztül: 2-3 munkanap